2015/03/29

Dookoła Świata: Paryż

Witam Was serdecznie! Mam na imię Martyna, liczę sobie 15 lat. Jestem osobą trudną do zidentyfikowania. Miewam różne humory. Interesuję się siatkówką i innymi sportami.
Moda nie jest moją pasją, ale lubię tworzyć na Stardoll jako "tysioook" różnorakie stylizacje.
Moje posty będą dotyczyć miast, czy krajów i sposobu ubioru w nich. 

____________________________________________________________




„Paryski styl to podejście do życia, to stan umysłu.”
Ines de la Fressange – francuska modelka


Paryż to stolica Francji. Nazwany jest miastem miłości, zakochanych. Co roku odwiedza go ponad 30 mln turystów. Ludzie przyjeżdżają do tego kraju, by między innymi oświadczyć się swojej drugiej połówce lub wyznać miłość osobie, w której się podkochują. Jest to magiczne miejsce.
Pierwsza, rzecz kojarząca się z Paryżem to Wieża Eiffela, druga związana z modą to beret.



Ale dlaczego ludziom kojarzy się z nim beret?
Paryżanie uważają go za staromodne nakrycie głowy i tylko nieliczni go noszą.


          Kilka zasad tamtejszej mody:
       1. Nigdy nie kopiuj stylizacji z wybiegów mody.
.      2. Nigdy nie noś kompletów.
       3. Nie dopasowuj torebki do butów.
       4. Unikaj ubrań z widocznym logo sklepu.
       5. By wyglądać ładnie, musisz czuć się komfortowo.
       6. Łącz kolory np. złoto-srebro.
       7. W makijażu zwróć uwagę albo na usta, albo na oczy.




beret - Callie's Picks | koszula - Cheap Monday | sweter - It Girls | pasek - Bonjour Bizou | spodnie - Dior | torebka - Evil Panda | buty - Bonjou Bizou

naszyjnik - RIO | bluzka - Violie | marynarka - FallenAngel l pasek -It Girls | torebka - RIO | spódnica - MM Fashion | buty - Special Offer

apaszka - Bonjour Biozu | naszyjnik - RIO | koszula - It Girls | marynarka - It Girls | spodnie - Dior | torebka - Mr. | buty - Tingeling

Co sądzicie o Paryżankach?

10 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że długo będziesz gościć w załodze Stardoll i my, twój artykuł jest świetny! Stylizacje super, masz świetne poczucie stylu.
    Styl paryski bardzo mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Post jes świetny ! Naprawdę masz super pomysł ! Kocham Paryż- mogłam go zwiedzić 2 lata temu- jest magiczny! Nie ukrywam, moda jest tam na dużym szczelbku i kobiety ubierają się gdzieniegdzie elegancko :) Nie bez powodu jest przysłowie: ''Francja- elegancja'' :D Post nie ukrywam, świetny ! A co do stylizacji, bardzo ładne. Mam nadzieję, że posty będą miłe, bedziesz długo goscić w załodze tego bloga. Gratuluję i powodzenia !
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  3. Post świetny.Super miałaś pomysł opisujące zagraniczne style :) Z niecierpliwością czekam na kolejny Twój post. Paryżanki mają unikalny styl nigdzie indziej takiego nie znajdziesz. Życzę powodzenia w pisaniu postów i witam cię w załodze bloga stardoll i my. Gratuluję wspaniałego pomysłu.

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Super pomysł co do opisywania zagranicznych styli ! Czekam na kolejny post ! Witam Cię w załodze stardoll i my !
    Powodzenia !
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, cześć! Świetny pomysł na cykl, po stylizacjach widać, że masz do tego smykałkę. Widzę jednak trochę zamieszania w stawianiu przecinków, zwróć na to uwagę następnym razem. Ciekawa jestem, co opiszesz jako następne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, szlag mnie trafia, gdy widzę jak ktoś nosi komplet lub coś co ma wielką nazwę firmy na przedzie.
    Pisz dalej, będę czekała niecierpliwie na twoje posty. :)
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spodobał mi się ten post! Świetnie mija przy nim czas, chociaż można by trochę urozmaicić jego treść, o paryskiej modzie można rozmawiać godzinami. Można by dodać do tego posta/ działu kilka najbardziej popularnych czy kilka osób, które coś wniosły do paryskiego stylu. Bardzo podoba mi się fryzura doll, jest w takim artystycznym nieładzie :D "Jeżeli jest Ci wygodnie w danym stroju, to wiedz, że nie wyglądasz dobrze" - Coco Chanel.

    Gatasjshhs

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamy na blogu :)
    Och, paryżanki...Można się rozmarzyć. Ich moda jest bardzo ciekawa, ale i wyjątkowa. Bardzo mi się podoba. Wyglądają niesamowicie. Niektóre zasady mają niedorzeczne, ale dzięki nim można stworzyć coś pięknego. Niestety nie za bardzo znam się na tym, ale nie raz marzyłam aby wyglądać jak jedna z prawdziwych paryżanek.
    Jeżeli chodzi o stylizacje w Twoim wykonaniu, chyba najlepsze jest ta środkowa :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny artykuł i stylizacje,bardzo mi się podoba nie rozpisując się:)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miły post c: 1 stylizacja mnie urzekła *-* Pozostałe są również ładne, lecz ta 1 najlepsza.

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń