2015/03/31

Wielkanocny Gift-o-meter

Jak co roku Admini wprowadzili Gift-o-meter polegający na prezentach otrzymywanych za wydawane Stardollary. Oprócz tego - inną atrakcją jest również szukanie jajek. Po znalezieniu odpowiedniej ilości pisanek również dostajemy prezent. Zjeżdżając trochę niżej możemy zauważyć pole z marchewkami - klikając codziennie na jedną z nich mamy do wykonania zadanie. Nagrodą za jego wykonanie jest jakaś niespodzianka. Nie wiem, czy będę bawiła się w szukanie jajek, ale może :) Jeśli chodzi o ubrania to uważam, że Admini w tym roku wyjątkowo się postarali. Wszystkie bardzo mi się podobają!
Co sądzicie?




19 komentarzy:

  1. dziś też jest jajko? gdzie je znaleźć? mam już 2 pierwsze prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tylko 1 prezent

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetne prezenty. Bardzo podobają mi się te ubrania i dodatki (rok temu w sumie też nie były najgorsze). Zaraz zobaczę czy mam już jakieś prezenty :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie najlepsze :) no wlasnie, gdzie 1 jajko? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak spodnie są boskie już posiadam :) A gdzie 1. jajo?
    xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc o to chodzi z tymi zajączkami. XD
    Ja wielkie zakupy robiłam jakiś tydzień temu, więc obecnie cierpię na brak sd. ;_;
    Ale jestem pechowcem... ;_;
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  7. a jeśli chcę zdobyć spódniczkę tę różową to ile jajek muszę znaleść? Czy te jajka codziennie się szuka, czy można wszystkie w jeden dzień?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jajka będą na stardoll w podanych dniach, przecież jest napisane 5/4 (5.04), 6/4 (6.04) itd ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja kupiłam rzeczy za 30 sd i nic mi nie dodało, pasel nie przeskoczył ;( o co chodzi ktoś tak miał ?

    OdpowiedzUsuń
  10. i jak już przeskoczy to gdzie się te rzeczy znajdują ? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne prezenty niestety nie stać mnie na ich otrzymanie :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie są te ubranka :)) -kakula113

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie są te ubranka :)) -kakula113

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno wybiorę się w poszukiwanie jajek. Gifr-o-meter raczej nie dla mnie - sd brak.
    Jak znajdę jajko, to dam znać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł, ale ja w ogóle nie mam sd :( Wtedy kiedy miałam, nie było takiej okazji... No cóż, albo nie skorzystam z okazji, lub będe musiała doładować konto, bo preznety są ładne :)
    Co do rozdawanych prezentów od króliczka, to super pomysł ! Można jeszcze też zbierac marchewki i te polowania :D Admini się bardzo postarali, zrobić nam prezenty na święta :) Jestem mile zaskoczona.
    Jeszcze nie wiem o co chodzi z tymi jajkami xd ale się dowiem.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  16. Ubrania są na prawdę boskie i pomysł zarówno jest fajny. Osobiście nie mam sd, wiec nie dostanę niczego.

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już prawie do 6 doszłam :).
    Paulina1230

    OdpowiedzUsuń