2015/10/04

Makijażowe potyczki

Hej! Bardzo przepraszam za brak postu w poprzednim tygodniu, po prostu zapomniałam. Dzisiaj ocenię: RiriTheQueen, BubblyKamanGirl, DiamondNatalia2, majowa_pani.

 
 
RiriTheQueen
 
Twoja fryzura jest bardzo ładna, ale ma jedną wadę: trzeba użyć kosmyków z StarDesign, aby zakryć przerwę. Nie podoba mi się makijaż oka, rzęsy źle wyglądają umalowane. Zmieniłabym kolor brwi, dodałabym więcej koloru do Twojego make-up. Niestety dzisiaj tylko NOT.
 
wiktoria_x- oceniałam doll  wcześniej, a w wyglądzie się nic nie zmieniło.
 
swetowa- oceniałam doll dwa posty wcześniej, a w wyglądzie się nic nie zmieniło.
 
 
 
BubblyKamanGirl
 
Plus za dopasowanie koloru brwi do włosów. Podoba mi się dobranie kształtów twarzy, oczy są ładnie umalowane. Ściągnęłabym sztuczne podkreślenie kości policzkowych, bo psuje całokształt.
Według mnie zasługujesz na HOT/NOT.
 
 
DiamondNatalia2
 
 
Nie podoba mi się dobranie części twarzy. Nos jest duży, a oczy i usta razem nie wyglądają za dobrze. Makijaż oka jest wykonany trochę niestarannie, kolor brwi zmieniłabym na jaśniejszy. Brakuje mi podkreślenia kości policzkowych. Dzisiaj zostawiam NOT.
 
 
majowa_pani
 
Bardzo mi się podoba całokształt. Połączenie koloru włosów z odcieniem szminki jest świetnym pomysłem. Całość ładnie podkreśla makijaż oka. Mogę się jedynie doczepić do koloru brwi, ale rozumiem, że nie miałaś kredki. Zdecydowanie zasługujesz na HOT.
 
Zgadzacie się z ocenami?

13 komentarzy:

  1. 1. Mi się podoba :D
    2. NOT
    3. NOT
    4. HOT/NOT

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami :)
    4 najbardziej mi się podoba *-*

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  3. 1-HOT/NOT, gdyby zakryć przerwę między głową a fryzurą byłoby dobrze
    2- HOT/NOT- bez cieni z Transform byłoby lepiej
    3- NOT zdecydowanie
    4- HOT- bardzo mi się podoba, oczy są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z ocenami. Według mnie najlepsza jest 4

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie BlubbyKamanGirl HOT, reszta NOT


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Fryzura niedopracowana, a makijaż nic specjalnego. NOT
    2. Makijaż bardzo ładny. Ściągnęłabym podkreślenie kości policzkowych ;) HOT/NOT
    3. Twarz wygląda dość dziwnie, zmieniłabym brwi na pasujące do włosów. Nos jest za duży, a makijaż niezbyt ładny. NOT
    4. Piękna, najlepsza ze wszystkich! HOT

    OnlyQueenLyanna

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. zdecydowanie NOT niezbyt dopracowane to wszystko i ten kompletnie niepasujący kolczyk :/
    2. NOT+
    3. NOT ten błyszczący makijaż jest okropny -.-" i ta opaska = porażka
    4. HOT to chyba najlepszy makijaż ,tylko kolor włosów zmieniłbym na czarno :) ponieważ ten fiolet na włosach i ustach aż gryzie w oczy :)


    James69. / konto dostałem od kolegi prawie za darmo

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z ocenami z wyjątkiem pierwszej doll, która jest nawet ładna ;) Tylko te "wybrakowane" włosy :/ Tak, czy siak jak dla mnie jest to Hot/Not.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  9. W 100% zgadzam się z ocenami c:
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś mi się nie podobają, co ciekae, dla mnie całkiem fajnie prezentuje się druga ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie druga też jest najciekawsza! Takie fajne "pucie" jej wyszły, kiedyś chciałam uzyskać taki pyzaty efekt, ale nie wiedziałam jak :D

      Usuń