2015/03/20

Nowe szablony w Stardesign Fashion

Dzisiaj w Stardesign Fashion pojawiły się kolejne, nowe szablony, które mozemy wykorzystać przy tworzeniu własnych ubrań. Tym razem jest ich więcej, bo aż trzy: buty, spodnie i bluzeczka. Kosztują kolejno 6, 13 i 13 stardollarów. Znajdziecie je na pierwszej stronie dostępnego w pracowni katalogu.
Uważam, że są to dobre szablony, szczególnie do gustu przypadła mi bluzeczka, którą na pewno zaprojektuję i zakupię.
A Wy? Co zaprojektujecie?

Kliknij TUTAJ, aby przejść do Stardesign Fashion.

9 komentarzy:

  1. Nie podobają mi się projekty
    mirka22Shy

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż trzy projekty, ale jakie tandetne. Buty jeszcze nie najgorsze, ale reszta jest niedopracowana i źle wygląda na doll.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty na pewno zaprojektuję, a nad bluzeczką i spodniami jeszcze się zastanowię.
    Fajnie, że ostatnio dodają nowe szablony. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. nic mi ine przypadło do gustu wyglądaja te rzeczy trochę kiczowato w dodatku mogła bym za nie dac pare sm ale na pewno nie tyle sd...
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze, że dodają szablony. No ale tym razem im się troszkę nie udało: bluka, spodnie i buty są moim zdaniem brzytkie.
    Co zaprojektuję? Zdecydowanie NIC.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest kiczowate... buty na początku wydawały mi się być ładne i gdyby się do nich dodało różowego materiału by wyglądały ładnie. Jednak gdy wzięłam się za projektowanie wyglądały one strasznie. Moim zdaniem jedna z najgorszych kolekcji.

    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablony są brzydkie. Nie podobają mi się. Są warte kilka starmonet, a nie tyle stardolarów... Nie jestem zadowolona, płaszczyk jest o wiele ładniejszy :/ Zakupię może tylko bluzkę, ale się zastanowię. Wszytko wygląda na odwal ... Nie podoba mi się
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  8. Szablony są okropne. Napewno nie skorzystam z żadnego z nich. A no i ta cena... szkoda by mi było starmonet na zaprojektowanie czegoś takiego, już nie wspominając o aż tylu stardollarach.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie do końca podobają mi się te projekty, lecz zobaczę jak wyglądają te buty w jakimś kolorze c:

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń