2015/03/08

W głąb sklepu Original Future


Witam wszystkich serdecznie. Wczoraj najzywklej nie wyrobiłam się, więc przepraszam, że post opóźniony. Kolejna sprawa, postanowiłam nieco zmienić formę postu. Od dziś nie będzie opisów, bo jest to czasochłonne, mało osób je czyta, a kto czyta, widzi masę błędów. Myślę, że nie będzie to problemem. No, a teraz zapraszam do obejrzenia, jakie perełki kryje Original Future.
Mixy wzorów, jaskrawe kolory i nietypowe kroje - charakterystyczna cecha tego sklepu. Jednak, czy na pewno tak jest? Śmiało mogę powiedzieć, że także znajdziemy dużo zwykłych oraz uniwersalnych artykułów. Co prawda i te zwykłe, i te bardzo oryginalne są dość ciężkie w wykorzystaniu. Z przedstawionych rzeczy szczególnie polecam topy oraz dodatki, gdyż za przystępne ceny możemy nabyć naprawdę świetne rzeczy.


Polecam:


1. Black Crop Top - 6 sd
2. Belt Crop Top - 97 sm
3. Woven Wicker Clutch - 53 sm
4. Southwestern Print Purse - niedostępna
5. Southwestern Beaded Clutch - niedostępna
6. High Waist Pleather Pants - 15 sd
7. Bark Top - 89 sm
8. Bark Skirt - 93 sm
9. Tribal Stencil Top - 78 sm
10. Multicolor Zigzag Top - 78 sm
11. Buffalo Inspired Sneakers - 120 sm
12. Platform Runners - 130 sm
13. Mesh Baseball Tunic - 14 sd
14. Faux Purple Top - 84 sm
15. Lateral Pouch - 87 sm
16. Marine Pullover - 130 sm
17. Camelia Relaxed Pants - 145 sm
18. Pink Denim Szorts - 68 sm
19. Denim Szorts - 69 sm
20. Side Stripe Sport Pants - 134 sm
21. Tangerine Mesh Top - 88 sm
22. OF Sheer Skirt - 15 sd
23. Faux Purple Fur Ball Purse - 61 sm
24. Glowing Blue Denim Jeans - 79 sm
25. SD Baseball Jacket - 18 sd
26. La Jolla Jeans - 16 sd
27. Faux Leather Cap - 5 sd
28. Green Belt - 34 sm
29. