2015/03/29

Jeszcze większe obniżki!

Teoretycznie, wyprzedaż w Bling Bling i Glamour miała zakończyć się wczoraj, tym czasem nadal możemy z niej skorzystać. Co więcej na tę chwilę zakupy zrobimy, aż 75% taniej! Ja już kupiłam to co chciałam, tyle że korzystając z 60% rabatu. Tak czy owak, to ogromna różnica w porównaniu do cen pierwotnych, także nie ubolewam nad tym, że nie wstrzymałam się jeszcze trochę. Pamiętajcie o tym, że to ostatnia szansa, aby kupić artykuły z tych kolekcji, ponieważ zostaną one wycofane!
A Wy jesteście już po szperaniu w tych sklepach, czy dopiero zamierzacie to zrobić?



11 komentarzy:

  1. Jeżeli wiedziałabym że tak będzie, to zakupy zrobiłabym dopiero dziś. Kupiłam sporo rzeczy, ale nie żałuję. Być może jeszcze czegoś się dopatrzę ^^

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ten sam przypadek jak w wyprzedaży 60 % w wyprzedaży ostatnio. Nie kupię teraz nic, bo kupiłam masę rzeczy wcześniej, a teraz wogle nie mam sd, nawet sm... No cóż, kupiłam wcześniej co chciałam i wystarczy, chociaż jeszcze mam jedną perełke- toaletkę :) Ale już ogólnie kupiłam bardzo dużo rzeczy. Jest to dobra okazja dla ludzi, którzy nie zakupili dużo mebli w poprzedniej wyprzedaży :) Widać, starania adminów.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero teraz skorzystałam. Całe szczęście,
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero teraz? Jestem rozgoryczona.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak przewidziałam, obniżyli ceny jeszcze bardziej :) szykują się meeega zakupy. Opłacało się poczekać!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh szkoda ze nie poczekałam jeszcze jednego dnia ale to nic ! :) mam już co chciałam^
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja zapomniałam zrobić zakupów i wyszło mi to na dobre :).
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wszystko co chciałam, zakupiłam przy obniżce -60%, ale myślę, że to miłe, iż admini robią takie przeceny. :)
    Mimo wycofania tych rzeczy ze sprzedaży, twórcy chcą umożliwić nam zakup za bezcen.
    Najpierw Bonjour Bizou, It Girls i Pretty n' Love, teraz Bling Bling i Glamour.
    Naprawdę to bardzo miłe z ich strony. :)
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to co chciałam zakupić kupiłam w wyprzedaży - 60%.To bardzo miłe że admini w ostatnim czasie robią dużo konkursów,wyprzedaży oraz darmowych rzeczy. Admini widocznie się starają o naszą radość.Najpierw wyprzedaż ciuchów później mebli to bardzo miłe z ich strony.

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety przegapiłam obniżkę -75% :c

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupiłam pokój ja 10 sd :) Lecz niestety z obniżką -60% a nie -75% ;c Kosztował by mnie wtedy 6 sd ;)



    LamiocaLama


    Ps. Dokupiłam jeszcze różowe poduszeczki :33

    OdpowiedzUsuń