2015/03/06

LOOKBOOK - Nelly.com Part Two


Dzień dobry. Zgodnie z zapowiedzią, przedwczoraj doszła druga tura do Nelly.com, więc jak i ostatnio, przyszykowałyśmy lookbook.
Jak już wszyscy dobrze wiemy, ów sklep słynie ze swoich stylowych ubrań oraz dodatków, a także w miarę przystępnych cen. Kilka dni temu mogliśmy podziwiać dostawę, która była pełna jaskrawych kolorów. Ta natomiast została utrzymana w stylu B&W. Znajdziemy także rzeczy w odcieniach szarości. Możemy nabyć również beżowy kapelusz i beżową chustę. 


Co zakupiłyśmy?



Stylizacje:

od Soxo_


1. Buty - Nelly.com, Okulary - Killah, Sukienka - Nelly.com, Łańcuszek - PPQ, Kurtka - Archive, Torebka - Chanel
2. Torebka - Nelly.com, Bluza - Nelly.com, Łańcuszki - PPQ, Spodnie - Nelly.com, Szpilki - Pals


od BoberNaukowiec

1. Bluzka - Nelly.com, Słuchawki - Chanel, Spodnie - ELLE, Buty - Valentino, Kurtka - Philosophy
2. Top - Nelly.com, Naszyjnik - PPQ, Spódnica - PPQ, Torebka - Callie's Picks, Szpilki - Voile


od Sweet0Monisia


Spodnie - Nelly.com, Top - Archive, Kurtka - Bonjour Bizou, Buty - Young Hollywood, Zegarek - Rio, Okulary - LE, Torebka - Royalty


od Tori121

​1. Torebka - Nelly.com, Wianek - Pretty n' Love, Łańcuszek - PPQ, Koszula - Denim & Supply Ralph Lauren, Szorty - The Jet Set, Bransoletka - The Jet Set, Szpilki - Millionaire Mansion Fashion
2. Torebka - Nelly.com, Okulary - Nelly.com, Bluzka - Archive, Pasek - Fendi Tribute, Spódnica - Bonjour Bizou, Szpilki - Young Hollywood


od dora_dorka
1. Buty - Nelly.com, Bluzka - Rio, Torba - Royalty, Kurtka - Callie's Picks, Spodnie - Nelly.com, Chusta - Callie's Picks
2. Spodnie - Nelly.com,  Torba - Nelly.com, Bluzka - Decades,  Bransoletka - Rio, Sandałki - Young Hollywood, Naszyjnik - Nelly.com


Jak oceniacie kolekcję? Które rzeczy uważacie za must have? Podzielcie się opiniami :)


9 komentarzy:

  1. zdecydowanie musze mieć biały top!!!! a stylizaacja od bobernaukowiec była najlepsza!!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie jest więcej dobrych stylek niż tylko te od Sweet0Monisia (oczywiście jej stylizacja jak zawsze najlepsza :) ). Bardzo spodobały mi się dwa outfity od Soxo_, szczególnie ten z użyciem butów z nelly.com - świetny. Z zaproponowanych przez Was rzeczy napewno nie kupię t-shirtu z napisem CHIC - wygląda mega wieśniacko.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje od Soxo_ : mhm.. Pierwsza stylizacja jest prawidłowa ładna tylko męczy mnie ta kurtka .. c:
    Druga stylizacja jest lepsza! To mój styl c:
    Stylizacje od BoberNaukowiec : Są również prawidłowe ;) Świetna jest ta bluzka z CHIC ! druga stylizacja jest gorsza od pierwszej c:
    stylizacja od Sweet0Monisia : jest ona najlepsza ze wszystkich delikatna z użyciem tej słodkiej kurteczki <3
    stylizacje od Tori121 : Powiem tylko że pierwsza jest lepsza ;)
    Stylizacje od dora_dorka : Podobają mi się ! Są śliczne ;)

    malutka_Pati

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są wręcz epickie :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie podobają się prawie wszystkie stylizacje. Jak zwykle outfity Sweet0Monisia i Soxo_ najbardziej mnie urzekły. Jeszcze nic nie kupiłam, ale mam kilka rzeczy na oku. Podobają mi się buty z pierwszej stylizacji, bały top, torebki i jeszcze kilka rzeczy. :)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze stylizacje od Soxo_ i Sweet0Monisia. Nie kupiłam jeszcze nic ;d
    Julka0239

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje są bardzo ładne, pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba, lecz naprawdę wszystkie są na 6+ !
    malutkacandy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogółem Nelly to mój ulubiony sklep i gdybym mogła kupiłabym wszystko!
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje sa bardzo ładne. Nelly to jeden z moich ulubionych sklepów, gdybym mogła kupiłabym wszystko, tylko brak sd :/ :p karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń