2015/03/31

Jaki jest Twój styl?


Jak widać, dziś opowiem Wam krótko o stylu safari. 
Zapewne każdemu z Was "obił" się o uszy i wiecie o co tutaj chodzi, więc nie będę się zbytnio rozwodzić. Styl idealny na wiosnę czy lato, głównie dlatego, że opiera się na lekkich tkaninach - typu len czy bawełna -  oraz naturalnych barwach. Niekiedy nawet może być kojarzony ze stylem etno. Myślę, że styl ten pasuje do lata także dlatego, że kojarzy się właśnie ze słońcem i letnią porą (mi, w każdym bądź razie). 


Pewnie wszyscy wiedzą, że naczelne kolory stylu safari, to kolory ziemi, czyli beże, brązy i khaki, sztandarowy ciuszek to szmizjerka. Jako dodatek świetnie sprawdza się drewniana czy bursztynowa biżuteria, najlepiej taka, która przyciąga wzrok. Dopełnieniem są plecione torby. Na nogi można włożyć espadryle czy gladiatorki. Dominujące wzory natomiast to pantera i skóra węża. 
Stylizacje w stylu safari są zazwyczaj luźne, jednak z powodzeniem można stworzyć takie, które będą bardziej eleganckie. Ja za swoje stylizacje przepraszam, ale ostatnio kompletnie nie mam weny. Wybaczcie mi, że tak słabo.


9 komentarzy:

  1. Piękne stylizacje!
    W pierwszej stylówce urzekły mnie te miętowe spodnie!
    W drugiej kreacji moje serce skradła bluzeczka.
    Naprawdę tworzysz piękne stylki. :)
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje!

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie stylizacje, szczególnie kolor khaki i beżowy. Są świetne na lato. Co do stylizacji, są piękne ! Znam ten ból kiedy nie wiesz co napisać, nie masz weny i natchnienia. W pierwszej stylizacji serce skradła mi bluzeczka i spodnie, spodnie już mam wiec, bluzeczka ! Ale trzeba przyznać że wszystko przyadło mi do gustu. Świetnie się komponuję wszystko, i te włosy *-* 2 stylizacja jes śliczna ! Jak i pierwsza ;) Najbardziej mi przypadła do gustu bluzka, narzutka i spodnie, o szorty są boskie ! Trochę nie podobają mi sie te buty, ale pasują do stylizacji :* Dzisiejszy post świetny, jak i stylizacje czekałam na niego tydzien calutki.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym stylem zdecydowanie kojarzy mi się Beyonce. Bardzo mi się z nim kojarzy panterka, złoto i khaki. Najbardziej wpadła mi w oko pierwsza stylizacja :) jest genialna. Oj już nie bądź taka skromna, nie sądzę, żeby wyglądały słabo. W dodatku masz przepiękną twarz. Zazdroszczę włosów!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja-cudo!
    elfik2004

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja-cudo!
    elfik2004

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie klimaty, a len jest jednym z moich ulubionych materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie tylko mi taki styl kojarzy się z Beyonce *-* Co do stylizacji są fantastyczne. Ten klimat ma coś w sobie.

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  9. nie podoba mi sie zbytnio ale stylizacje są świetne 0 :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń