2015/03/20

Zwierzaczki Pet a Porter zaczęły już rosnąć!

Posiadacze uroczych, animowanych stworzonek z najnowszej kolekcji Pet a Porter dzisiaj w apartamentach zastali je nieco zmienione. Zwierzątka już przebyły jeden "etap rozwoju". Zazwyczaj do osiągnięcia ostatecznego wyglądu zmieniały się 2 razy, a więc następna zmiana będzie już finalną.
Jeloniek wygląda przeuroczo, natomiast kot, którego chciałam kupić w mojej opinii wiele stracił na wydostaniu się z koszyczka.
Jak podobają Wam się w zmienionej formie? Czy żałujecie teraz niedokonania lub dokonania zakupu?



13 komentarzy:

  1. Żałuję że żadnego nie kupiłam
    mirka22Shy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciąż są słodkie. Niektóre już stoją o własnych siłach, inne dopiero próbują się wydostać z koszyka. Ciekawe, jaki będzie ich ostateczny wygląd?
    Nie żałuję, że nie dokonałam zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wołałam te słodziaki z koszyka. Dobrze, że żadnego nie zakupiłam :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. haha serio one rosną? :D nie wiedziałam :D ale ne podobaja mi się w rozwiniętej wersji :o
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  5. To fajnie, że rosną hahaha. Niestety ja nic nie kupię, bo albo mam już wcześniej kupione zwierzaki albo akurat mi są takie nie potrzebne ;c.

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Moj zrebaczek jest przecudowny!
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie zdążyłam i nie kupiłam żadnego zwierzaczka. Super się prezentują. Mi się najbardziej podoba króliczek, ponieważ bardzo lubię króliki. Sama mam królika i mimo, że mnie gryzie jest super.

    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  8. Sa po prostu przesłodkie! Niestety, nie zakupiłam ich... Nie wiedziałam że będą rosnąć ;) Wstają na własnych siłach. Ładne były w koszyczkach, ale też są teraz cudowne ! :D Ci, co zakupili zwierzaczki mają szczęścię
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdziwiłam się, że zaczęły tak szybko rosną. Ja mam kennego, stał się najsłodszym grubaskiem jakiego kiedykolwiek widziałam:3
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie kupiłam żadnego zwierzaczka :c Szkoda. Są takie urocze, właściwie jak urosły są jeszcze słodsze niż były wcześniej.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam kotka. Jest przeuroczy :)


    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  12. Od początku były trochę za drogie :v

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń