2015/03/27

Wyprzedaż mebli - co polecam?

Likwidacja części asortymentu sklepów Glamour i Bling bling to dobra okazja, żeby kupić kilka rzeczy, które mogą przydać nam się do apartamentu - teraz, lub kiedy indziej, jak akurat najdzie nas ochota na zmiany. Postanowiłam wybrać więc nieco artykułów, które uważam za warte uwagi. Mam nadzieję, że zainspiruję Was do zakupów i małego przemeblowania apartamentów. Wyprzedaż trwa tylko do 28. marca!


Nie będe omawiać każdej rzeczy z osobna. Uważam, że można skompletować sobie tanim kosztem ładną, jasną sypialnię w stylu glamour. Warto też zastanowić się nad urządzeniem sobie - pozwólcie mi użyc archaizmu - gotowalni. Mini manekin z drutu, lusterko, przyozdobione różyczkami pudełko, porzucone buciki - to idealne dodatki do takiego wnętrza. Bardzo polecam kupno kilku wazonów z różami, ponieważ są niezwykle uniwersalne, dosyć ładnie wykonane, a przy tym tanie.


Zawsze bardzo chciałam mieć tę komódkę, ale wiedziałam, że od razu wyląduje w schowku, więc w rezultacie zdecydowałam się na jej kupno dopiero teraz. Myślę, że świetnie wyglądałaby zestawiona z niebieskimi meblami, może nieco w klimatach boheme. Ja jednak skorzystałam z tego co miałam pod ręką w schowku i w rezultacie jest to mini przedpokoik, czy po prostu komódka ustawiona w korytarzu.


Te fotele od dawna goszczą u mnie w apartamencie, są genialne. Nie ma nic lepszego niż jesienny wieczór spędzony z książką i herbatą na skórzanym fotelu, z wełnianym kocem... W moim apartamencie jednak staram się je wykorzystywać do nieco bardziej minimalistycznych, czy też nowoczesnych aranżacji. Czarny to bardzo uniwersalny kolor, a ich kszałt będzie zawsze miłym urozmaiceniem w pokoju.

Na koniec mam dla Was sypialnie, w której wykorzystałam zasłony, lampy, poduchy i fotel. Początkowo całość miała być utrzymana w kolorach fotela, ale ostatecznie wyszło, że to fotel jest zwracającym uwagę dodatkiem w jasnym pokoju. Mimo to, uważam, że jest po prostu uroczy.

Czy zamierzacie teraz wybrać się na zakupy? A może już kupiłyście jakieś artykuły do dekoracji?

12 komentarzy:

  1. Śliczne aranżacje najbardziej podoba mi się druga ten fotel ślicznie się komponuję z czarnym manekinem. Ja zakupiłam biały bukiet róż, filiżankę, złotą kanapę i dwie różowe poduszki oraz stolik z białym obrusem. Skomponowałam z tych rzeczy pokój połowa pokoju jest elegancka złota kanapa z dodatkiem stolika z białym obrusem i do tego białe róże na stoliku. Za to druga połówka jest zupełnie z innej bajki kolorowe ściany na ścianach kolorowe obrazy. Białe półki z butami i różnymi dekoracjami.Dziękuje za ten przydatny post. Z niecierpliwością czekam na kolejny post z tego działu.

    Pozdrawiam wszystkich LadyLivReal

    Ps. Julia Wiśniewska to też ja tylko zmieniłam nazwę konta na google. Dobrej nocy życzę Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba wszystko i na pewno cos kupie ;)

    Pinasko97

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten post zmotywował mnie mega do zakupienia mebli z wyprzedaży ! Chociaż, nie kupuję dużo artykułów do apartamentu, to postanowiłam skorzystać z wyprzedaży tych sklepów typowo glamour, biało- czarny pokoik :)
    Wszystko mi się podoba <3 Nie zakupiłam wszystkiego z tego, co polecasz, ale kupiłam jeszcze kilka inncyh rzeczy :) Mam pomysł, by zrobić małą toaletkę- tam będą kosmetyki i inne rzeczy do pielęgnacji, czarne fotele, biały bukiet róż i inne drobiazgi :) Co do twoich pomysłów, niesamowite! Bardzo mi sie podobają, a w szególności sypialnia- jest boska ! Co zakupiłam w twoich polecanych? Połowa rzeczy, nie będe już wymieniać, ale zakupiłam też inne :) Bardzo przydatny artykuł
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje ! na pewno wykorzystam , zrobiłam już tam dużo zakupów ale nie mam pojęcia jak wykorzystać składowane rzeczy.. no ale teraz już wiem ! :D
    Przedpokoik jest uroczy bardzo mi się podoba :)
    Środkowy pokoik "relaksu" też zainspirował mnie, wszystko jest idealnie połączone ^^
    Ostatnia sypialnia mniej mi się podoba ze względu na ten błyszczący dywan :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny artykuł, na pewno skorzystam, przede wszystkim ze względu na kolejną gigantyczną promocje! Twoje pomysły zaczęły mnie inspirować i chyba czeka mnie remont apartamentu :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne aranżacje ! Ja kupiłam jednynie białe fotele, ale po przejrzeniu tych inspiracji musze kupić więcej rzeczy xd/
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne aranżacje ! Osobiście kupiłam bardzo dużo rzeczy ;)

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się meble z tego sklepu, większość rzeczy już mam i czekają na mały remont :)
    Gatasjshhs

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zakupiłam sporo rzeczy. :)
    Może drobnostki ale jednak.
    Kilka flakonów perfum, jakieś poduszki, filiżanki kawy, kwiaty. :)
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń