2015/03/23

HOT or NOT

 modelka686 

_O_Emma_O_:
Podoba mi się połączenie spódnicy i koronkowego topu. Buty też pasują, ale torebkę zamieniłabym na jakąś w jaśniejszym, pastelowym kolorku. Po za tym jest tu trochę pusto. Brakuje mi jakiejś biżuterii. HOT/NOT.

nataliaszelc01:
Stylizacje składające się z czterech podstawowych elementów (bluzka, dół, buty, torebka) bardzo często okazują się totalną porażką. Tak jest i w tym przypadku. Ten outfit to typowy zwyklak niczym niewyróżniający się z tłumu. O ile połączenie spódnicy i topu spodobało mi się, o tyle zawaliłaś dobierając tak proste dodatki. Cóż mogę tutaj więcej dodać, nie podoba mi się. NOT. 

Aneczka96:
Tak jak dziewczynom podoba mi się połączenie topu z spódnicą, ale dodatki są do niczego. Buty są nieciekawe, bardzo proste i klasyczne a torebka zupełnie wyrwana z kontekstu. Mam wrażeni, że outfit jest niedokończony. NOT.

natalcia1112:
Niby jedyną rzeczą, która tu nie pasuje jest bluzeczka, ale niestety wszystko ze sobą nie współgra. Niestety na dzisiaj NOT.

Shao

_O_Emma_O_:
Jestem totalnie na nie. Czarny obszerny sweter, a spod niego wystają jakieś koronki, koszula nocna? W ogóle nie rozumiem tu kolorystki dodatków. Ogółem stylizacja nie jest zbyt efektowna i źle się na nią patrzy. NOT.

nataliaszelc01:
Ciężko ocenić mi tą stylizację. Zamiary były dobre, próbowałaś kombinować z kolorami, ubraniami, ale nie całkiem Ci to wyszło. Mam bardzo mieszane uczucia. Z jednej strony połączenie tego obszernego swetra, sukienki i chyba spódnicy jest bardzo pomysłowe, ale z drugiej strony nie bardzo mnie to kupuje. Fajnie, że postawiłaś na orginalne dodatki, które nieco urozmaicają stylizację. Brakuje mi tu jakiejś torby, naszyjnika - może jednak postawiłabym na klasyczne rozwiązanie, czyli spodnie, ale zostałabym przy tych kolorowych dodatkach i włosach. HOT/NOT.

Aneczka96:
Nie podoba mi się. Twoja lalka wydaje się być grubsza przez niedokładne dopasowanie spódnicy pod spodem. Dodatki które z założenia miały być kolorowe stają się niewidoczne przez wzorzysty t-shirt i wystające koronki. NOT.

natalcia1112:
Jaskrawe dodatki, czapka od czapy, rozciągnięta bluzka, koronka i prześwitujące materiały. Nie za dużo tu wszystkiego? Jak dla mnie po prostu katastrofa. NOT.

iskrat

_O_Emma_O_:
Druga odsłona stylizacji z tym swetrem w dzisiejszym Hot or Not znacznie bardziej przypadła mi do gustu. Spodenki, sweter i zakolanówki łączą się w bardzo ciekawy sposób. Dodatki też są dobrze dobrane. Zmieniłabym ewentualnie torebkę, bo wydaje mi się zbyt elegancka. I włosy - perfect! HOT.

nataliaszelc01:
A wydawało mi się, że już moda na te zakolanówki i platformy minęła... Jednak okazuje się, że nie całkiem. Powiem szczerze, że co do tego outfitu mam mieszane uczucia. Góra nawet mi się podoba, jest do przyjęcia, chociaż troszkę wieje nudą. Dół kompletnie do mnie nie przemawia, ponieważ nigdy nie podobało mi się to połączenie, a spodnie są wyraźnie za nisko ubrane. Zastanawiam się jaką Ci dać ocenę żeby było sprawiedliwie. Wydaje mi się, że HOT/NOT będzie tutaj w porządku.

Aneczka96:
Druga stylizacja z wykorzystaniem tego t-shirtu jest lepsza, ale nieidealna. Torebka jest zbyt elegancka i tak jak buty zupełnie wyrwana z kontekstu. Jeśli stylizacja jest jak na piwo z kolegami to dobranie do niej szpilek i torebki Chanel jakoś mija się z celem. NOT.

natalcia1112:
Super stylizacja! Jedyne do czego się mogę przyczepić to za nisko ułożone spodenki. HOT.

iskrax33

_O_Emma_O_:
Od pasa w górę - rewelacja, wszystko razem świetnie skomponowane. Od pasa w dół lekka tragedia. Albo buty, albo spodnie. Moim zdaniem razem się gryzą. HOT/NOT.

nataliaszelc01:
Trochę mi wieje tutaj kiczem. Góra całkiem mi się podoba, fajny jest ten paryski akcencik na bluzce oraz berecie. Zmieniłabym fryzurę na poważniejszą oraz taką, przy której beret będzie lepiej się prezentował. Okulary natomiast, albo bym zdjęła, albo ubrała normalnie. Muszę przyznać, że o ile góra jakoś mnie kupiła to dół całkowicie nie. Te spodnie, chociaż bardzo ładne, tutaj mi wcale nie pasują. Torba jest za ciężka, postawiłabym na elegancką kopertówkę, a z breloczka zrezygnowała. Buty również nie bardzo mi tu grają i wymieniłabym je. Plusów i minusów jest mniej więcej tyle samo, więc zostawiam HOT/NOT.

Aneczka96:
Najbardziej do całości nie pasują lity. Przy zmianie spodni torebka byłaby w porządku, albo zmiana torebki i butów być może uratowałaby stylizację. Połączenie sweterka, kurtki i beretu jest genialne HOT/NOT.

natalcia1112:
Dlaczego z posta na post HoN jest coraz gorsze? Ta stylizacja najlepsza nie jest. Nic ze sobą nie współgra, skleja. NOT.


Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: ChemicRomance, k.kaka1997, kreda2, Xenakk, a za dwa tygodnie: Izabella444Calm, lovestarsteew, ManiaStokrotka, gosiak1997.

8 komentarzy:

  1. Zgadzam się a ocenami żadna doll nie wygląda olśniewająco ale ostatnia mnie urzekła ze względu wybicia się spośród pozostałej trójki ;) Ją jako jedyną oceniłabym na HOT :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyna stylizacja, które przypadła mi do gustu to stylizacja iskrat :) zdecydowanie główną rolę pełnią tutaj włosy, które prezentują się świetnie! Podobają mi się też użyte okulary i tatuaż na szyi.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja to według mnie kompletna porażka :/ ... W drugiej nie podoba mi się że ten T-SHIRT jest schowany pod koronkową spódnicę, to razi w oczy. Namieszałaś w niej- i to dużo! Trzecia stylizacja jest w miarę ok, ale nie pasuję torebka i wystające spodenki. W ostatniej stylizacji są piękne włosy :) Ale niestety, do tej stylizacji nie pasuję, może coś eleganckiego? Nie współgra z beretem . Nie wiem co nie pasuję - lity do spodni, czy raczej spodnie do litów :D Nie łączy się ze sobą, chaos... Zgadzam się z waszymi opiniami :)
    karolviaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się tylko 3 stylizacja
    mirka22Shy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się 3 stylizacja, jedyne co jest do zmieny to podciągnęcie spodni.
    A co do 4 stylki, to u góry wygląda to idealnie, lecz gdy patrzysz na spodnie i buty coś ci nie pasuje...
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja nie jest taka zła. Tylko jest za mało dodatków, co prowadzi do tego, że jest bardzo nudno ;c. Dla mnie NOT. Druga jest dziwna... Zgadam się z oceną emmy. Pod czrnym swetrem nie powinno być żadnych koronek i wgl. No raczej jestem na NOT... Zaś trzecia bardzo mi się podoba ;). Wszystko pasuję. Dla tej stylizacji nie będę się zbyt rozpisywać. Po prostu powiem, że nie ma się do czego przyczepić ;). HOT. Noo i teraz ostatnia. Te buty i czapka wogóle jakoś nie pasują do reszty. Nic tu nie pasuję. Fajne masz ciuchy iskra, ale nie umiesz robić z nimi stylizacji ;c. Niestety NOT. Dziś gratuluję świetnego gustu iskrat!

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
  7. W 100% pewności zgadam się z ocenami :D

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja nie jest jeszcze taka zła ja bym się tak nie ubrała ale to szczegół brakuję mi dodatków. Dla pierwszej stylizacji daję not zgadzam się z jurorami :) Druga stylizacja mi się nie podoba jak dla mnie jest dziwna te kolory nie pasują do siebie mówi się że czarny pasuje do wszystkiego ale w twoim przypadku to nie pasuje. Przykro mi ale taka jest prawda stylizacja do najlepszych nie należy. Not :(. Trzecia stylizacja chociaż z użyciem tego samego T-shirtu jest o wiele lepsza od drugiej. Ale nie idealna zgadzam się z Aneczka96 masz racje torebka i szpilki tu nie pasują. Ostatnia stylizacja jest lepsza od wszystkich tylko te spodnie nie pasują i czapka też tak jak Emma napisała ,,Od pasa w górę - rewelacja,Od pasa w dół lekka tragedia''.Zgadzam się z jej oceną więc daję HOT/NOT. Czyli jednym słowem pisać zgadzam się z ocenami.

    pozdrawiam wszystkich LadyLivReal :) ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń