2015/03/28

W głąb sklepu Voile - Part One

Cześć. Tym razem postanowiłam post podzielić na dwie części. Dziś przedstawię ubrania, a za tydzień dodatki. Nie zanudzając, zapraszam do obejrzenia, co kryje Voile.


Pastele, koronki, topy, sukienki i spódniczki - to główny asortyment Voile. Od początku, ów sklep jest jednym z najbardziej elegankich na Stardoll. Ogólnie sklep nawet lubię, bo za przystępne ceny kupimy znakomite, kobiece ciuchy oraz dodatki. Lecz wszędzie jest jakieś "ale" i niestety większość tych artykułów już nie jest dostępna w Starplazie. W poście starałam się nie podawać tych niedostępnych rzeczy, a więc zjawiło się ich tylko trzy. Natomiast, z przedstawionych rzeczy, szczególnie polecam zainwestować w topy.


Polecam:

1. Baby Beads Top - 89 sm
2. Christian Silk Top - niedostępny
3. Ice Sparkle Drape Top - 83 sm
4. Draped Top - niedostępny
5. Ice Sparkle Lampshade Skirt - 83 sm
6. Pastel Tiles Blouse - 89 sm
7. Voile Bridal Top - 67 sm
8. Slit Gown Skirt - 104 sm
9. Grand Knitted Wedding Blouse - 8 sd
10. Beaded Couture Tee - 12 sd
11. Fluide Long Skirt - 50 sm
12. Lully Top - 89 sm
13. Ordimental Top - 86 sm
14. Viola Top - 74 sm
15. Pale Seaweed Skirt - 72 sm
16. Oversize Down Top - 10 sd
17. Chiffon Ballet Skirt - niedostępna
18. Pastel Zebra Top - 77 sm
19. Bright Wedding Blouse - 76 sm

Stylizacje:

1. Bluzka- Voile, Spódniczka- Voile, Gladiatorki- Young Hollywood, Choker- Young Hollywood, Torebka- It Girls
2. Spódnica- Voile, Top- Rio, Narzutka- Special Offer, Naszyjnik- Saint Laurent Paris, Sandałki- Rio, Torebka- Royalty
3. Top- Voile, Bluzka- Voile, Spodnie- Nelly.com, Torba- Chanel, Szpilki- Pals, Futro- Nelly.com, Choker- Bonjour Bizou


Jak odnosicie się do tego sklepu? Podzielcie się opiniami :)

19 komentarzy:

  1. Dość lubię ten sklep, posiadam kilka z poleconych przez Ciebie rzeczy. Sklep jest typowo dziewczęcy. Bardzo podobają mi się stylizacje, które zrobiłaś :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia stylizacja jest świetna :D Z rzeczy, które polecasz posiadam tylko 6 i czas najwyższy to zmienić! *^*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia stylizacja - mistrzowska, w życiu nie wpadałabym na takie wykorzystanie tej koronkowej bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki sobie, są tam raczej elegancie ciuchy. Podobają mi się tam dodatki i niektóre bluzki i spódnice.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy z Voile to typowe dziewczęce ciuchy. W Voile można zarówno spotkać suknie balowe,galowe oraz ślubne,lecz kryją tam się też luźne rzeczy. Z rzeczy które polecasz mam krótką niebieską spódniczkę z numer 5,długą niebieską spódnice z numerem 11 oraz niebieski top z numerem 3. Bardzo lubię ten sklep są tam śliczne dodatki. Z niecierpliwością czekam na kolejny post z dodatkami Voile może z rzeczy które polecasz jeszcze coś kupię. Pozdrawiam wszystki redaktorów Bloga Stardoll i my :)

    Z pozdrowieniami LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia stylizacja jest po prostu super!
    Gatasjshhs

    OdpowiedzUsuń
  7. No i niech Ci Bóg w dzieciach wynagrodzi, że w końcu podzieliłaś i uporządkowałaś jakoś ten dział! :D
    Ubrania wybrałaś świetne, większość mam :p
    Stylki fajne, najbardziej spodobała mi się trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi takze najbardziej podoba sie 3 :) w sumie to nie wiem czy jakoś szczegolnie lubie ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  9. Sklep jest okey, ale są lepsze. Rzczy które pokazałaś są śliczne, jednak trzeba je dobrze wykożystać. Ty ładnie sobie z nimi poradziłaś. Dla mnie najlepsza jest 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym mieć ubrania nr 5,9,10,16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten sklep. Mają największy wybór sukienek i eleganckich ubrań :) Mimo, że nie jest najlepszy... Większość mam tych rzeczy co polecasz. W Volie są typowo dziewczęce ubrania. Ubrania są po suknie balowe, ślubne aż po spódnice :) Nie wiem czemu aż tak bardzo lubie ten sklep... Są też tam śliczna dodatki ! Ostatnia stylizacja jest najlepsza ! Boska ! Dzieło ! Na prawdę mnie urzekła :)
      karolciaazaw12

      Usuń
  11. Jeden ze sklepów, który bardzo lubię :) Mam prawie wszystko to co poleciłaś c: Bardzo ładne stylizacje.

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubie Tego sklepy lecz Twoje stylizacje dały mu drugie życie:) Bardzo mi się wszystko podoba :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za Voile, ale dzięki Tobie kupię niektóre rzeczy z tych co poleciłaś, ponieważ większość jest za starmonety. Najlepsza pierwsza stylizacja. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że w Voile jest tyle ciekawych ubrań!
    Wybieram się na zakupy, moje drogie.
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię Voile. Mam z tego sklepu dużo rzeczy. Stylizacje są bardzo ładne. Moje serce podbiła stylizacja z numerkiem 3, ponieważ jest zrobiona w moim stylu.
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta 2 stylizacja jest najlepsza, a jeśli chodzi o same rzeczy to mam 5, 9,11,a nr 16 najbardziej mi się podoba i tą koszule też mam.
    PartyWiktoria

    OdpowiedzUsuń
  17. mam z tego jedyneczkę i siódemeczkę

    OdpowiedzUsuń