2015/03/25

Wyceny


SONIA RYKIEL Black Platforms


Buty cieszą się sporą popularnością, sama jestem wielką ich fanką. Kiedyś były warte o wiele więcej, jednak po "pożarciu" przez Callie, ich wartość znacznie spadła. Ja swoje kupiłam za ok 50 sd. I tak też je wyceniam. Myślę, że ich cena oscyluje między 50 a 100 sd. Cierpliwi "szukacze" pewnie znajdą je jeszcze taniej, jak zresztą większość cennych rzeczy.

HOYBUYS Bird Top

Nie spotkałam się z jakąś szczególną popularnością tego topu. Myślę, że nie jest szczególnie praktyczny zarówno przez swój fason jak i kolor. Wydaje mi się, że jego wartość wynosi utrzymuje się między 20 a 30 sd. Nie mam pewności, dlatego w razie czego proszę Was o poprawki.

VALENTINO Red Jumpsuit

Tak jak w przypadku powyższego topu, tak i tutaj, nie spotkałam się ze szczególną popularnością. Generalnie rzeczy z tej kolekcji nie są jakoś nadzwyczajnie pożądane, w związku z czym nie zarobimy góry pieniędzy, ani też nie stracimy. Myślę, że za tę rzecz można wziąć maksymalnie 40-50 sd. Jednak jest to już wygórowana cena, w związku z czym warto szukać, a na pewno znajdzie się taniej.


Pamiętajcie, że możecie podawać swoje rzeczy do wyceny. Wystarczy zrobić screen'a, zalinkować i dodać w komentarzu wraz z opisem (nazwa sklepu i to co jest pod nią).   

19 komentarzy:

  1. Olka_111,
    myślałam, że skoro się tak udzielasz, to jesteś tym zainteresowana i chciałabyś się tym zająć. Tak jak wspomniałam, na jednym z blogów poszukiwana jest osoba, która by się tym zajęła - stąd mój komentarz. Nie przeszkadzają mi Twoje wyceny. Nie musisz od razu naskakiwać.

    OdpowiedzUsuń
  2. W 100 procentach zgadzam się z twoimi wycenami.Te rzeczy nie należą do ubrań które pożądam.Szkoda jednak że taka piękna marka jak Valentino dała się tak "potargać" przez tak okropną kolekcję.

    agata1873

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyna rzecz, która mnie zainteresowała, są te buty. Jakoś nigdy nie mogę na nie trafić. Jest coś w nich takiego, co mnie po prostu urzekło. Chciałabym je znaleźć za 50 sd :/ co do Twoich wycen, nikt nie jest w stanie idealnie trafić w cenę. Różnie to bywa. Ktoś sprzeda taniej, ktoś drożej.
    http://www.bankfotek.pl/view/1875317 Frankie Morello Tribute (Standoff Robe)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie buty nie należą do perełek i kiedyś latały po 2sd, tak wiec je posprzedawałam ale jakos nie ubolewam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh, zapomniałam w poprzednim poście dać swoich propozycji do wyceny, może zrobię to tym razem, jak nie zapomnę, czy znajdę chwilkę czasu po prostu.
    jeżeli chodzi o rzeczy przedstawione w poście, to nie posiadam żadnej z nich, bo najzwyczajniej w świecie mi się nie podobają, buty również, choć wiem, że sporo osób ma na nie "zajawkę".

