2015/03/20

Kto wystylizował mnie lepiej? #9


Witam. Wybaczcie, że o tak późnej porze zamieszczam posta. Spowodowane to było tym, że mój laptop od poniedziałku leżał w naprawie i o 18 dostałam go z powrotem, jednak trzeba było go jeszcze przeskanować itp. Nie przedłużając zaczynajmy.

Miano ''problematycznego'' ubrania zdobyła ta spódniczka:


Wraz z 888kamila stworzyłyśmy te 2 oto stylizacje:




_______________________________________________

Na następne starcie przygotowuje się nikiwi2468. Osobą, którą stylizujesz jest natalia_12344 (ciuszek). Na przesłanie stylizacji masz czas do niedzieli godz. 17! Prace wyślij na email'a tori121.emilkamilka@gmail.com

Oraz króciutki komunikat. Postanowiłam, że kolejka zostanie zamknięta. 50 osób to limit w obu kategoriach. Zostało jedno miejsce na stylistę, natomiast kolejka osób do wystylizowania jest pełna. 

13 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są ładne. Ale zagłosowałam na stylizację numer 1 :) Nie wiem czemu, chyba bardziej przypadła mi do gustu. Buty są ładniejsze. Stylizacja jest bardziej elegancka, w OTTD numer 2 wszystko jakoś wystaję, nie pasuję... Chociaż obie stylizacje są w miarę ładne, to zagłosowałam na 1 :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem stylizacja 1 jest lepsza :) Po prostu wszystko się w niej ładnie komponuje

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie stylizacje są bardzo ładne, jednak bardziej urzekła mnie druga stylizacja. Podoba mi się ta dziewczęcość, jedynie co bym wymieniła to buty :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i dziś głos oddaje na 2 stylizacje , lepiej się dla mnie prezentuje :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  5. To trudny wybór. Chyba zagłosuję na pierwszą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam na 1 stylizację. Nie wiem, co takiego w niej jest, że...no można powiedzieć że ,,zakochałam,, się w niej. Po prostu jest piękna.
    Nathalia1255

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne stylizacje a co do komunikatu to .. trochę nie zrozumiałam. Można się zgłosić na stylistę ? Jeżeli tak to ja się zgłaszam :)

    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o to, że kolejka zostanie zamknięta, czyli nie będzie już można się zgłaszać. Spowodowane jest tym, żebym mogła zebrać sd na następną ''edycje'' tego działu ;) Wpiszę Cię jako stylistę :)

      Usuń
  8. Obie stylizacje mi się nie podobają, dlatego powstrzymam się od oddania głosu :)

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje mi się nie podobają, a więc nie zagłosuję tym razem.
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylizacje są na prawdę dobre, lecz chyba bardziej przypadła mi do gusty 1 ;)

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń