2015/03/28

Modowe Inspiracje #1

     Witajcie kochani! Nazywam się Ania_Miszcz, mam 61 poziom i jestem nową redaktorką na blogu, a raczej na okresie próbnym. Będę prowadziła dział modowy. Posty będą ukazywać się w soboty. Bez przedłużania zacznijmy.
     Dzisiaj poruszę temat wzorów. Jest ich nieskończenie dużo od kropek, przez kwiaty aż po prążki i paski. Jednym z  moich ulubionych jest wzór w kwiaty na czarnym tle np:

     Następnym wzorem są kropki bądź groszki. Kojarzą mi się one z elegancją i stylem pin-up. Najczęściej ten wzór jest spotykany na apaszkach, sukienkach i spódnicach:

     Następnymi są wzory zwierzęce: cętki, łaty, tygrysie paski. Kojarzą mi się one z kiczem i tandetą. Są uwielbiane przez polki, Idealnie sprawdzają się na butach np. sztybletach.
     Są też złe przykłady:

 Tak jak pisałam kicz i tandeta. Niestety coraz więcej polek uważa panterkę za "seksowną" i ponętną.

Ostatni wzór to krata. Kojarzy mi się ona ze stylem punkowym i rockowym. Widywana najczęściej na koszulach, spodniach, spódnicach.


Stylizacje:
1. Kurtka StarDesign Fashion 11sd;
 Top Basics 40 sm;
 Spódniczka Bonjur Bisou 2 sd (sb);
 Podkolanówki Fallen Angel 30 sm;
 Buty 1 Fallen Angel 2 sd; Buty 2 nelly.com 12 sd;

2. Sukienka Pretty in love 22 sd (sb);
 Wianek Callie's Picks 9 sd (sb);
 Torebka RiO 10 sd (sb);
 Buty Voile 56 sm

18 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Popracuj nad interpunkcją, bo slabo z tym. Panterka byla w ostatnim sezonie jednym wiekszych trendow. Nie musi byc kiczowata - wystarczy umiejetnie wykorzystać. Moim zdaniem stylizacje raczej slabe, ale lepsza ta z sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam na blogu, miło czyta się Twoje posty, robisz śliczne stylizacje. Czekam na więcej :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompletnie nie widzę sensu zaśmiecania bloga zdjęciami ubrań, która jak sama przyznajesz, Ci się nie podobają i są kiczowate. Zamiast skupić się na pozytywnych wykorzystaniach danego wzoru, ukazujesz tylko te negatywne a przecież jest tyle pięknych panterek chociażby w kolekcjach Burberry czy zwykłych sieciówkach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Post jak dla mnie średni, nie widzę sensu umieszczania realnych ciuchów kompletnie niezwiązanych ze stardoll. Jest potencjał, ale trzeba popracować nad formą i ciekawszą treścią. Nie byłabym też sobą, gdybym nie powiedziała, że nazwy narodowości ( Polka, Niemiec, Amerykanin) piszemy wielką literą, niby blog o luźnej tematyce, ale takie błędy kłują :)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje są średnie, nie widzę sensu dodawania 2 praktycznie takich samych - chciałaś pokazać, jak zmiana jednego dodatku wpływa na całość? Nie rozumiem.
    Poza tym post jest na poziomie przedszkola: miłe dzieci, groszki wyglądają tak, a panterka tak. Groszki są śliczne, panterka jest tandetna. Mamy też kratę. Kratę spotykamy na spodniach i koszulach. Szkoda tylko, że czytelnicy już to wiedzą i chyba nie mają problemu z rozróżnianiem różnych wzorów... Radziłabym więc popracować nad formą postów: zamiast prostego wymieniania wzorów dorzuć jakieś bardziej merytoryczne informacje.
    I jako trzecia osoba powtórzę: interpunkcja...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o sam post to jest nawet spoko, ale kiedy przechodzimy do stylizacji to mam tylko jedno w głowie- CO TO MA BYĆ ? Rozumiem że to dopiero pierwsza odsłona, ale mogłaś się bardziej postarać. Sama osobiście w takie komplety swojej doll bym nie ubrała.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  9. Post jest miły do czytania, jednak minimalnie nad nim popracowałabym :) Jest dosyć fajny. Witamy na blogu :) Nawet fajny pomysł na post, panterka jest ładna ale trzeba ją dobrze łączyć, z umiarem i wykorzystywać. Stylizacje są ładne :) Zyczę powodzenia w następnych postach :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Soxo_ stylki są naprawdę słabe, wyglądają jakby stworzył je max. 18 lvl, post taki sobie, wedłg mnie pantera to niemały kicz i staram się ją ograniczać w moich stylizacjach zarówno w realu jak i na stardoll. Aby pantera prezentowała się z klasą trzeba umieć ją wykorzystać .
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem, bardzo miło się czytało tego posta i był ciekawy.

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  12. Witamy na blogu :) Na pewno Twoje artykuły będą mile widziane.
    Również uwielbiam wzór kwiatów na czarnym tle. Szkoda, że nie zrobiłaś stylizacji z użyciem jednego z takich artykułów (być może nie posiadasz). Co do panterki, zgodzę się - jest tandetna i kiczowata (oczywiście są wyjątki, sama posiadam parę rzeczy w panterkę). I przede wszystkim - kocham kratkę oraz groszki (oczywiście nie w przesadzie).
    Ogólnie post oceniam za dość ciekawy, ale oczywisty. Nie zainspirował mnie, mógłby być troszkę bardziej oryginalny. Nie chcę też oceniać Cię zbyt surowo :) to jest Twój pierwszy post na tym blogu. Możliwe też, że pierwszy raz prowadzisz taki dział. Uważam, że mogłaś trochę więcej pracy w niego włożyć, w końcu prowadzenie działu na blogu jest bardzo odpowiedzialne i wiążę się w posiadaniem czasu wolnego. Mam nadzieję, że następnym razem wypadniesz lepiej :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm... Twoj post bardzo milo mi sie czytalo ale jesli chodzi o stylizacje, to one nie przypadaly mi do gustu... +uwazam ze panterka nie jest tak tandetna jak ty to opisalas... osobiscie nie mam w swojej prawdziwaj szafie wzoru panterki, lecz uwazam ze trzeba dobrze ja wykorzystac aby wygladala przyzwoicie...
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne buty w 2 stylizacji!
    Gatasjshhs

    OdpowiedzUsuń
  15. Zacznę od mojej opini na temat stylu pisania posta. Powiem wprost: lepiej napisałaby go dziewięciolatka, zdania są strasznie proste, nierozbudowane. Obrazki są brzydkie, złej jakości, a wygląd całego posta nie wygląda za dobrze. Co do przywitania wedłóg mnie bez sensu podawać swój level, lepiej napisać choćby imię, wiek i zainteresowania. Co do stylizacji.. sama nie jestem mistrzynią w robieniu ich, ale szczerze te są okropne. Żadna z nich nie jest choć troszkę ładna (to tylko moja opinia). Ta pierwsza od drugiej różni się tylko butami, dlatego też nie widze potrzeby dodawania obu- wybrałabym tą która bardziej mi się podoba. Stylizacje te są strasznie ptoste, zero pomysłu, na poziomie 20lvl? :/ post niestety mi się nie podoba..

    OdpowiedzUsuń
  16. Staram się nie krytykować postów na blogach, ale tym razem zrobię wyjątek. Post, który zamieściłaś, jest tak nędzny i tak dosadnie wręcz głupi, że aż nie mogę uwierzyć w to, że został tu opublikowany! Budowanie zdań i interpunkcja na poziomie sześciolatka, kompletnie beznadziejne informacje (naprawdę sądzisz, że ludzie nie wiedzą, jak wyglądają groszki albo paski?!). Poza tym spuść z tonu (mi się podoba/to jest tandetne), nie czytamy tego bloga po to, aby wiedzieć co Tobie się nie podoba - Twoje zdanie nas nie interesuje, skoncentruj się na faktach, a nie swoich upodobaniach. Radzę też poszerzyć swoją wiedzę o modzie, bo na razie wygląda ona na niezwykle nędzną, co dodatkowo podkreślają te słabe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się motyw kwiatowy i czerwono-czarna krata.
    Reszta według mnie kicz.
    Odniosę się teraz trochę do posta.
    Zadbaj o to jak piszesz, bo piszesz brzydko i nieczytelnie.
    Lepiej składaj zdania i dbaj o ich styl.
    Obrazki, zupełnie do kosza.
    Szukaj takich obrazków, które są dużych rozmiarów i sam obrazek jest przyjemny dla oka.
    Ale kim ja jestem żeby pouczać?
    Powodzenia następnym razem.
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey! Nie chcę Cię obrażać (jak niektóre osoby) tylko ci pomóc. Nigdy nie pisałam postów na blogu, ale radzę Tobie abyś trochę to przećwiczyła. Poćwicz rozbudowę zdań. To jest ważna kwestia, ponieważ mogą być osoby które chcą się trochę więcej dowiedzieć z Twoich zdań. Przemyśl jaki przekaz chcesz dać czytelnikom i jak wszystko ma wyglądać. Rozumiem Cię, ponieważ jesteś nowa. Niektórzy mogli się przyzwyczaić do perfekcji tego bloga i dlatego wyrażają złe opinie na Twój temat. Nie myśl o hejtach, tylko skup się na swoim zadaniu na tym blogu.
    Ja nie zwracam uwagi na interpunkcję itp. ale poćwicz, aby również być perfekcyjnym redaktorem tego bloga.

    Co do stylizacji - staraj się jeszcze je urozmaicić.

    Powodzenia :)
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń