2015/03/22

Wnętrza # 16 - Garderoba

W zeszłym tygodniu przedstawiłam garstkę małych pomysłów, teraz nieco większe aranżacje. Przyznam szczerze, że temat garderoby jest bardzo trudny, ponieważ uniknięcie wrażenia chaosu jest chyba niemożliwe w rezultacie... Jestem bardzo ciekawa, jak Wy urządzicie swoje pokoje jako garderoby, jeżeli będziecie sie meblować bardzo proszę o komentarze.

Myślę, że garderoby możemy sobie podzielić na dwie grupy: pierwsza to pokoje, w których trzymamy nie tylko ubrania, ale także jest to miejsce, w którym spędzamy trochę czasu, chociażby na zrobieniu makijażu, druga - typowe, amerykańskie walk-in closet, czyli pomieszczenie przeznaczone tylko i wyłącznie na ubrania, zazwyczaj pozbawione okien, stolików, czy miejsc do siedzenia.


Pierwsza garderoba, jaką wykonałam, to jest właśnie dosyć przytulny pokoik. Jeżeli jesteśmy zmęczone, to znoszone ubranie lub ciężką torbę możemy położyć na krześle, a w zamian chwycić ciepły pled, owinąć się nim i poczuć się wreszcie w domu.


Druga aranżacja jest próbą stworzenia całkowicie zabudowanego pokoju. Wykorzystałam regały, które znajdziemy w suit shopie w części nagród za poziomy. Myślę, że są dobrym materiałem do popracowania nad nimi w ciekawy sposów.


Moja ostatnia - i zarazem najbardziej ulubiona - z dzisiejszych kompozycji jest bardzo nowoczesna. Myślę, że zdziwi Was, że powstała najszybciej... Efektowna, ale wymaga nieco kombinowania z panelami, jednak wcale nie jest tak trudna do zrobienia, jak mogłoby się wydawać. Mimo to byłabym skłonna zostawic ją w swoim apartamencie. Odradzam stosowanie gotowych podłóg przy wykonywaniu konstrukcji, ponieważ nie możemy zakryć niewygodnych elementów (gdy się przyjrzycie, moimi "filarami" są w rzeczywistości lampy, których nóżki zakryłam szarymi panelami).

14 komentarzy:

  1. Każda z aranżacji jest mega dopracowana wyglada świetnie najbardziej podoba mi się pokój 2 jest najlepszy ;) Bardzo podobają mi się Twoje prace i jak bede miała więcej pokoi to podgapię od ciebie troche pomysłó ^^
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie wnętrza są super, ale najładniejsze jest drugie. Moim zdaniem najbardziej upodabnia się do prawdziwej garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie aranżacje są przepiękne, a moje serce skradła pierwsza. Strasznie mi się spodobała i muszę podobna wykonać u mnie. Widać, że wszystko jest na swoim miejscu. Podobają mi się twoje wnętrza. Zawsze są estetyczne i bardzo ładne.

    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pokoje, ciekawy artykuł
    mirka22Shy

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, świetnie i jeszcze raz świetnie. Podobają mi się wszystkie trzy aranżacje. :D A tak ogólnie, to może za jakiś tydzień, dwa zajmę się aranżacją jednego z pokojów.

    OdpowiedzUsuń
  7. * z moich pokojów ( jak zwykle zgubiłam część zdania ... )

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny apartament, pełen nowoczesnych i stonowanych elementów. Najbardziej spodobał mi się pierwszy pokój, wszystko ze sobą współgra, przez co pokój prezentuje się bardzo ciekawie i ładnie. Na pewno podczas remontu swojego apartamentu, skorzystam z paru Twoich pomysłów :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Śliczne naprawdę!

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega *-* Apartamenty są świetne każdy szczegół jest dopracowany.

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne aranżacje. Szczególnie zachwyciło mnie pierwsze wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda z arażacji jest doskonale wykonana, są naprawdę śliczne! Wielkie wow! Najbardziej spodobał mi się apartament numer 1 a zaraz po nim jest numer 2 :> Numer jeden jest przytulne,wdać, że wszystko jest na swoim miejscu jest ładnie i estetycznie :) Jest całkowicie w moim stylu wszystko swietnie się łączy, współgra. Skorzystam z twoich pomysłów - na pewno ! Fajnie, że w 2 pokoju użyłaś tanich szafek i zrobiłaś z nich coś super :D Bardzo to przypomina garderobę :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, naprawdę fajnie
    nikola139

    OdpowiedzUsuń