2015/10/05

makijaż: nss

Dziś przedstawię Wam możliwe,że nawet zbyt prosty i banalny makijaż stworzony na częściach dla zwykłych użytkowników. 



_UŻYŁAM_



_OCZY_
1. Górną powiekę malujemy ciemnoniebieskim cieniem, tak jak na obrazku.
2. Na poprzedni cień nakładamy jaśniejszy, przeciągając go po powiece.
3. Zewnętrzny kącik oka zakrywamy białym cieniem.


_USTA I POLICZKI_
1.Usta malujemy niebieską szminką.
2. Policzki lekko przyprószamy jasnym pudrem.



_EFEKT KOŃCOWY_


Co sądzicie? 
Ja jednak mam mieszane uczucia, ale już za późno na nowy post. Czas czytać lekturę :D

16 komentarzy:

  1. oczy bardzo fajne, ale nie lubię kolorowych ust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście się on nie podoba... :/
    natalya00000

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmieniłabym kolor ust na jakiś nudziak. Ogólnie bardzo ładny ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  4. oczy są bardzo ładne ale kolor ust bym zmieniła na samym początku :) i poliki ciemniejsze :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne oczka, ale też przyczepię się do koloru ust :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podoba całokształt, uwielbiam różne, dziwne, niecodzienne kolory na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja lubię takie odważne, dość oryginalne połączenia. :) Ładnie!
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby włosy i brwi byłoby czarne byłoby nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż oka jest prześliczny, nie przepadam za kolorowymi ustami, więc zmieniłabym tylko to c:
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się niezbyt podoba kolor ust. Reszta super

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem jakoś przekonana do tego makijażu, ale to pewnie dlatego, że nie przepadam za kolorowym make-up. Zwykle stawiam na czerń z czerwienią, bądź brąz z kremowym czy różem. Ogólnie nie podobają mi się kolorowe usta. Jak już koniecznie muszę malować usta to tylko czerwień, wiśnia albo czerń (choć rzadko). Do tego nie podoba mi się kształt oczu >.<

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  12. nie kuma wstęp
    "Dziś przedstawię Wam możliwe,że nawet zbyt prosty i banalny makijaż stworzony na częściach dla zwykłych użytkowników. " Że jak? nie mogę rozkminić ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest nawet fajny ale nie przekonuje mnie kolor włosów i brwi chyba lepiej wyglądałyby ciemniejsze ;)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż się naprawdę fajnie prezentuje, jest bardzo ciekawy i ma w sobie ''to coś''. Niby prosty, a naprawdę ładny. Podoba mi się akcent niebieskich ust, bardzo odważnie. Makijaż lepiej jednak prezentowałby się kiedy doll mialaby ciemniejsze wloski. Ale ogolem bardzo świtny pomysł, a co do nazwy niby prawidłowa, ale makijaż też dla bogatszych :) Pozdrawiam, paulina71 ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczy super wyglądają, choć kolor ust mnie nie przekonuje. W realu i na Stardoll często kieruję się zasadą, że albo mocne usta, albo mocne oczy :P Do tego dobrałabym jeszcze mocniejsze brwi.

    OdpowiedzUsuń