2015/03/27

Kto wystylizował mnie lepiej? #10

Czołem! Wiem, że artykuł powinien pokazać się w poniedziałek, jednak zapomniałam go zaplanować i zaległy post zjawia się dziś. Do niedzieli mogliście wybrać lepszą stylizacje. Wyniki wyglądają następująco: 
Gratuluje :) Po 20 sd zgłoś się do mnie

Dziś pod odstrzał trafiły te buty:

Problem z ich wykorzystaniem ma natalia_12344. Niestety nikiwi2468 nie przesłała stylizacji, więc sama wymyśliłam 2 propozycje, a oto one:


Stylizacje nie są jakieś ''wyższych lotów''. Przyznam, że miałam niemały problem by wykombinować coś z tymi trampkami. Doradzam ci zainwestować w niebieskie i czerwone ciuchy oraz dodatki by pasowały kolorystycznie do butów.

_________________________________________

Kolejnym stylistą będzie Wikusia1477, osoba którą stylizujesz - Brzoskiwnka (ciuszek).
Na stylizacje czekam do niedzieli godz. 17!

14 komentarzy:

  1. Ja nie miałam problemu z tymi butami ale stylizacje wykorzystam.
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobają mi się te buty, są okropne. Żadna stylizacja także nie przypadła mi do gustu.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Dałabym czarne spodnie, moim skromnym zdaniem lepiej by wyglądały. ;)
    Bardziej przypadła mi do gustu pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty do najładniejszych nie należą, ale w stylizacjach wyglądają świetnie podoba mi się połączenie trampek z niebieskimi dżinsami. Bardziej przypadła mi do gustu 1 stylizacja.

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje poprzedniej zwyciężczyni :)
    A teraz , co do stylizacji żadna mi się nie podoba. Buty to kompletny kicz:D ciężko coś do nich dopasować i tutaj też widać że było ciężko niestety nie udało się. Nie glosuje na żadną..
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję poprzedniej zwyciężczyni !
    Buty są okropne, kicz, nie w moim stylu. Cieżko do nich dopasować, no ale... Nie głosuję na żadną stylkę. Chociaż, bardziej chyba jest lepsza druga. Widać, że się starałaś :D Ale trudno z tymi butami coś zrobić.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi się wydaje ,ze ta druga stylizacja jest trochę ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno wystylizuje!!! Bardzo mi sie podobaja buciki.

    Pinasko97

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno wystylizuje!!! Bardzo mi sie podobaja buciki.

    Pinasko97

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za głosy, stylizacje fajne, ogólnie lubię te buty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadna ze stylizacji, nie przypadła mi do gustu :(

    Gatasjshhs

    OdpowiedzUsuń
  13. "by pasowały kolorystycznie do butów..." -> ktoś zatrzymał się na zasadach z poprzedniej epoki

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje nie podobają mi się, ale cóż, to nie mój styl.
    Buty same w sobie nie są ładne, tandetne...
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń