2015/03/20

Darmowa sukienka March Madness

W naszych apartamentach pojawił się kolejny z marcowych prezentów od adminów. Ponownie jest to sukienka. Ta jednak jest zdecydowanie bardziej elegancka. Jej dół pięknie rozszerza się i opada na podłogę. Całość zdobią małe, kolorowe kwiatki, które naszyte są także na dekolt i ramiączko.
Musze przyznać, że taki krój wygląda bardzo efektownie i gdyby w Starplazy pojawiła się podobna suknia o nieco lepszym wyglądzie z pewnością bym ją zakupiła. W tym prezencie niestety nie przekonuje mnie przyozdobienie stanika sukni i jej ramiączka kwiatami.
Jak suknia podoba się Wam?




Za informację dziękuję QueenRoyal.

16 komentarzy:

  1. Fajnie, że dostajemy wiele prezentów od adminów. Ładna sukienka.
    mirka22Shy

    OdpowiedzUsuń
  2. Suknia przepiekna napewno wykorzystam c: literowka: *efektOwnie :) Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie zauważyłam. Tak to jest dodawać posty, pisząc jednocześnie sprawozdania z laboratoriów xD

      Usuń
  3. Wow, naprawdę dół jest przepiękny. Lepiej wyglądałaby bez tych kwiatów wokół dekoltu, ale na pewno nie raz jej użyje w swoich stylizacjach!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. No i znów darmowa sukienka ;). Ale tym razem ŁADNIEJSZA. Dół jest niesamowity O.o. Już wiosna, więc pewnie zrobie z nią stylizację.

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka bardzo mi się podoba, jednak z tym dekoltem i ramiączkiem jest jednak coś nie tak. Mimo to uważam, że jest ładna i nada się do wielu wiosennych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, przypomina suknię ślubną Kopciuszka z najnowszego filmu, myślę że była inspiracją dla adminów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna nawet, można zrobić z niej spódnicę przykrywając górę jakimś topem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest taka śliczna ale nie potrafię dobrać do niej rzeczy i włosów :C
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kroj ma idealny, lecz nie podobaja mi sie jej wzory:)
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak samo jak Tobie nie podobają mi się kwiaty naszyte na górze.. mogłoby ich nie być... spróbuję dopasować sukienkę do takich włosów co może trochę by je zasłoniły. Mam nadzieję, że coś wykombinuję :)
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest śliczna! A w dodatku jest darmówką :D Ładnie ozdobiona jest kwiatami, ramiączko . Niestety, dłuższe włosy zasłaniają cudeńko, więc trzeba będzie stosować upięte fryzury. Admini się postarali :)
    Sukienka przypomina mi bajkę :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  12. Suknia jest nieziemska. Po wejściu do mojego apartamentu nie mogłam wręcz uwierzyć, iż jest za darmo. CUDO, istne cudo.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jak napisałaś to zdobienie dekoltu jest strasznie... wg. mnie psuje cały efekt. Wydaje mi się że jest trochę w stylu sklepu museum mile ;)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka jest przepiękna, cieszę się że dostaliśmy taki prezent ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka na prawdę jest niesamowita, ale czy ja ją wykorzystam ? :o

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń