2015/03/29

Wnętrza #17 - Na ostatnią chwilę...

Cześć, moi drodzy... Wszystkich, którzy wyczekiwali dzisiejszego posta bardzo przepraszam, że pojawia się tak późno. Pocieszyć Was mogę, że w moim apartamencie przygotowane czekają już dwie łazienki. Dzisiaj przekonałam się po raz kolejny, że warto jednak nie odkładać wszystkiego na ostatnią chwilę... Sądziłam, że tylko wpadnę, zrobię screeny i będziecie mogli przystąpić do własnych prób dekoracji, a tu niespodzianka - skończyło mi się superstar i... mam zamknięte pokoje.

Dzisiejsze aranżacje są robione w biegu, przyznaję bez bicia. Chciałam jakoś wykorzystać te czarne fotele, nad plusami których się ostatnio tak rozwodziłam. Przedstawiam Wam je zatem w kilku kolejnych odsłonach.


Tak naprawdę moim ulubionym stylem jest secesja i w schowku kryję wiele rzeczy, które chciałam kiedyś wykorzystać do zbudowania pokoju inspirowanego wczesnymi latami 20. Niestety, ciągle brak mi do tego dostatecznej inspiracji. Dzisiaj jednak wyciągnęłam ten cudowny stolik. Jego organiczna forma została świetnie podkreślona przez czarne fotele i od razu widać, że to właśnie on jest główną rzeczą w pokoju.


Nieśmiała próba zabawy z kolorami. Jeżeli zastanawia Was skąd wziełam czerwoną półkę, to odpowiedź jest bardzo prosta: tak naprawdę to regał z Basic, ale przysłoniłam jego środek panelem ze stardesign. Myślę, że jest to pomysł, nad którym warto zastanowić się w przyszłości. Któż wie, co można wyczarować z tego regału...


Na koniec fragment dziewczęcego pokoju. Zawsze uważam, że róż w połączeniu z silniejszym, ciemnym kolorem - jak właśnie czarny - to świetne zestawienie dla dojrzałej kobiety. Jak zawsze, kwestia leży w doborze odpowiednich odcieni.



10 komentarzy:

  1. Pokój 1 i 3 jest wg mnie najlepszy. 2 nie jest w moim stylu. Ten fotel jest bardzo elegancki i chciałam go kupić, ale niestety wszystkie sd wydałam na przeceny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi półkami. 3 pokoik najładniejszy.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  3. Może robione na szybko, ale pierwszy pokój mnie urzekł! <3
    Jest śliczny, zachowana jest taka kolorystyka...
    Ciemny zielony, czarny i beżowy.
    Po prostu nie wiem co powiedzieć.
    Bardzo podoba mi się ta aranżacja i na pewno kupię meble, aby wykonać coś takiego! :3
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet jeśli robione na szybko,ale pokoje są prześliczne wszystkie są dokładnie zrobione i przemyślane. Wszystkie pokoje są piękne lecz najbardziej urzekł mnie pokój numer trzy. Są tam piękne pasujące do siebie kolory, śliczne są też te meble. Ten fotel jest bardzo elegancki ja już go posiadam. Dziękuje za te prześliczne pomysły wykorzystania tego eleganckiego fotela na pewno z nich skorzystam :)

    Pozdrawiam LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne aranżacje, najbardziej podoba mi się druga i trzecia ♥

    lodzia001

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy pokój jest zdecydowanie najlepszy. Uważam, że pomysł na wykorzystanie tego stolika jest świetny! Podoba mi się także rola tego drzewka i piękny widok zza okna :)
    Ostatni pomysł też mi przypadł do gustu, jest bardzo dziewczęcy i ładny. Drugi pokój jest równie dobry, lecz czegoś mi w nim brakuje. Irytuje mnie ta przerwa między półkami. Mam wrażenie również, że całość nie wygląda spójnie.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pokoiki (: Najlepszy, moim zdaniem, to 1 i 3 ;)

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wnętrza ale nie mogłam zneleźć coś tych czarnych foteli ;/ i nie mam jak zrobić z nimi takich cudów*-*
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście gdybyś nie napisała ze robiłaś to na szybko to bym się nie zorientowała. Wszystkie aranżacje są mega. Gdybym miała wybierać to jednak najbardziej spodobał mi się numer 1. Jest w moim stylu, taki nie przesadzony w sam raz.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post ! Świetne wnętrza :) Ja posiadam te czarne fotele, i ten post bardzo dla mnie jest przydatny. Właśnie nie miałam pomysłu zbytnio na te cudne fotele :) Najbardziej przypadł mi do gustu pokój numer 1. Stolik jest świetny ! Jest w stylu trochę Vintage :) Co wiąże się widok z okna i te mebelki. Urzekł mnie te drzewko z boku. Następnie jest pokój ostatni, jest bardzo różowy i dziewczęcy. Uwielbiam połączenie intensywnego różu z czarnym. Drugi pokój jest ładny, ale nie najlepszy. Fajny pomysł z tymi półkami, ale jest za duża odległość między nimi.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń