2015/03/30

HOT or NOT

ChemicRomance

Ania_Miszcz:
Stylizacja jest pospolita. Podobają mi się połączenia kolorów, ale całość nie jest spójna. Widać tu potencjał, ale dzisiaj ode mnie NOT.

mirka22Shy:
Jest to zwyczajna stylizacja, która jest tylko po to, aby być. Chociaż, że może kolorystyka jest dobra to jednak czegoś tu brakuje, no więc daje NOT.

_O_Emma_O_:
Stylizacja dobrana kolorystycznie, ale ogólnie wygląda dość słabo. Wymieniłabym bluzkę i koniecznie buty. Po za tym brak dodatków, co sprawia, że jest tu nudno. NOT.

Aneczka96:
Stylizacja zapowiadała się całkiem dobrze, ale niestety według mnie te spodenki tu nie pasują i zmieniłabym je na coś innego. Dodatkowo myślę, że dobrze byłoby gdybyś wprowadziła dodatki, tzn. torebkę i biżuterię, żeby stylizacja nie była nudna. NOT.

nataliaszelc01:
Szorty mają zbyt intensywny kolor w porównaniu do płaszczyka, który z resztą jest bez podszewki, co nie daje fajnego efektu. Te wysokie buty nie były raczej dobrym rozwiązaniem, a oprócz tego brakuje tutaj dodatków. Próbuję na siłę szukać plusów, ale raczej nic nie uda mi się znaleźć. NOT.


k.kaka1997

Ania_Miszcz:
Co tu dużo mówić, idealnie. Wyszły Ci połączenia kolorystyczne, ale nie jestem przekonana do okularów. Gryzą się z całokształtem. Tym razem daję HOT z malutkim minusikiem.

mirka22Shy:
Super stylizacja, jedyne co bym zrobiła, to zdjęłabym te niepotrzebne tu okulary. No więc HOT.

_O_Emma_O_:
Stylizacja prosta, jakich wiele na stardoll. Połączenie tej koronkowej sukienki i płaszczyka z Chanel widziałam milion razy. Nie podoba mi się dobór torebki i zastanawiam się, co tu robią te okulary... HOT/NOT.

Aneczka96:
Bardzo lubię takie jasne stylizacje, więc i Twoja przypadła mi do gustu. Wszystko jest idealne oprócz okularów oraz bransoletki, która w połączeniu z kopertówką sprawia, że lewa dłoń Twojej lalki wydaje się być bardzo ciężka. HOT/NOT.

nataliaszelc01:
Połączenie drogich ciuszków nie zawsze daje dobry efekt. Tutaj mam mieszane uczucia. O ile zestaw narzutka + sukienka wygląda całkiem fajnie, o tyle kompletnie nie podoba mi się dobór dodatków. Bransoletka raczej do kosza, kopertówka do wymiany na delikatniejszą, okulary również do kosza. Brakuje mi tutaj naszyjnika. HOT/NOT.

kreda2

Ania_Miszcz:
Stwierdzenie "Co za dużo, to nie zdrowo" pasuje tu idealnie. Gorset gryzie się z innymi elementami. Dobrze dobrałaś dodatki, przeszkadza mi tatuaż i srebrny naszyjnik. Ode mnie HOT/NOT.

mirka22Shy:
Jest tu wszystkiego za wiele. Szczerze nie wiem, po co tu ta kurtka i ten dziwny naszyjnik. Połączenie gorsetu ze spodenkami jest bardzo dobre, buty są świetne. Po prostu trzeba wyrzucić stąd tą kurtkę, zmienić naszyjnik i będzie dobrze. Ogólnie to daję HOT/NOT.

_O_Emma_O_:
Na twojej doll jest wszystko i jednocześnie nic. Nie pasuje tu tatuaż i pasek, zastanawiam się dlaczego się tu pojawiły. Ten gorset w połączeniu z czerwonymi akcentami też jakoś mi nie leży. Ogólnie jak powiedziała Ania_Miszcz: co za dużo to nie zdrowo. NOT.

Aneczka96:
Bardzo nieprzejrzysta stylizacja. Połączenie gorsetu ze spodenkami byłoby świetną bazą do stworzenia innego, nieco lepszego outfitu. Moją uwagę przyciągnęło niezbyt korzystne połączenie torebki ze złotym łańcuszkiem z pozostałymi srebrnymi detalami. NOT.

nataliaszelc01:
Nie podoba mi się. Próbowałaś zrobić orginalną stylizację, ale Ci nie wyszło. Przesadziłaś z dodatkami. Ciężko mi doradzić co wymienić, co wyrzucić, ponieważ sama baza top + szorty jest już tak oklepana i jednocześnie tak brzydka, że ciężko byłoby zrobić z tym coś dobrego. NOT.


Xnakk

Ania_Miszcz:
Zacznę od tego, że Twoja doll jest cudna. Idealnie pasujedo stroju. Idealnie dobrałaś dodatki, nic się nie gryzie. Przeszkadzają mi tylko kolczyki - pióra. Dzisiaj ode mnie HOT z plusem :)

mirka22Shy:
Stylka bardzo udana, wszystko pasuje. Widać, że masz bardzo dobry gust. Nie ma rzeczy do której miałabym się przyczepić. Daję HOT.

_O_Emma_O_:
Bardzo ładna stylizacja. Jest pusta, nie przepełniona dodatkami, a jednocześnie bogata. Wszystko dzięki kwiecistej spódniczce i drobnym, złotym elementom. Dodałabym ewentualnie bardzo delikatną bransoletkę. HOT.

Aneczka96:
Stylizacja jest świetna. Dzięki temu, że dobrałaś niebanalne buty i dobrze zgrałaś torebkę ze spódniczką, a nawet pomalowałaś paznokcie lalki wszystko wygląda bardzo estetycznie. HOT.

nataliaszelc01:
Początkowo było trochę kiczowato, potem przekonała mnie ta stylizacja. Podoba mi się połączenie tej spódniczki z różową torebką - bardzo fajnie to razem wygląda. Jest prosto, minimalistycznie, nie mam do czego się przyczepić, więc dzisiaj HOT.

Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: Izabella444Calm, lovestarsteew, ManiaStokrotka, gosiak1997, a za dwa tygodnie: cloeilu, Lili_piratka, Heneda, mirka22Shy.

Sceeny Waszych outfitów robione są w piątek/sobotę, tak żeby jurorki miały czas na ich ocenę, dlatego jeśli chcecie dobrze wypaść warto być przygotowanym do piątku :)

11 komentarzy:

  1. Zgadzam się z waszymi ocenami :) W pierwszej stylizacji czegoś brakuję, jest nudna. Dodałabym może jakąś biżuterię i torebkę. W dodatku nic się tu nie łączy, nie tworzą ładnego całokształtu... Stylka numer 2 średnia. Lubie białe kolory. Zdjęłabym okulary, dodałabym inną torebkę i usunęłabym bransoletkę. Numer 3 jest to takie wszystko w jednym, 'misz- masz' . Wszytko pomieszałaś i nie wyszło z tego coś dobrego. Usunęłabym wiele rzeczy. Ostatnia jest najlepsza ! Jest prosto, a zarazem pięknie ! Wszystko świetnie jest do siebie dodane i masz dobry gust, poza tym śliczna doll !
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zgadzam się z waszymi ocenami . W pierwszej stylizacji brakuję dodatków przez to stylizacja jest nudna.Jakbyś dodała jakąś biżuterie i torebkę bu nie była taka nudna.Nawet nic się tu nie łączy.Stylizacja z numerem 2 jest całkiem ładna ,ale po co te okulary. Zmieniłabym torebkę i zdjęła bransoletkę i okulary.W stylce numer 3 jest za dużo rzeczy po co ta kurtka? I ostatnia jest wręcz przeurocza ktoś tu ma dobry styl,śliczna stylizacja.

    LAdyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyna stylizacja, która mi się bardzo spodobała to ta ostatnia :) jest prosta, ma w sobie coś uroczego i dziewczęcego. Kolorystycznie również wszystko pasuje. Buty dopełniają całą stylizacje i myślę, że dzięki nim wygląda naprawdę ciekawie.
    Co do pozostałych stylizacji, żadna nie przypadła mi do gustu. Druga jeszcze nie jest najgorsze, ale reszta jak dla mnie całkowicie NOT.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. Standard, jak zawsze w 100% pewności zgadzam się z ocenami.

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z każdą oceną! jednak przedostatniej doll dałabym hot a ostatniej HOT 10000 :D ma świetną dolke i stylizacje:)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za ocenę, ale na ocenę miałam inną stylkę, nie wiedziałam ile wcześniej będziecie brały :/.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z ocenami. :)
    Urzekła mnie ostatnia stylizacja.
    Ta spódniczka jest cudowna!
    Wie ktoś gdzie ją zakupię?
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna uwaga:
    Pisze się NIEZDROWO.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem kilka słów :
    -ChemicRomance: Powiem tak 'co za dużo to nie zdrowo' jest tam połączenie lekkiego płaszczyka , mocnej bluzki , jakiś dziwnych butów i spodni które powiększają ci nogi ;-; HOT
    -k.kaka1997: Jest to prosta stylizacja ale ma w sobie to coś nie jest tak źle lecz masz wspaniałą twarz ! Hot/Not
    -kreda2 : Co ty zrobiłaś! Zabiłaś w tej stylizacji śliczną kurteczkę i tanie ale fajne spodenki! NOT z minusem!
    -Xnakk : I ta ostatnia wspaniała stylizacja HOT z plusem!

    malutka_Pati





    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję ślicznie za tak pozytywne oceny i komentarze :**** Od razu mam lepszy humor :) Tylko tyle, że w nazwie jest błąd, powinno być Xenakk xD

    OdpowiedzUsuń