2015/03/28

Oceny Apartamentów

JuluskaDisney


Jeśli pokój miał być garderobą to Ci się udało. Podoba mi się, że próbowałaś wprowadzić tu minimalistyczny klimat. Świetnie dobrałaś kolory. Szczerze mówiąc czegoś mi tu jeszcze brakuje, ale z drugiej strony mam wrażenie przepełnienia.
Moja ocena: 3/5

MoveYourBody7


Piękna sypialnia w nowoczesnym stylu. Bardzo dobrym pomysłem okazały się cegły na ścianie i okno przez które widzimy miasto. Dzięki temu pokój nabiera ciekawe charakteru. Fajnie wygląda toaletka za schodami oraz ułożenie poduszek.
Moja ocena: 4,5/5

Kaka4444


Zgłosiłaś do ocen pusty pokój, w którym dominuje tylko takie wnętrze. Miasto piękne, ale nie mogę tego ocenić.

Zgadzacie się z moimi ocenami? Jaka jest Wasza opinia odnośnie dzisiejszych pokoi?

>>KOLEJKA<<

8 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Twoimi ocenami. Dzisiejsze pokoje są ładne ale szału nie robią najbardziej podoba mi się drugi pokój. Prześliczna sypialnia!

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się oczywiście z ocenami. Są bardzo oceniane prawidłowo ;) Może dla apartamentu numer 2 dałabym pełną ocenę :) Trochę zdziwił mnie pokój ostatni, niby ładny ale tam nic nie ma ! Same wnetrzę... Więc nie mogłaś ocenić... Chociaż widok miasta nocą jest piękny :) Numer 1 jest ładny, jest dużo rzeczy ale czegoś brakuję. Kilka rzeczy z pokoi mnie zaciekawiło. Fajny post :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z ocenami :) Pierwsza aranżacja dość ładna ale niektóre elementy do siebie nie pasują i jest dość pusto, w drugim pokoju jest ładnie ale tym razem wszystko jest takie okazałe, za duze.. ostatni pokój bardzo mnie urzekła swoim pustostanem :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze zgadam się z ocenami ;)

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Twoimi opiniami. Pokoje, które dzisiaj oceniłaś nie były najgorsze - bardzo podoba mi się drugi, w którym widać pomysł i czas włożony w realizacje swojej wizji pokoju. Wygląda nowocześnie i fajnie (sama chciałabym pokój z takim widokiem na miasto!). Najbardziej podoba mi się chyba ta ściana. Sprawia, że pokój wygląda ciekawie.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z tobą, chociaż 2 pokój oceniłabym niżej :/
    Gatasjshhs

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się drugi apartament.
    Pierwszy mi się nie podoba, jakiś taki misz-masz.
    Trzeci ma świetne tło! XD
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się nie podobają apartamenty. W pierwszym nie ma estetyki , w drugim nie pasuje mi okno , a trzeci to tylko wnętrze. Lekko się nie zgadzam z ocenami, ponieważ drugi pokój oceniłabym trochę niżej.
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń