2015/03/25

Nowa dostawa do Callie's Picks

Mam nadzieję, że zdążyliście kupić wszystko, czego pragnęliście, z poprzedniej dostawy Callie's Picks, ponieważ dzisiaj została nowa, już 37., odsłona tego sklepu. Tym razem Callie - jak wskazuje tytuł Full skies ahead - wybrała dla nas ubrania w kolorze niebieskim. Myślę, że faktycznie jest to dobry wybór na wiosnę. Moją uwagę przykuł szczególnie opadający na rękę szal, który pierwotnie można było znaleźć w Alice + Olivia Tribute. Z pewnością go kupię!
A Wy wybieracie się na zakupy? Jak podoba Wam się dostawa?



12 komentarzy:

  1. Kolekcja moim zdaniem nie należy do jednej z najlepszy.Chyba najgorsza kolekcja na jaką kiedykolwiek trafiłam w Callie's Picks,aczkolwiek znajdą się rzeczy które za kupie m.in opadający na rękę szal + 2 krótkie topy.

    agata1873

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej podoba się szal oraz crop topy. Na pewno kupię top w kwiatki, który można było znaleźć w Archive. Kolekcja jak dla mnie całkiem udana. :)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, uwielbiam niebieski kolor! Kolekcja jak najbardziej udana, kupię pewnie mnóstwo rzeczy. Tak jak Ty, zwróciłam uwagę na szal. W dodatku pojawiły się dwa gorsety, na które polowałam :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę kilka perełek w, które zainwestuje lecz kolekcja szału nie robi. Wcześniejsza była o wiele lepsza :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jest to jakaś specjalna kolekcja, w oko wpadło mi 5 rzeczy: rurki z wysokim stanem, 3 torba do mojej kolekcji o takim samym kroju, a chodzi mi o tą granatowo-brązową, narzutka na ramię (ale raczej nie kupię, bo wolę poszukać w bazaarze z oryginalną metka, bardzo jestem zła, że w ogóle ją tutaj dodali, bo pochodziła z alice+olivia tribute, no i była całkiem cenna), chustka na głowę, wcześniej z anna sui (wolałabym poszukać oryginału, ale może kupię tą z callie), złote łańcuchy (kolejne rozczarowanie, bardzo szkoda, że dodali je, bo jeszcze do niedawna można było zbić na nich trochę $$)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcześniejsza kolekcja według mnie nie jest gorsza od poprzedniej, aczkolwiek jest ładna. Jeszcze nie obczaiłam tej kolekcji, ale zaraz wchodzę na stardoll i wszystko przejrzę :) Uwielbiam niebieski ! To mój ulubiony kolor . Kolekcja jest udana. Jak większość dziewczyn zwróciłam uwagę na szal, crop topy, spodnie i sukienka z kołnierzykiem. Może coś z tych rzeczy kupię, ale muszę uzbierać stardollary, pomyslec nad kupnem i zobaczyć oczywiście ceny :D Kolekcja jest ładna, świetna na wiosnę, lecz nie zamierzam mega dużych zakupów
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  7. Z poprzedniej kolekcji z tego co pamiętam, kupiłam tylko torebkę.
    Ta kolekcja bardzo mi się podoba!
    Jak na razie kupiłam tylko torbę za sm i buty na srebrnej koturnie, również za monety.
    Czekam na zastrzyk dolarów, potem kupię rzeczy za sd.
    Bardzo podoba mi się sukienka z drugiego piętra z motywem niebieskiego materiału opadającego na ziemię.
    Na pewno wybiorę się na jakieś większe zakupy, bo kolekcja jest śliczna.
    Słodka, lekka, zwiewna, dziewczęca i co najważniejsze idealna na wiosnę. :)
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnia ta kolekcja, poprzednia była lepsza. Może jeszcze coś z tej kupię, zastanowię się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pierwszy rzut oka dostawa nie zachwyca. Im dłużej czasu przyglądałam się dostawie, tym bardziej mnie do siebie ona przekonywała. Ostatecznie kupiłam niebieską narzutkę na ramię, złote łancuchy, niebieską opaskę na włosy, spodnie z wysokim stanem, kimono, biały top oraz ten w kwiatki. Zastanawiam się jeszcze nad kilkoma rzeczami. Może coś dokupię.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podoba i mam zamiar coś kupić c:

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nic nie kupiłam z poprzedniej kolekcji Calie's Picks jak zawsze nie zdążyłam ale ja tak zawsze. Tą kolekcje uważam za udaną ponieważ mi się wszystko podoba ! Nie wiem jak to możliwe al tak najbardziej podoba mi się opadający na rękę szal,może tą torebkę z kwiatami oraz kimono. Jeszcze się zastanowię nad kupieniem niebieskich butów ale mam jeszcze czas muszę się pospieszyć bo ja to ja zawsze nic nie kupię bo nie zdążę.

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna z najlepszych kolekcji. Większość poszukiwanych przeze mnie rzeczy jest tutaj. Kolekcja jak najbardziej udana. Na pewno kupię spodnie z wysokim stanem, tube top, top w kwiaty i sukienkę z kołnierzykiem. Nad zakupem reszty rzeczy się zastanawiam :)
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń