2015/03/27

LOOKBOOK - Fallen Angel

Witamy ponownie. Dawno nie dodawałyśmy lookbooków, więc czas to zmienić. W ciągu kilku następnych dni postaramy się jeszcze dodać dwa (Wild Candy oraz po wejściu nowego YH). No a teraz zapraszamy do obejrzenia stylizacji i naszych zakupów z najnowszej kolekcji Fallen Angel.
Mroczne klimaty, które już się stały charakterystyczną cechą owego sklepu, przeważały i tym razem. Niestety, jednak i ta dostawa nie jest super. Jak na razie, ogółem zakupiłyśmy 6 artykułów, więc raczej bardzo mało. Chociaż całą kolekcję oceniamy nisko, szczególnie polecamy marynarkę inspirowaną projektem McQueena.

Co zakupiłyśmy?




Stylizacje:

od Soxo_

1. Spódnica - Fallen Angel, Okulary - Frankie Morello, Łańcuszek - PPQ, Bluzka - Callie's Picks, Pasek - Special Offer, Torebka - Limited Edition, 
Buty - Limited Edition 
2. Marynarka - Fallen Angel, Bluzka - Nelly.com, Spodnie - Nelly.com, Torebka - Royalty, Naszyjnik - Rio, Buty - Callie's Picks
3. Spódnica - Fallen Angel, Bluzka - Subcouture, Pasek - Special Offer, Płaszcz - StarDesing, Okulary - Callie's Picks, Torebka - Callie's Picks, 
Buty - Young Hollywood


od _O_Emma_O_


1. Top 1 - Fallen Angel, Top 2 - Bonjour Bizou, Spodnie - Miss Sixty, Buty - Fallen Angel, Torebka - Miss Sixty
2. Bluzka - Fallen Angel, Legginsy - Basic, Buty - Perfect Day, Torebka - Zuhair Murad, Pasek 1 - The Jet Set, Pasek 2 - Voile


od Sweet0Monisia

Blazer - Fallen Angel, Top - DKNY, Spodnie - Super Trash, Buty - Nelly, Torebka - Saint Laurent Tribute, Naszyjnik - Rio


od dora_dorka

1. Marynarka - Fallen Angel, Spódnica - The Jet Set, Szpilki - Pals, Torebka - Royalty, Top - Tingeling Halloween Couture, Naszyjnik - Saint Laurent Paris
2. Pasek - Fallen Angel, Spodnie - Original Future, Buty - Nelly.com, Torba - Chanel, Bluzka - Callie's Picks, Koszulka - Bonjour Bizou, Okulary - Mr. 

Perełki jakie kryje Fallen Angel i ogólną ocenę sklepu znajdziecie TU.



Jak oceniacie kolekcję? Które rzeczy uważacie za must have? Podzielcie się opiniami :)

12 komentarzy:

  1. Śliczne stylizacje *-*

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ta kolekcja do najlepszych nie należy ale parę rzeczy wpadło mi w oko np. marynarka za 120sm oczywiście ja już ją zakupiłam, ten top który widać na drugiej stylizacji _O_Emma_O_. Wszystkie stylizacje są świetne najbardziej mi się podoba stylizacja od Sweet0Monisia podoba mi się użycie siwej marynarki z żółtą koszulą.

    Pozdrawiam LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się stylizacja z blezerem za sm. Co do spódnic, to trochę nie moja bajka. Nie wiem, czy potrafiłabym do nich zrobić stylizacje.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja nie jest must have, ale niektóre rzeczy są warte zakupu. Ja obecnie zbieram sm na blezer - to on mi się spodobał. Co do stylizacji są bardzo ładne. Najbardziej mi się spodobała pierwsza od _O_Emma_O_.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nic mnie w tej kolekcji nie przekonuje. =/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post, podobają mi się w szczególności dora_dorka stylzacje. Kolekcja bardzo mi się podoba jest wszystko bardzo fajnie połączone :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Blezer jest bardzo ładny, podobają mi sie z nim stylizacje. Baardzo fajny post, podoba mi się w szczególności dora_dorka i _O_Emma_O_ :) Kolekcja mi się nie podoba, nie moja bajka. W szczególnosci ta spódnica. Co do stylizacji, są ładne, ale szału nie robią. Rozumiem to, bo kolekcja nie jest fajna.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie stlizacje od Dory są świetne! Szczególnie ta pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się 1 stylizacja od _O_Emma_O_
    elfik2004

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie stylizacje są świetne, bardzo podoba mi się koszulka z Fallen Angel i już ją zakupiłam.

    Gatasjshhs

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię sklep Fallen Angel i mam wiele ubrań z tego sklepu.
    Ma ktoś na sprzedaż tę kurtkę z pierwszej stylizacji?
    Chętnie dokonam zakupu. :)
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń