2015/03/27

Rita Dora w sukience PPQ na otwarciu nowego salonu Pretty n'Love

Całkiem niedawno w Londynie został otwarty nowy salon prestiżowej marki Pretty n'Love. Jak sama nazwa wskazuje, kolekcje zazwyczaj są lekkie i kobiece, dlatego są tak rozchwytywane przez znane osobistości. Ostatnio w kreacji z najnowszej kolekcji PnL mogliśmy podziwiać Emme Matson. 
Na otwarciu salonu pojawiło się wiele gwiazd, między innymi Kim Kardashin, Kellie Goulding czy Brittany Spears. Jak zawsze wszystkie wyglądały fantastycznie. Swoją obecnością zaszczyciła zebranych także Rita Dora. Jej wystąpienie było jednak najbardziej kontrowersyjne. Mianowicie Rita ubrana była w suknię PPQ - nie od dziś wiadomo, że te znakomite marki rywalizują ze sobą. 
Tuż po otwarciu salonu naszej londyńskiej ambasadorce udało się zamienić kilka słów z główną projektantką marki Pretty n'Love, Letty Pove. Zobaczcie jak pani Pove skomentowała sytuację: "Oczywiście sukienka jest niesamowita, jednak pani Dora mogła ją zatrzymać na inną okazję. Więcej nie mam nic do powiedzenia na ten temat". 
Rita wygląda pięknie, jak zawsze, ale czy naprawdę musiała ubrać tę sukienkę? Poprosiliśmy o komentarz także artystkę. "Ja nie widzę nic złego w tym jak się ubrałam. Dla mnie to jest wyolbrzymianie sytuacji. Zarówno PPQ jak i Pretty n'Love to fantastyczne marki. Z każdej z nich znajdziecie górę ubrań w mojej szafie. Chciałam po prostu pokazać, że ta wojna jest zbędna. Po co się kłócić? Może lepiej byłoby, gdyby obydwie marki połączyły siły i stworzyły wspólną kolekcję?". 
"Wojna na ubrania" trwa między markami od lat. My sądzimy, że to mało prawdopodobne, aby w końcu się skończyła. Pojawienie się Rity Dory na otwarciu salonu w takiej kreacji, wbrew jej oczekiwaniom, raczej zaogni sytuację. Teraz uwaga wszystkich została odwrócona od nowego salonu, PnL odnotowuje straty. Jesteśmy jednak pewni, że Letty Pove jeszcze się zemści i zaszokuje nas wszystkich!



Kochani, co sądzicie o takim dziale? Chcielibyście, aby takie posty (czyli plotki o gwiazdach w ujęciu stardoll'owym) ukazywały się częściej? Jeśli tak, co powinnam zmienić Waszym zdaniem?
Podzielcie się opiniami!


P.S. - nazwiska dostały zmienione celowo :)

22 komentarze:

  1. Nie wiem czy to na poważnie czy nie, chętnie poczytałabym prawdziwe plotki o gwiazdach, które mają coś wspólnego ze stardoll. Tak na początku myślałam, że to to, ale ten artykuł to po prostu wyobraźnia xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bylo, ale w innej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam bardzo, ale nie życzę sobie zżynania moich pomysłów z Ciekawszego - był to mój autorski dział i nie zezwoliłam nikomu na powielanie go gdziekolwiek. Poza tym forma jest zupełnie taka sama. To jest kopiarstwo i kradzież.

    Na marginesie pełno błędów w nazwiskach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu się spinasz? Gdzie jest napisane że to twój pomysł? HoN też ktoś wymyślił tak jak inne działy, a jakoś każdy blog z tego korzysta. To że wy zaniedbaliście CS to nzn że inne blogi pójdą w tym kierunku.
      Wy zmarnowaliście potencjał tego działu, a im może wyjść.

      Usuń
    2. Spokojnie. Nikt nie ściągnął tego działu z CS'a. Tam były plotki o gwiazdach z sd, a tutaj w grę wchodzą wyobrażenia o gwiazdach, których ubieranki znajdziemy na sd. Post umieściłyśmy na próbę. Jeśli spodoba się większość to będziemy kontynuowały taki dział, jeśli nie to nie.
      Jeżeli mam mówić za siebie to nie czytałam zbyt często CS'a, zaglądałam tam tylko raz na jakiś czas :)

      Usuń
    3. Na marginesie, tak jak wspomnialam w poscie, nazwiska sa celowo przekręcone.

      Usuń
    4. O ile się nie mylę, ploteczki pojawiły się także na QoF... Wydaje mi się, że w okresie rozkwitu stardollowych blogów był to bardzo popularny dział. Ale może to tylko wrażenie, bo z drugiej strony nie należę do fanów takich "plotek". Możesz sobie tylko pogratulować dobrego pomysłu, o ile to faktycznie Ty pierwsza wymyśliłaś taki dział...

      Usuń
    5. To nie koncert życzeń :p
      karolciaazaw12

      Usuń
  4. Może być. A i ta osoba co powyżej skomentowała że są błędy w nazwiskach to niech przeczyta do końca. Piszę tam wyraźnie: ,,P.S. - nazwiska dostały zmienione celowo :)"

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że ten spór jest kompletnie niepotrzebny.
    Ja osobiście jestem wielką fanką Pretty n' Love, ale uważam że i PnL jak i PPQ są świetnymi markami.
    Kłótnie na temat tego, że Rita Ora pojawiła się na otwarciu w sukience innego producenta, są dziecinne.
    Bardzo podoba mi się wypowiedź Rity, na temat tego dlaczego włożyła tą, a nie inną sukienkę.
    Szkoda, że te marki toczą ze sobą walkę, mogłyby się pogodzić i stworzyć razem coś niesamowitego!
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny artykuł, bardzo podoba mi się pomysł na niego. Jestem ciekawa tych plotek. Czekam na następne posty :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post. Co do sytuacji uważam, że spór był nie potrzebny, jednak Rita Ora mogła się powstrzymać. Doskonale wiedziała, że te dwie marki ze sobą rywalizują. W artykule zauważyłam kilka błędów ale to jest nie ważne.
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy artykuł, według mnie kontynuowanie tego działu to świetny pomysł. Bardzo lubię tego typu posty, miło je się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się artykuł ;) chciałabym żeby ten dział był podtrzymany ponieważ jest bardzo interesujący i można dowiedzieć się fajnych informacji :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Artykuł mi się podoba :) Chciałabym, aby był dalej prowadzony, bo jest ciekawy i interesujący. Bardzo lubię tego typu posty, jesteś bardzo pomysłowa ;D !
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny artykuł. Podoba mi się też ten dział. Życzę powodzenia w dalszym pisaniu, ponieważ bardzo dobrze Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo miło mi się czytało ten artykuł, mimo, że jest on nieprawdziwy. Kontynuuj swoje pomysły i nie zrażaj się, jeżeli komuś się to nie spodoba :)

    Gatasjshhs

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, pomysły... Żywcem ściągnięte z Ciekawszego Stardoll'a. Ten blog to jedna wielka kopia wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, że coś - ale jednak czasem takim kopiowaniem można sprawić komuś przykrość:)

      Usuń