2015/03/03

LOOKBOOK - Nelly.com



Cześć wszystkim. Wraz z wczorajszą dostawą do Nelly.com, mamy kolejny lookbook. 
Tym razem możemy nabyć świetnie wykonane rzeczy za przystępne ceny. Zaczynając od eleganckich sukienek, a kończąc podartymi spodniami, znajdziemy także uniwersalne rzeczy, więc śmiało możemy mówić, iż każdy znajdzie coś dla siebie. Szczególnie polecamy dodatki, topy oraz spodnie.

Co zakupiłyśmy?
Wypatrzyłyśmy więcej artykułów, lecz ogółem kupiłyśmy tylko tyle, gdyż portfele wiały pustkami.


Stylizacje:

od nataliaszelc01


1. Bluzka - Nelly.com, Kapelusz - Killah, Okulary - The Jet Set, Spodnie - Basics, Torebka - Callie's Picks, Buty - Nelly.com 
2. Naszyjnik - Nelly.com, Bluzka - Callie's Picks, Narzutka - It Girls, Torba - Basics, Pasek - Voile, Spodnie - Basics, Buty - Original Future 


od _O_Emma_O_

1. Szpilki - Nelly. com, Sweter - Callie's Picks, Spódniczka - Nelly.com, Płaszcz - Chanel Tribute, Torebka - Rio
2. Spodnie - Nelly.com, Top - Basics, Sweter - It Girls, Torba - Evil Panda, Buty - Perfect Day, Naszyjnik - PPQ


od Soxo_

1. Top - Nelly.com, Okulary - Miss Sixty, Naszyjnik - Dior, Spódnica - Antidote, Torebka - The Jest Set, Bransoletka - PPQ, Buty - PPQ
2. Naszyjnik - Nelly.com, Okulary - Riviera, Marynarka - Callie's Picks, Sukienka - Bonjour Bizou, Pasek - Special Offer, Torebka - Zuhair Murad, 
Buty - Young Hollywood


od Sweet0Monisia


Top - Nelly, Szorty - Nelly, Kurtka - Bonjour Bizou, Buty - Nelly, Torebka - The Jet Set, Zegarek - Young Hollywood, Tatuaż - INK'D


od lot_of_money_

Spodnie - Nelly.com, Torba - Royalty, Futro - Callie's Picks, Buty - UGG, Bluzka - Darmówka


od dora_dorka


1. Torba - Nelly.com, Naszyjnik - Nelly.com, Sukienka - Callie's Picks, Bransoletka - Rio, Sandałki - Young Hollywood, Kurtka - Subcouture
2. Spodnie - Nelly.com, Torba - Fallen Angel, Bluzka - Nelly.com, Buty - Nelly.com, Sweter - Saint Laurent Paris Tribute, Okulary - Mr., Czapka - Callie's Picks
3. Naszyjnik - Nelly.com, Bluzka - StarDesing, Szpilki - Pals, Spodnie - It Girls, Płaszcz - Strike a Pose, Podszewka - Wild Candy, Torebka - Voile


Jak oceniacie kolekcję? Które rzeczy uważacie za must have? Podzielcie się opiniami :)

20 komentarzy:

  1. ceny mogą być przystępne, nie dostępne
    kończąc na podartych spodniach, ale to stylistycznie
    znajdziemy zamiast zajdziemy, ale to raczej literówka
    nie ma takiego słowa jak twierdzcić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu zawsze czepiasz się błędów?

      Usuń
    2. Czemu zawsze czepiasz się błędów?

      Usuń
    3. Może zamiast oceniać popatrz na swoje błędy. Zdanie zaczynamy wielką literą i kończymy kropką. Serdecznie pozdrawiam.
      _O_Emma_O_

      Usuń
    4. Przyznaję, że często popełniam błędy stylistyczne czy też używam rusycyzmów, ale nie są tu winne błedy. "Czepia się" do mnie, że mieszkam za granicą, innych przyczyn nie widzę. Następna sprawa. Już jej mówiłam, że oprócz błędów nic nie widzi, zero reakcji... Ja nic nie tracę, podziękowałam, niech będzie dumna z siebie.

      Usuń
  2. Boskie stylizacje :D
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  3. Soxo_ dzisiaj zamiotła. Obie jej stylizacje są świetne, a nawet lepiej. Zakochałam się. Czyżby czas na zakupy? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słabe stylizacje. żadna nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że akurat TOBIE żadna stylka nie przypadła do gustu, nie oznacza, że wszystkie są słabe :)

      Usuń
  5. Sweet0Monisia, zdecydowanie najlepsza stylizacja!
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepiej Soxo, Monisia i Emma. Ja sama jeszcze nic nie kupiłam, choć podoba mi się kilka rzeczy. Nie mogę się do nich jakoś przekonać. xd

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje od _O_Emma_O_ - są świetne ! *o* żadnych błędów!
    od Soxo_ - cudo *-* Zakochałam się w tych stylizacjach *-* love love love ♥
    od Sweet0Monisia- I*♥*l Trzy naj stylizacje *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta nowa kolekcja Nelly przepełniona mnóstwem ubrań i stylowych dodatków zachowana w wiosennych, pastelowych kolorach znakomicie się prezentuje w powyższych stylizacjach i idealnie podkreśla tą różnorodność barw. Uważam, że wszystkie outfity są znakomite, lecz tymi, które mi się najbardziej spodobały są od dora_dorka. Według mnie świetnie zostało w nich wszystko do siebie dobrane i dopasowane, dzięki temu nie wyglądają na puste, są bardzo praktycznymi rozwiązaniami zarówno na co dzień jak i przy nieco innych okazjach.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  9. No i ponownie stylka Sweet0Monisia wygrywa wszystko. Zdecydowanie najlepsza. Nie rozumiem co w tym poście robi outfit lot_of_money... jest tragiczny. Nie powinien się tu pojawić, wygląda jakby robiła go początkująca użytkowniczka z ostrą wadą wzroku. Nie wiem czy tak ciężko zauważyć, że torebka lewituje/jest przyszyta do ciała? Reszta stylek jest dobra, jednak tak jak napisałam wcześniej - Sweet0Monisia najlepsza :)
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie stylizacje bardzo ładne co po niektóre mi bardziej się podobają xd
    malutkacandy

    OdpowiedzUsuń
  11. Nelly <3 Świetne rzeczy zakupiłyście <3Sweet0Monisia wygrywa wszystko. Zdecydowanie najlepsza. _O_Emma_O_ średnio mi się podoba. Aczkolwiek, wszystkie stylizacje mi się w miarę podobają ! :)
    Świetne ubrania, poluje na nią właśnie :)l ot_of_money jest tragiczna,nie podoba mi się bardzo.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń