2015/03/27

Metamorfozy - zgłoszenia


Witajcie! Nazywam się Sara, znana przez was bardziej jako _O_Emma_O_.  Jak widzicie dziś ruszamy z nowym starym działem pod tytułem "Metamorfozy". Chyba każdy wie o co chodzi, ale przypomnę zasady. Każda zgłoszona doll zostaje oceniona pod kątem stylizacji i makijażu, następnie ja podaję proponowany przeze mnie zestaw.

Nie przedłużając, zapraszam do zgłaszania się.  Każdy może wziąć udział, wystarczy podać nick w komentarzu.  Warunek to obserwowanie bloga. Proszę także o przygotowanie białego tła w apartamencie, aby post wyglądał estetycznie.

Już w środę metamorfoza osoby, która pierwsza zgłosi się w komentarzu.

Edit: Na ten moment kolejka zostaje zamknięta!

59 komentarzy:

  1. a co mi tam, metamorfozy nie potrzebuje, ale chętnie zobaczę, co stworzycie na mojej doll.
    zgłaszam się
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się. Metamorfozy raczej nie potrzebuje, ale zobacze co tam wymyslisz :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobrze, jestem ciekawa efektów! - alcik1994

    OdpowiedzUsuń
  4. Również jestem ciekawa efektów metamorfozy - faleczka

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również jestem ciakawa jak mnie "zrobicie", z białym tłem bedzie cieżko ale moge wstawić białe kwadraty do apartamentu tylko musisz mi napisać kiedy bedę przerabiana :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zglaszam sie. Dawno chcialam miec Metamorfoze. Mam nadzieje, ze moja doll bedzie przez to piekniejsza.

    W poprzrdnim kom. zapomnialam sie podpisac. Xd

    Pinasko97

    OdpowiedzUsuń
  8. Zglaszam sie. Dawno chcialam miec Metamorfoze. Mam nadzieje, ze moja doll bedzie przez to piekniejsza.

    W poprzrdnim kom. zapomnialam sie podpisac. Xd

    Pinasko97

    OdpowiedzUsuń
  9. Zglaszamn sie. Dawno chcialam miec metamorfoze. Mam nadzieje, ze moja doll bedzie przez to piekniejsza 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ;3
    natalia_12344

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się
    Aravilar

    Chętnie zobaczę co wykombinujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się :)

    kameleonka654

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się
    888kamila
    Białe tło mam w The Loft u góry

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się ;)
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  17. Super że ten dział wrócił
    Zgłaszam się
    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się
    marinellaSilver

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :) Dzustysia89

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam sie
    biała ściana w jednym z czterech pokoi
    Nutellaa00

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :) białą ścianę mam w głównym, pierwszym pokoju.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa co wykombinujesz.
    Kajkaf

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa co wykombinujesz.
    Kajkaf

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się.
    callmyName34

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się
    StarMartusia...

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się!:))
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się! elfik2004 :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)!
    modelka686

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się.
    misioserce6

    OdpowiedzUsuń