2015/03/25

Wyniki castingu

Cieszymy się, że zgłosiło się tak wiele osób. Spośród takiej ilości zgłoszeń było bardzo ciężko wyłonić zwycięzców, wszystkie były dobre, ale na szczęście udało nam się wyłonić te najlepsze osoby. 

Osoby, które dostały się do załogi bloga to:

Mirka22Shy - jurorka HOT or NOT
Ania_Miszcz - jurorka HOT or NOT i redaktorka ds. mody
tysioook - redaktorka ds. mody
_O_Emma_O_ - redaktorka ds. metamorfoz


Proszę o jak najszybszy kontakt na gg (48454731) w celu ustalenia szczegółów.

Proszę również o kontakt (najlepiej na gg) niżej wymienione osoby, z którymi chciałabym jeszcze porozmawiać o kandydaturze:

Miss_Joanna11, dzustysia89

20 komentarzy:

  1. *mirka22Shy
    Dzięki
    Mogłabym napisać gdzieś indziej np. Na e-mail bo nie mam gg

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ja się nie dostałam xD Ale gratuluję wszystkim wybranym. Napewno poradzicie sobie doskonale :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, tak bardzo chciałam się dostać :')
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję osobom, które się dostały :)
    Jeśli chodzi o Emmę, świetny wybór!
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wszystkim mam nadzieje, że dzięki nim blog bardziej się rozwinie i bedzie wiecej "atrakcji" :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i czekam na pierwsze posty :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam GG :c Napisz na aniaferens60@gmail.com
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wszystkim wybranym mam nadzieję że dobrze wybrałaś ale na pewno sobie wszystkie świetnie poradzą.

    Pozdrawiam wszystkich wygranych
    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli mój pomysł z "Co nowego u gwiazd?" nie wypalił ?? :(
    Nutellaa00

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wszystkim dziewczynom, które się dostały i te które nie :) ! Ja z chęcia bym chciała, ale nie mam czasu... Dlatego na blogu komentuję z chęcią ale bardzo późno... Nie poradziłabym sobie :/ Ale czekam na nowe posty, atrakcje. Mam nadzieje, ze blog jeszcze bardziej sie wybije i bedzie jeszcze wiecej postów :) Poradzicie sobie !
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wam ! Życzę długiej pracy z blogiem :)
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń