2015/03/31

Oceny Apartamentów

Soxo_


Widać w tym pokoju duży potencjał. Kolorystycznie wszystko jest do siebie dopasowane, a rzecz ciekawie uzupełniają to wnętrze. Denerwuje mnie tylko połączenie elementów modernistycznych z artykułami - antykami. Od pewnego czasu staje się to coraz popularniejsze, modniejsze i myślę, że to właśnie tym się kierowałaś, jednak tu przedstawiam swoją opinię i szczerze mogę się przyznać, iż nie wygląda to estetycznie. Pomysłowa jest centralna część pokoju i to ona podoba mi się najbardziej. Półka z książkami nad dużą sofą zawsze się sprawdza, a Ty dodałaś jeszcze wiszące roślinki :)
Moja ocena: 3,75/5

888kamila


Przepiękny widok morza, które uwielbiam :) Świetnie wyszedł Ci domek, co świadczy o Twojej kreatywności. Podobają mi się również te wszystkie zarośla za balustradą. Szkoda, że w domu znajduje się tak mało elementów, ale cieszę się, że postanowiłaś zachować w wszystko w bieli i ukazać delikatność miejsca.
Moja ocena: 4,5/5

majka5005


Miałaś pomysł. Ze świetnego wnętrza starałaś się zrobić taras. Nie wyszło Ci to do końca, aczkolwiek nie jest tak źle. Pierwsze, co rzuca się w oczy to ta okropna sofa. Wydaje się być ciężka i nie pasuje do lekkości jaką pozostawiłaś w dalszej części pokoju. Kolejna spraw to pomieszane style. Zamiast pufy w cętki mogłaś dodać jakąś jednolitego koloru. Mimo tego, że dywan nie powinien znajdować się przy minimalistycznym stoliku to wygląda całkiem dobrze. Ostatnia rzecz to ta kolosalna doniczka z kwiatkiem - zmniejsz ją trochę, a nic się nie stanie. Największym plusem tego apartamentu jest ustawienie roślinek na stole - świetnie Ci to wyszło!
Moja ocena: 2,75/5

Zgadzacie się z moimi ocenami?

KOLEJKA ZAMKNIĘTA!

13 komentarzy:

  1. Zgadzam się z twoimi ocenami :)
    Jednak w pierwszym pokoju dałabym 4,5.
    Bardzo mi się podoba o myślę, że zasługuje na wyższą ocenę. :)
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszcie o co chodzi z nowym "konkursem" na Stardoll!
    Nie do końca rozumiem o co tam chodzi.
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem :d

      Usuń
    2. Chodzi o to że macie napisać dlaczego to właśnie ty masz przeprowadzić wywiad z Calie.I jakkie pytanie chcesz jej zadac możesz wybrac tylko jedno pytanie.

      Usuń
    3. Tylko gdzie mam jej zadać to pytanie? XD
      DK

      Usuń
  3. Zgadzam się z ocenami :p

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  4. w kazdym wystarczą małe zmiany i będzie mega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ocenami :)

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiejsze apartamenty są wyjątkowo dobre :) zgadzam się z Twoimi ocenami, jednak nie z wszystkimi. Jak dla mnie trochę za surowo oceniłaś pierwszy pokój, myślę, że gdyby zmieniła fotel można by spokojnie dać mu 4,5 a może nawet 5. Drugi pokój jest zdecydowanie najlepszy. Robi wrażenie! Jest genialny. Ostatni najmniej przypadł mi do gustu, ale nie jest zły :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  7. Za srogie trochę te oceny :).
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z ocenami 888kamila dałabym wiecej ze względu nadopracowanie i śliczne wnętrze ^^
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  9. czemu kolejke zamkeliscie? :(( szkoda, ale mam pytanko, czy ci, którzy zdążyli sie zgłosić, będą jeszcze oceniani?????????????
    elfik2004

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z ocenami. Dzisiejsze apartmanety są bardzo ładne :) Przyczepić sie mogę, że za srogo oceniłaś pierwszy pokój, dałabym mu 4,5 lub nawet piąteczkę ! Jakbym zamieniła lub wyrzuciła, może fotel? Drugi pokój najbardziej mi się spodobał. Świetna architektura, robi wielkie wrażenie !Jest świetny, genialny, widać że miałas pomysł. Co do trzeciego, miałąś pomysł, ale troche Ci się pomieszało, ale nie jest zły ;)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń