2020/12/07

Stylizacje za Starmonety #17



 Kochani, dzisiaj przychodzę do Was z propozycją dwóch stylizacji. W obu użyłam tej samej spódnicy. Przyznam, że nie miałam totalnie pomysłu ani inspiracji, żeby coś dzisiaj stworzyć, dlatego post pojawia się tak późno. Czy Wam też czasami nie chce się nic robić? :D 



Pierwsza propozycja jest bardzo grzeczna – idealna dla uczennicy lub pilnej studentki. Zdecydowałam się na użycie uroczych skarpetek z Wild Candy, które ostatnio często goszczą w moich stylizacjach i stały się tymczasowo jednym z ulubionych elementów mojej garderoby. Lubicie takie ułożone stylizacje? 

Koszt stylizacji: Spódnica Evil Panda - 2 sm (dostępna w bazarku) | Buty It Girls – 110 sm (dostępne w bazarku) | Skarpetki Wild Candy – 91 sm | Bluzka Vinyl – 2 sm (dostępna w bazarze) | Pasek Bonjour Bizou – 95 sm | Torebka Windows On the World – 2 sm (dostępna w bazarze) | Sweterek Basics – 116 sm.



Druga stylizacja jest trochę mniej grzeczna – pasuje raczej na wyjście ze znajomymi lub na spacer z tym uroczym pieskiem, który wystaje z torebki. Moja doll akurat wstąpiła na kawę (liczę na to, że nowy Stardoll pozwoli używać dekoracji z większą swobodą – czasami chętnie włożyłabym w rękę lalki jakąś kawę lub smakołyk, ale jest to utrudnione i wygląda średnio). 

Koszt stylizacji: Spódnica Evil Panda – 2 sm (dostępna w bazarze) | Buty Fallen Angel – 398 sm (dostępne w bazarze) | Rajstopy Archive – 120 sm | Bluzka Fallen Angel – 230 sm | Okulary Vinyl – 130 sm | Torebka z psem – 0 sm | Kawa – 2 sm (dostępna w bazarku). 


Dajcie znać, czy podoba Wam się spódnica oraz moje pomysły na jej wykorzystanie. Miłego dnia, a raczej wieczoru! 



9 komentarzy:

  1. Spódnica mi się podoba, ale zdecydowanie w 1 stylizacji. Podoba mi się użycie skarpetek

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda druga stylizacja, też bym tak wyszła na kawkę :D
    Pierwsza faktycznie całkiem elegancka, zainspirowałaś mnie do zakupu tych skarpetek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest okej, nie ma się do czego przyczepić.

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnicę mam,ale rzadko jej używam....stylizacje są ok,ale bez szału

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam tą spódnicę :D Podobną mam w realu.
    Podobają mi się obie stylizacje, ale nie lubię skarpetek do butów z odkrytymi palcami, więc wolę tę drugą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te spodnice w szafie, warto ja miec - jest bardzo uniwersalna. Podoba mi sie najbardziej pierwsza stylizacja, wyglada uroczo! Druga srednio w moim stylu, ale rowniez jest udana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi chyba w przeciwieństwie do większości podoba się bardziej druga stylizacja, kiedyś na stardollu UWIELBIAŁAM te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie mi się podobają, jedynie w drugiej zamieniłabym rajstopy na gładkie czarne lekko prześwitujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardziej podoba mi się pierwsza propozycja, druga nie jest wcale zła! Tylko nie przepadam za tą bluzką : )

    OdpowiedzUsuń