2015/03/20

Spring Festival

Admini nie próżnują! Z okazji wiosny mamy okazję wzięcia udziału w kilku konkursach o bardzo różnej tematyce. Rozpiskę wszystkich znajdziecie po kliknięciu tutaj. Na tej stronie głównej konkursów będzie się także codziennie pojawiało jedno zdjęcie pewnej wyjątkowej osoby, wybranej przez  samą Callie.
Za udział w każdym z 3 konkursów otrzymamy kolejne kawałki rozsypanki: obrazka, który dostaniemy do wykorzystania w apartamencie. Oprócz tego, każda ze zgłoszonych prac zostanie tradycyjnie oceniona przez adminów i nagrodzona.
Pierwszym konkursem, w którym możemy wziąć udział jest ten na wiosenny makijaż. Najlepsze prace nagrodzone zostaną akcesoriami do makijażu. Na zgłoszenia mamy czas do 23 marca. Ja na pewno się zgłoszę!
A Wy? Zamierzacie brać udział w proponowanych nam przez adminów zabawach? 

12 komentarzy:

  1. Zastanowię się nad udziałem
    mirka22Shy

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wezmę udział, jeszcze się zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wezmę udział :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. biore udział a co mi tam :D
    QueenRoyal. aa admini dali nam sukienki piękne radze odświeżyć apartament ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wiadomość, bo ja tak chaotycznie wpadłam żeby te posty pododawać, że nawet nie zerknęlam do apartamentu. Już dodaję notkę.

      Usuń
  5. Napewno wezmę udział. Mam nadzieje, że znajdę jakiś pomysł na wykorzystanie moich kolorowych cieni.

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno wezme udzial!!! Ogl Juz nie moge sie doczekac!
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzięłam udział jednak wiem, że nie wygram. Jestem osobą bez doświadczenia do robienia makijażu a mojej doll tylko maluję rzęsy. Konkurs jest bardzo fajny, ale nie dla mnie.

    Życzę powodzenia :)
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział ;) Co mi tam szkodzi, można spróbować i się trochę pobawić :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety cierpię na deficyt czasu, dlatego nie wezmę raczej udziału w żadnym z konkursów.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  10. A wezmę udział co mi tam ;)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba raczej nie wezmę udziału ;o

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń