2015/03/21

W głąb sklepu Fallen Angel


Dzień dobry. Kolejna sobota - kolejny odcinek z serii W głąb sklepu.
Na pewno dla większości Fallen Angel kojarzy się wyłącznie ze stylem gotyckim i jego klimatami. Nie zaprzeczam temu, lecz jak i w większości charakterystycznych sklepach, znajdziemy także coś powszechnego. Sklep może pochwalić się przystępnymi cenami, a najważniejsze jest jednym z największych, gdyż zawiera, aż 16 pięter!

Polecam:
1. Charlotte Latex Pants - 88 sm
2. Charlotte Purse - 13 sd
3. Fallen Angel Fedora - 86 sm
4. McQueen Print Blazer - 120 sm
5. Data Pants - 98 sm
6. Buckled Stilettos - 11 sd
7. Heavyweight Black Platforms - 80 sm
8. Rose Tulle Scarf - niedostępny
9. Tube Top - 40 sm
10. Cut-out Top - 50 sm
11. Tattoo Tee - 120 sm
12. Matrix Web Skirt - 106 sm
13. Silver Green Biker Jacket - 10 sd
14. Joan Necklace - 30 sm
15. Klingon Vest - 78 sm
16. Purple Sky Shirt - 103 sm
17. Bicard Top - 10 sd
18. Compass Necklace - 38 sm
19. Blue Mars Purse - 63 sm
20. Lace Tank - 50 sm
21. Phoneix Necklace - 54 sm,
a także Gothic Bedazzled Jeans ( 2 piętro, 1 rz. w g. rz.), Open Knit Sweater ( 2 piętro, 5 rz. w g. rz.), 
Ann Buckle Skirt ( 3 piętro, 5 rz. w g. rz.), Choang's Jacket ( 6 piętro, 8 rz. w d. rz.), Shiny Leggings ( 10 piętro, 1 rz. w g. rz.) oraz Geometric Texture Bag ( 12 piętro, 6 rz. w rzędzie dodatków). 
rz. w g./d. rz. - rzecz w górnym/ dolnym rzędzie

Stylizacje:
1. Legginsy - Fallen Angel, Narzutka - Chanel, Bluzka - Basics, Naszyjnik - Saint Laurent Paris, Buty - Original Future, Torba - Chanel, Czapka - Callie's Picks, Bransoletka - Voile, Okulary - Mr.
2. Spodnie - Fallen Angel, Marynarka - Fallen Angel, Bluzka - Bonjour Bizou, Szpilki - Pals, Narzuta - Versace, Torebka - Versace, 
Pasek - Callie's Picks


3. Torba - Fallen Angel, Spodnie - Evil Panda, Sweter - Archive, Bluzka - It Girls, Buty - Nelly.com, Okulary - Mr.
4. Spódnica - Fallen Angel, Kapelusz - Fallen Angel, Szpilki - Pals, Płaszcz 2x - It Girls, Podszewka - Bonjour Bizou, Torba - Chanel, Bluzka - Callie's Picks, Naszyjnik - Saint Laurent Paris


Jak odnosicie się do tego sklepu? Jaki sklep chcielibyście zobaczyć następnym razem? Podzielcie się opiniami :)

13 komentarzy:

  1. Ciuszki jako same w sobie są ładne ale połączenie je w Twoje stylizacje dało im nowe życie :) Bardzo ładnie to wygląda gratuluje pomysłu i twórczości :) mam sentyment do tego sklepu ;) a może następnym razem miss sixty? :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się prawie wszystkie rzeczy , w szafie u mnie znajduje się tylko 7 i 9 ;/ W przyszłości będzie więcej .. Co do stylizacji najbardziej podoba mi się 1 i 4 ;) Następny sklep który moglibyście opisac to : Volie ;)
    wigga_xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie wszystkie rzeczy mam w szafie c:

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo rzeczy, co poleciliście mam w szafie, aczkolwiek nie są to ubrania bardzo emo. Lubię czarny kolor, ale nie na takim przykładzie, więc często nie kupuje w Fallen angel :) W szafie mam rzeczy : 17, 16, 15, 11, 1 oraz 7 :) Platformy są genialne :D Stylizacje bardzo ładnie wyglądają, fajnie je połączyłaś :> Gratuluję pomysłowości, twórczości. Może następny sklep to : basic, voile albo miss sixty ;)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochamm ten sklep. W szafie mam dużo rzeczy z tego sklepu. Jest on jednym z moich ulubionych. Oprócz tego, że jest w nim dużo fajnych ciuchów to jeszcze jest w nim bardzo tanio. Uwielbiam taki styl. Przechodząc do stylizacji, oczywiście są super. Najbardziej spodobała mi się druga stylizacja. Lecz reszta też jest świetna. Ciesze się, że właśnie dziś opisałaś ten sklep. Jestem ciekawa jaki sklep będzie za tydzień ;).

    Danielaannna

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie numer 5 były w CP :)
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  7. Sklep jest super. Nie mam zbyt wielu rzeczy z niego, ale chętnie bym większość kupiła. Przez moją małą przerwę od stardoll nie zauważyłam jaki ten sklep jest duży. Dziś zobaczyłam spódniczkę nr. 12 i już się w niej zakochałam. Muszę ją kupić. Co do stylizacji są bardzo ładne. Mi najbardziej podoba się pierwsza, ponieważ jest całkowicie wykonana w moim stylu. Następnym sklepem mógłby być Basics, ponieważ ostatnio się do tego sklepu bardzo przywiązałam. Cały czas wyszukuję w bazaarze jakiś ciuchów z tego sklepu za dobrą cenę. Wczoraj np. znalazłam fioletowy i czarny top bandeau za 2sm.
    Pozdrawiam. :)

    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  8. Fallen Angel jest jednym ze sklepów, za którymi nie przepadam. Oczywiście, posiada pewne must have, które zakupiłam, ale większość ubrań jest strasznie powydziwiana. Nie chce nikogo obrażać z powodu gustu i swojego stylu, po prostu wyrażam swoje zdanie :) co do stylizacji, bardzo mi się podobają. Rzeczy z Fallen Angel prezentują się bardzo dobrze. Jedyne co bym zmieniła, to ostatnią stylizacje. Nie podoba mi się ten kapelusz. Nie współgra on z całością.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię tego sklepu, ale tu przybliżyłaś mi jego pozytywną stronę, jedynej rzeczy wartej uwagi tu nie zamieściłaś, a mianowicie pikowanej spódniczki ze złotymi elementami, następnym razem chciałabym zobaczyć MMF :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię tego sklepu, ale artykuł ciekawy
    mirka22Shy

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie stylizacje są świetne, nie mogę wybrać ulubionej. Każda prezentuje inny styl, ale w sposób bardzo spójny. Pomysł na płaszcz jest super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne wszystkie! A nie spodziewałam się ze coś mi się spodoba ;)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za tym sklepem, ale niektóre rzeczy są warte uwagi. Poza tym świetny post.

    OdpowiedzUsuń