2015/03/27

Mini kolekcja Young Hollywood

Tuż przed chwilką do Starplazy trafiła dalsza część mini kolekcji Young Hollywood. Tak jak wczorajsza, inspirowana jest Kim Kardashian. Dla mężczyzn pojawiło się także ubrania Kanye West.
Szczerze mówiąc, czekałam na tę kolekcję i jestem zachwycona kurtką. Kupiłam także czarne szpilki, uważam że są totalnym must have.
Jak Wam podoba się kolekcja? Kupicie coś?

______________________________________________________________________________________
REKLAMA

22 komentarze:

  1. Kolekcja jest strasznie droga. Nic nie kupię bo nie mam sd. Ciuchy mi się za bardzo nie podobają.

    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście zaszalałam i kupiłam sześć rzeczy! Kurtkę, białą sukienkę, czarne body, kolie, czarne szpilki i wysokie białe buty. Kolekcja jest genialna!
    Funny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg! Kupiłam kurteczkę, czarne szpilk, naszyjniki i cudowną czarną sukienkę! :) super kolelcja! Kocham.
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam kurtkę i dwa naszyjniki. Bardzo podoba mi się czarna sukienka, ale raczej zdecyduje się jeszcze na zakup czarnych sandałów.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka i czarna sukienka są fajne, reszta nie za bardzo. Szczególnie szpilki, jak za Sm. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna :) kupilam kurtki i dwie pary czarnych butow, ale myslalam nad biala kiecka ale troche hajsu szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam białą sukienkę, kurtkę i czarne szpilki. Na spoilerach miałam wybranych 6 rzeczy, ale budżet oczywiście był inaczej przygotowany :/ Jednak najbardziej szkoda mi tego naszyjnika za 18sd.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nic nie kupię, chyba, że z "lewych kont", bo nie mam zbyt wiele sd.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się jak dziecko w ostaniej chwill kupiłam wymarzoną kurtkę i przy okazji szpilki *.* :D . Chciałam jeszcze kupić naszyjnik Kanye , ale nie zdążyłam.
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja jest świetna ,lecz nic nie kupię ;( nie mam tylu sd:( . Gdybym mogła to bym zakupiła tą śliczną czarną kurtkę i czarne sandały. I tak już ta kolekcja została sprzedana, więc nawet nie miałam szans żeby coś kupić. Chciałam kupić naszyjnik Kanye ,lecz nie zdążyłam. Kolekcja jest prześliczna :D

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja jest świetna !!! Kupiłam 4 rzeczy a dokładnie to kurtkę, czarną sukienkę ( mam już na nią pomysł), białą sukienkę ( ślicznie leży na doll) i broszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kolekcja niestety brak fnduszy i kupiłam tylko buty Kim :D One bardzo mi się podobają i są delikatne, szkoda że nie załapałam się na łańcuszek Kanye :C ważne że mam buty *-*
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ciuchy. Najbardziej podoba mi się naszyjnik, ten za 20 sd. Gdybym miała tyle z pewnością kupiłabym go :v

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  14. Ceny makabryczne! Ale biala sukienka mnie powaliła i pogodzilam sie z wydatkiem ponad 100 sd

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolekcja jest świetna ! Niestety, ceny są straszne ! Chętnie kupiłabym kurteczkę i buciki.
    Widzę, żę jest coraz więcej postów :) Baaardzo się cieszę :) Chyba mogę pomarzyc sobie tylko o kupnie kurteczki i butów. Większość nie w moim stylu, nie podoba mi się.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie i już coś z tej kolekcji mam
    PartyWiktoria

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi sie. Niestety nie moge nic kupic bo mam za malo sd. Pozachecam znajomych do kupienia i polece bloga 😊☺

    Pinasko97

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi sie. Niestety nie moge nic kupic bo mam za malo sd. Pozachecam znajomych do kupienia i polece bloga 😊☺

    Pinasko97

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam białą sukienkę :) Niestety nie udało mi się już kupić naszyjnika Kanye, a szkoda, bo bardzo mi się podoba :(
    Gatasjshhs

    OdpowiedzUsuń
  20. Mimo, że mam sd, nie kupiłam nic.
    Szkoda mi jedynie naszyjnika Kanye, bo prezentuje się okej.
    Ale no cóż, nie zdążyłam.
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń