2015/03/20

Pod lupą: w worek się ubierz!


Cześć!

Nie macie w co się ubrać? Szafa świeci pustkami?
W worek się ubierz!

A tak na poważnie; ostatnio kilkukrotnie wpadłam w Bazaarze na kilka ciuszków z lakierowanej, bardzo błyszczącej skóry, lateksu lub po prostu foliowego, czarnego worka. Nie zastanawiając się wiele zakupiłam je (16sd,22sd i 32sd) i zaczęłam je zestawiać z rzeczami z mojej szafy. Przebieranie naszej Doll to nie tylko ładne, stonowane, codzienne stylizacje, ale również szaleństwo i zabawa modą. Gdzie jak nie tam możemy totalnie popłynąć z naszymi stylizacjami i urzeczywistnić nasze fantazje, w których nie pokażemy się w rzeczywistości?

W kreacji z tak połyskującego materiału na pewno będziemy się wyróżniać, ale poprzez zachowanie stonowanych kolorów jak czerń nie wygląda to tandetnie. Mocne, wyraziste, proste, momentami grunge'owe, mroczne lub z nutką glamour. Prezentowane przeze mnie stylizacje potraktujcie jako inspirację, rozumiem, że nie każdemu taki styl pasuje ;)

1. Evil Panda, 2. Brak nazwy sklepu na metce, 3. PPQ




Sukienka- Evil Panda, golf- It Girls, buty- Nicholas Kirkwood Tribute, okulary- Killah



sukienka- PPQ, kamizelka- Subcouture, buty- Tingeling Halloween Couture, torebka- Zuhair Murad Tribute




Bluzka- No name, spodnie- Evil Panda, torba- Archieve, buty- LE, okulary- Killah






Podobają Wam się takie stylizacje? Wykorzystacie takie ciuszki na swojej Doll? Macie pomysł na kolejną rzecz/ temat który wezmę Pod Lupę? Piszcie, komentujcie!

12 komentarzy:

  1. Mam dwie ostatnie kiecki. Druga stylka świetna, reszta taka średnia, a szkoda, bo ta sukienka z EP ma potencjał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wykorzystane lateksowych ubrań. Sprawiłaś, że całość wygląda ciekawie, nie zalatuje tandetą. Są na pewno oryginalne i warto zawiesić na nich oko. Najbardziej spodobała mi się bluzka z No name :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubrania mi się nie podobały do kiedy nie zobaczyłam tych stylizacji c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się takie ubrania
    mirka22Shy

    OdpowiedzUsuń
  5. o nio sa żeby nie przeklinać :o zrobiłaś coś z niczego tzn Twoje stylizacje są genialne bardzo mi się podobają ciuszki również ale całokształt świetny *-* z chęcią ubrałabym takie ciuszki jednak zachowam rozwage :D

    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nie podoba taka czerń. Mam chyba tylko jedno ubranie w szafie z taką czrnią. Może dlatego aż dwie stylizację mi się nie podobają. Tylko druga stylizacja jest ładna.

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na Twoja twarz w tych okulrach przypomina mi Korę, nie wiem czemu :D moze przez wlosy

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne stylizacje. Najbardziej mi się podoba z bluzką no name. Ja żadnej z tych rzeczy nie mam i chyba nie nie będę mieć.

    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne stylizacje. Nie jestem zwolenniczką tego stylu, nigdy go nie zakładam, ale twoje stylizacje są ładne i nie wyglądają tandetnie. Lakierowane ciuszki nie przemawiają do mnie, ale mogą być. Stylizacje są świetne, ale ja jakoś nie lubie takiego stylu :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne stylizacje, no i poscik :D

    OdpowiedzUsuń