2015/03/25

Aranżacja od czytelniczki

Natalula:
Cześć!
W mojej aranżacji użyłam 37 artykułów, zarówno z suite shop, jak i z stardesign. Pokój jest bardzo delikatny i kobiecy. Kolorystyka nadaje pomieszczeniu przytulności, sprawia wrażenie ciepłego pokoju, w którym można wypocząć po ciężkim dniu w pracy, czy szkole. Dodatki, takie jak pudełka, obrazki, czy roślina są jego doskonałą ozdobą, choć nie jest ich za wiele. Oceńcie go sami.


Stylizacje i artykuły możecie wysyłać na maila: sdimy.kontakt@gmail.com.

16 komentarzy:

  1. Super pokój,wszystko w nim tak ze sobą współigra,aczkolwiek czuje mały niedosyt.Brakuje mi jakiegoś stolika.A tak poza tym wszystko super!

    agata1873

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokój jest śliczny, przejrzysty, dziewczęcy. Obrazki wyglądają ślicznie, od razu przykuwają uwagę :) Oraz świetnie zrobione okno, jednym słowem nic dodać nic ująć ;)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pokój jest świetny. Taki dziewczęcy i delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pokój, niczego w nim nie brakuje. Kolory są pastelowo beżowe, przez co całość wygląda bardzo przytulnie i dziewczęco. Podoba mi się pomysł na okno z rozwianymi firankami, nawet widok za oknem współgra z całą resztą. Jedynym co ożywia ten pokój jest ten kwiatek - zdecydowanie się wyróżnia. Ogólnie efekty przyciągają uwagę. Jest super :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna aranżacja! bardzo przyjemna dla oka, chyba masz dryg do tego, może warto to wykorzystać? ;D jedyne takie małe zastrzeżenie, to podłoga, która w pewnym miejscu sprawia wrażenie krzywej, chyba wiesz o co mi chodzi? :p te panele w górnym lewym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba pokój ale na pierwszy rzut oka wydaje się dość chłodny, osoby która nie a uczuć :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokój jest świetny! Genialny ! Cudowny ! Bardzo przyjemy dla oczu, miło się na niego patrzy. Podobają mi się meble i to, jak zrobiłaś te okno- ogólnie architektura . Masz do tego talent. Kolory pastelowe to moje perełeczki. Podłoga jest jakby krzywa, to mi trochę przeszkadza. Firanki na ognie są ładne i razem świetnie współgrają :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, naprawdę świetna aranżacja!
    Jest w moim stylu.
    W delikatnych kolorach, gustownie urządzona, ale bez przepychu.
    Jedyny element, który razi mnie w oczy, to podłoga.
    Daje dziwny efekt, jakby była krzywa.
    Poza tym małym szczegółem, zakochałam się w tej aranżacji pokoju!
    Daję Ci piątkę z plusem!
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pokoj jest codowny! Brak mi slow!
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokój jest ładnie urządzony, jednak kojarzy mi się z apartamentem staruszki, która właśnie umarła i dom pozostał sam. Chłodny i opuszczony. Oprócz kolorystyki to wrażenie jest potęgowane przez jesień za oknem. Ociepliłabym go nieco, żeby wyglądał bardziej przytulnie.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny ale nie na tą porę roku bardziej by pasował na jesień poniewaz te kolory nie oddają że właśnie jest wiosna. Ale gdyby były wiosenne kolory był by prześliczny. Wygląda jak opuszczony dom mogłaś pare rzeczy dodać ale jest fajny.
    trochę bez sensu napisała LadyLivReal co kozę miała

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pokój. Ja nigdy nie mam weny i nie umiem zrobić ładnego pokoju. Ten mi się podoba w 100 %. Wykonany jest w moim stylu.
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokój ma świetną aranżację! Wszystko idealnie pasuje do siebie kolorystycznie oraz odnośnie stylu mebli :) Sama mam u siebie podobny styl w realnym życiu.

    Gatasjshhs

    OdpowiedzUsuń