2015/03/30

Nowe szablony w StarDesign

W StarDesign Fashion pojawiły się dwa nowe wzory do zaprojektowania - buty oraz bluzka. Koszt ich zakupu to 8 i 12 sd. Według mnie buty mogą się przydać, a jeśli chodzi o bluzkę - nie jest warta swej ceny, jednak dobrze wykorzystana w stylizacji, może wyglądać fajnie. Ostatnio Admini często dodają takie nowości, szkoda tylko, że są one tak słabej jakości. Wolałabym żeby projekty dodawali rzadziej, bo może wtedy byłyby lepiej wykonane. 
Będziecie projektować? 


11 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą, powinni dodawać nowe szablony rzdziej, a lepsze i tańsze, niż drogię, nie dopracowane i częste. Co do bluzki, lubię koronkę, ale nie lubię bluzek otkrywające brzuch... Mogli się bardziej postarać, a cena jest wysoka. Nie wiem do czego bym ją użyła. Jeśli chodzi o buty, są standardowe, typowe, uniwersalne i proste, ale ładne. Przydadzą sie do stylizacja. Nowe projekty nie wzbudziły u mnie ciekawości, i raczej nie kupię.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bedę projektowac te ubrania, a zwłaszcza bluzkę, bo, tak jak powiedziałaś- dobrze wykorzystana będzie ładnie wyglądać- a ja już mam na nią pomysł :) co do butów jestem tego samgo zdania jak do bluzki, lecz te brzydadzą się trochę częściej bo są bardziej uniweraslne
    elfik2004

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bedę projektowac te ubrania, a zwłaszcza bluzkę, bo, tak jak powiedziałaś- dobrze wykorzystana będzie ładnie wyglądać- a ja już mam na nią pomysł :) co do butów jestem tego samgo zdania jak do bluzki, lecz te brzydadzą się trochę częściej bo są bardziej uniweraslne
    elfik2004

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że dzisiejsze projekty są wyjątkowo ładne, w stosunku do poprzednich projektów sprzed dwóch tygodni. Na pewno zaprojektuję i buty i bluzkę.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty to pierwszy porządny projekt, na pewno zaprojektuję.
    Z bluzką gorzej, wygląda obrzydliwie.
    Bluzka nie, buty tak!
    DeadlyKitsune.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że Admini dodają tyle nowych szablonów do stardesing ,ale mogliby nad nimi popracować.Te buty są całkiem ładne kupię je w kolorze czarnym.Będą pasować do eleganckich oraz do luźnych stylizacji.Ta bluzka w porównaniu do butów wygląda jak śmieć,ale dobrze wykorzystana będzie ładnie wyglądać.Bluzka nie jest warta swej ceny. Admini trochę bardziej powinni nad nimi popracować.

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te projekty *-*

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamiast dodawać tak dużo owszem mogli by dodawać lepsze lub tańsze tym razem podobają mi się tylko buty które są za drogie :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na 1000% kupię buty. Śliczne, wykorzystałabym je w wielu stylizacjach. Bluzka natomiast... Szkoda gadać. Lepiej wygląda jej szkic.

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty wyglądają nawet nieźle, jednak bluzka to totalna porażka. Mozliwe, że zaprojektuję buty, jednak bluzeczki napewno nie. Cieniowanie jest tragiczne.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi najbardziej podoba się bluzka z koronką, pięknie prezentuje się z wzorami ombre.
    ~GreatGoldSilver

    OdpowiedzUsuń