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam buty z Soni sa świetne kupiłam je za 10 sd ! Jestem prze szczęśliwa bo u niektórych widze je za 120 sd :)
    Top który jest dla mnie porażką wgl mi się nie podoba :D nie kuiła bym go nawet za 10 sd :)
    Ostatniego kombinezonu poszukuje w cene do 25 sd wiec jak ktoś coś ma to prosze o kontakt ze mną :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rowniez zapomnialem wyslac wycenę kilka rzeczy. Mam sukienkę z new looka (stary hb) chcialbym sie tego jak najszybciej pozbyc i mieć zysk :) Cena jest w starmonetach no ale wolałbym żeby sprzedac za sd :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rowniez zapomnialem wyslac wycenę kilka rzeczy. Mam sukienkę z new looka (stary hb) chcialbym sie tego jak najszybciej pozbyc i mieć zysk :) Cena jest w starmonetach no ale wolałbym żeby sprzedac za sd :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś pamietam były podobne topy do tej na drugim zdjęciu. Miałam, lecz nie używałam jej do stylizacji, bo nie pasuję do wielu. Kupiłabym buty, ale są troszkę drogie :/ Top jest porażką i nie jest tyle warty ! Kombinezon nie jest zły, mogłabym go kupić ale za niższą cenę :) Buty to po prostu perełka ! Zgadzam się z twoimi ocenami. Kupiłabym kombinezon, chociaż nie jest tak w moim stylu, ale kupiłabym za niższą cenę i buciki :) Czekałam na ten post calutki tydzień
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio widziałam na bazarze te buty za 10 sd!
    Niestety mój super refleks jak zwykle mnie zawiódł i ktoś sprzątnął mi buty sprzed nosa. ;/
    Szkoda, bo są świetne.
    Kiedyś uważałam, że są brzydkie i niestarannie wykonane.
    Po dłuższej burzy mózgów, zakochałam się w nich.
    Jestem zrozpaczona, że była taka okazja, a ja jak zwykle zawaliłam. ;/
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wycenę :). Buty jakoś mi się nie spodobały, bluzka także. Kombinezon kupiłam za 7sd i zamieram go sprzedać. Rzecz do wyceny - http://www.bankfotek.pl/image/1872455 - Strike a Pose Tee.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam top HB



    Rzeczy do wyceny:
    http://bankfotek.pl/view/1868897 Pretty 'n love Spring Platform Clogs
    http://bankfotek.pl/view/1868895 christian louboutin tribute Daffodile Stilletos
    http://bankfotek.pl/view/1872591 bonjur bizou chili collared dress
    http://bankfotek.pl/view/1872594 Young Hollywood Olivia NY Sandals


    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  13. Jean Paul Gaultier Tribute - Pink Wind Jacket: http://i60.tinypic.com/s6kh1l.png
    Junior Gaultier - Showerproof Trench Coat: http://i60.tinypic.com/zu0sz.png
    Saint Laurent Paris Tribute - Hedi Seattle Shirt: http://i60.tinypic.com/2rr2g0n.jpg
    Herve Leger Tribute - Shoulder Flange Dress: http://i58.tinypic.com/35lt6wi.png
    Archive - Brown Silk Cardigan: http://i62.tinypic.com/2cfcv43.png

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  14. buty 30, top 14, kombinezon 22

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyceniasz ostatni raz widziałam je w takich cenach! Wszystko mi się podoba najbardziej buty poszukuje ich w nieco mniejszej cenie takiej jak np.40 sd. Top z HoyBuys mi się nie podoba po prostu nie jest w moim stylu z resztą topy o takim samym kroju można zaprojektować w stardesing fashion. Kombinezon niezbyt mi się podoba ale bym kupiła widziałam go za 5sd lecz ja to ja nie kupiłam bo nie wiedziałam jaka jest prawdziwa cena .Wszystkie twoje wyceny są prawdziwe przynajmiej ja tak sądze.

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  16. Często widywałam te rzeczy. Poszukuję kombinezonu w dobrej cenie. Co do topu moim zdaniem nie jest za ładny. Pewnie to przez to, że ma krój jak ze stardesign. Buty widzę po raz pierwszy i muszę poszukać ich za dobrą cenę.
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  17. widziałam je, śliczne! czy to twoje, na sprzedaż? :D bo byłabym chętna

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio podjęłam wyzwanie i szukałam tych bucików dobre 2 godziny i niestety bardzo trudno było mi na nie natrafić. Najtaniej znalazłam je za 400 sd :( No cóż, będę szukać dalej :)

    Gatasjshhs

    OdpowiedzUsuń