2015/03/18

Wyceny


ARCHIVE Boho furvest

Mam wrażenie, że popyt na tę kamizelkę znacznie spadł. Kiedyś jej ceny były o wiele wyższe. Obecnie możemy ją kupić za kilkadziesiąt stardolarów. Jeżeli ktoś da więcej niż 80-100 sd, grubo przepłaci. Przy dobrych wiatrach można ją spotkać za 40-50 sd, ale jeśli poświęcimy czas na szukanie, na pewno spotkamy taniej. Wiele osób chce za nią o wiele więcej, ale po co przepłacać.

VERSACE TRIBUTE Marilyn Minidress 

Większość rzeczy pochodzących z tej kolekcji nie jest szczególnie cennych. Tę sukienkę także można kupić za rozsądną cenę, często bardzo zbliżoną do ceny oryginalnej, a niekiedy nawet taniej. W związku z tym sukienkę można kupić/sprzedać za okokło 20-30 sd. Myślę, że wystawianie ją za wyższą cenę, a co gorsza kupienie, nie byłoby rozsądne. 

RIO Bandana


Cenna rzecz i poszukiwana przez wiele osób. Przeglądając Bazaar, najczęściej spotykane ceny oscylują w granicach 250-300 sd, niektórzy żądają nawet 600. Przyznam, że raz spotkałam tę chustkę za 4 sd, a oczy wyszły mi z orbit. Jednak myślę, że to kwestia wyjątkowego szczęścia. Mało prawdopodobne, że znajdziemy bandanę za mniej niż 100 sd. Tak jak wspomniałam, najczęściej spotykany, najniższy próg to granice 250 sd, jednak jak każdą rzecz, także i tę można znaleźć w nieco niższej cenie. 

___________________________________________________
WYNIKI LOTERII

Rzeczy z loterii wygrywa karo45623Love1. Dodaj je do swojej listy i zgłoś się do mnie. Masz 24h. 



Pamiętajcie, że możecie podawać swoje rzeczy do wyceny. Wystarczy zrobić screen'a, zalinkować i dodać w komentarzu wraz z opisem (nazwa sklepu i to co jest pod nią). 

27 komentarzy:

  1. Mam w szafie tą kamizelkę i chustę. Dawno je kupiłam.

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś tą bandanę, nieszczególnie mi się podobała. Kilka osób mnie zapytało czy ją sprzedaje i głupia sprzedałam za jakieś 20 sd, gdyż nie wiedziałam, jak wiele osób jej poszukuje i jak jest cenna. Kamizelkę też posiadam, kupiłam ją gdzieś za, hmm 70sd? Nie pamiętam, ale kiedyś strasznie chciałam ją mieć. Co do sukienki, rzeczywiście nie jest szczególnie cenna :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnej z tej rzeczy. Bandana nie wygląda na tyle, ale wiadomo poszukiwana jest i jest cenna. Stardolla zaczęłam znów, po 2 latach przerwy :D Co do sukienki, nie jest cenna. Musiałaś mieć wielkie szczęście znaleźć tą bandankę za 4 sd O.o Kamizelka nie sprawia wielkiego szału, ale jest całkiem ładna... Trzeba wiedzieć za ile, daną rzecz można kupić nie przepłacając ;) Bardzo przydatny post .
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  4. mam dwie rzeczy, nie używam jakooś wybitnie ale warto mieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bandane która dostałam od koleżanki i sukienkę z VERSACE jestem z nich bardzo zadowolona bo wyglądają świetnie, co do kamizelki nie jestem zbytnio przekonana ale nie pogardziłabym ją w mojej szafie :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnej z tych rzeczy. Zbieram na bandanę ale uzbierać nie mogę :)

    Zapraszam do mojego apartamentu. Mam wiele cennych rzeczy które sprzedam / wymienię. M.i.n : no5 purse , platformy z subcouture , babydoll tunic , pierwsze czapki z nelly , fringe west z ARCHIVE, leopard shorts itp.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli ktoś ma w rozsądnej cenie VERSACE TRIBUTE Marilyn Minidress to z chęcią kupię. Dziwna sukienka, a jednak mi się podoba. Bandamka jest ładna, lecz napewno nie zapłaciłabym za nią więcej niż 70 sd, gdyż zwyczajnie się to wg mnie nie opłaca :)

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym kamizelkę :(. Prosiłabym o wycenę czegoś z tych rzeczy.
    http://www.bankfotek.pl/image/1872448 - Antidote, Pink Contrast Tube Top
    http://www.bankfotek.pl/image/1872454 - Pet a Porter, Printed Horses Sweater
    http://www.bankfotek.pl/image/1872455 - Strike a Pose Tee
    http://www.bankfotek.pl/image/1872461 - Chloe, Ivory Cotton Blend Love Top
    http://www.bankfotek.pl/image/1852073 - Valentino red jumpsuit
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. nie wiem, ale coś koło 30-40sd
      2. 20-25sd
      3. nie rozumiem fenomenu rzeczy z SAP które nie zmieniają pozy, ale przez to że są z tego sklepu są stosunkowo cenne, więc podejrzewam 50-70sd
      4. łatwa do znalezienia na bazaarze, 20-25sd
      5. rzeczy Valentino nie są zbyt cenne, można łatwo znaleźć za 30-50sd

      Usuń
    2. Jeśli chcesz wyceniać to może po prostu zgłoś się na jakiegoś bloga? Z tego co wiem, na jednym jest poszukiwana redaktorka właśnie od wycen.

      Usuń
    3. ale o co chodzi? Że zabieram ci pracę? Podważam twój autorytet? Czy co? Chcę pomóc tam gdzie się znam, z tego co widzę, to dużo dziewczyn się pyta o wiele rzeczy, a ty dodajesz wycenę 3, a to trochę mało. Prowadzę swój dział na TYM blogu i nie szukam kolejnych 'fuch', tylko chcę pomóc.

      Usuń
  9. Niestety, ale nie mam nic z tych rzeczy w mojej szafie. :(
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta chustka nawet fajna. Czasem mam okazję przez chwilę ją ponosić. Niestety, tylko podczas walki na ubrania w czatach. xD
    Kamizelka taka sobie. Sukienki bym nie kupiła, ale jeśli byłabym SS, na pewno bym ją sprzedała, haha.

    OdpowiedzUsuń
  11. futerko z archive parę lat temu upchnęłam komuś za 40 sd bodajże :p bandankę nadal posiadam i nie używam, chyba wykorzystam ją i w końcu uda mi się zarobić parę groszy. ogólnie to można by wspomnieć, że kiedyś była ona darmówką, no i właśnie w tym czasie ją nabyłam. pamiętam, że od tego czasu jej wartość znacznie zmalała, nie wiem jak na chwilę obecną, ale z racji, że to było już spory czas temu, chyba tak jak piszesz, znowu jest rzeczą na której można trochę zarobić. mam parę rzeczy o zastanawiającej wartości, podeślę screeny za moment

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam niestety nic, ale chciałabym mieć tą kamizelkę :v

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  13. Sprzedałam tą bandamę chyba za 300 sd <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam żadnej z tych rzeczy.

    Rzeczy do wyceny:
    http://bankfotek.pl/view/1868897 Pretty 'n love Spring Platform Clogs
    http://bankfotek.pl/view/1868895 christian louboutin tribute Daffodile Stilletos
    http://bankfotek.pl/view/1872591 bonjur bizou chili collared dress
    http://bankfotek.pl/view/1872593 HotBuys Bird top
    http://bankfotek.pl/view/1872594 Young Hollywood Olivia NY Sandals

    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  15. Aktualnie nie posiadam żadnej z tych rzeczy, choć kiedyś miałam futerko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie posiadam żadnej rzeczy.
    dziuniaxdxp

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie posiadam żadnej z tych rzeczy c;

    malutka_Pati

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja kiedyś kamizelkę za 6 kupiłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę o wycenę tych butów.

    http://www.bankfotek.pl/view/1873605<-- Sonia Rykiel, black platforms

    OdpowiedzUsuń
  20. Mało brakowało, a sprzedałabym chustę za 5 SD. Kocham tagi i ten blog, heh.
    WaverlyBoyle

    OdpowiedzUsuń