2015/03/26

Trendy: zabawa proporcjami

Dziś krótko opowiem o tym trendzie. Nie wiem czemu, ale zapomniałam, że mam dodać posta. Przypomniało mi się teraz, a dzień miałam intensywny, więc tak jak wspomniałam, szybko się uporam z tematem. Mam nadzieję, że mi wybaczycie, kochani czytelnicy. :)
Kolejny trend na ten sezon to proporcje. W tym wypadku mam do wyboru dwie opcje. Pierwsza to przeskalowana, ciężka góra połączona z równie ciężkim dołem - np. w postaci spódnicy maxi (tak jak na drugim i trzecim zdjęciu). Druga opcja to połączenie ciężkiej marynarki z miniszortami (tak jak na pierwszym zdjęciu). W obu przypadkach sylwetka zostanie optycznie wydłużona. Najlepiej, gdy włożymy do tego wysokie szpilki lub koturny.
Jeśli chodzi o stylizacje z wybiegów, zupełnie nie przypadły mi do gustu. Każda modelka wygląda jak worek ziemniaków. Może dałabym się przekonać do wersji marynara+szorty, ale też raczej nie chętnie. Moim zdaniem wygląda to okropnie, dlatego moje stardollowe stylizacje różnią się od tych ze zdjęcia. Jest łagodniejsze ujęcie tegoż trendu.


okluary miss sixty | marynarka archive | top archive | spodenki bonjour bizou | bransoletka ppq | łańcuszek ppq | buty nelly
naszyjnik ysl | sweter bonjour bizou | okulary le | torba callie's picks | spodnie nelly | buty rio

9 komentarzy:

  1. Za duże koszule czy swetry jeszcze toleruje ale zdjęcia z pokazów mody są okropne :D nie lubie tak dużych proporcji, Twoje stylizacje są fajne , znośne - pisze tak dlatego iż nie lubię takiego stylu ale pewnie dla fanek Tego właśnie dziwactwa Twoje stylizacje będą świetne :) Bardziej przypadła mi do gustu druga stylizacja :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tak ubranymi modelkami. Nie wyglądają zbyt ładnie. Do takich proporcji nic nie mam i nigdy się z takim czym nie spotkałam. Co do stylizacji są bardzo ładne. Tutaj nie wybiorę ładniejszej, ponieważ oby dwie są fajne.
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie przepadam za tak ubranymi modelkami.Bardzo lubię luźne koszule, ale w przypadku tych modelek wygląda to okropnie tak jak ty napisałaś wyglądają jak worek ziemniaków. Twoje stylizacje są o niebo lepsze. Po za tym twoja doll wygląda świetnie w tym stylu. Ciesze się że nie zrobiłaś takich stylizacji jak na zdjęciach. Bardziej do gustu przypadłam mi Twoja druga stylizacja połączenie luźnego swetra z czerwonymi spodniami te buty pasują także do całej reszty śliczna stylizacja.

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za takim stylem :c

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię luźne ubrania (głównie bluzki i koszule), ale na kościstych modelkach wygląda to obleśnie.
    Bardzo podobają mi się, jednak twoje stylizacje.
    Są cudne :)
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawa proporcjami (jakoś nie za bardzo to do mnie przemawia). Zdjęcia z pokazów, a raczej stylizacja nie przypadły mi do gustu. Góra jest świetna, ale dół...no cóż. Nie przepadam za takimi spódnicami. Co do Twoich stylizacji, są o wiele ładniejsze i lepiej się prezentują. Nie potrafię wybrać, która wyszła Ci lepiej :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię tego trendu, twoje stylizacje są o niebo lepsze od tych na prawdziwych wybiegach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabawa z proporcjami? Nie. Zdjęcia z pokazów, modelki są ohydne. Wogóle nie wo moim stylu, nie wygladają przekonująco ,nie lubie tak dużych proporcji. Mam nadzieje, ze nie obrazam teraz fanek tego trendu, ale nie spotkałam sie z nim. Świetnie to opisałaś- worek do ziemniaków ! :D Co do stylizacji, o niebo lepsze od tamtych :D Wprost niesamowite! Fajnie to przerobiłas i nie wygladaja jak tamte. Chyba bardziej podoba mi się numer 2, aczkolwiek obydwie są ładne. Świetne połączenie dużego swetra z czerwonymi spodniami :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się okulary na twojej doll. Modelki ze zdjęć z pokazów mają bardzo ciekawe urody. Właśnie to lubię w modelingu, bo każdy jest w nim wyjątkowy :)

    Gatasjshhs

    OdpowiedzUsuń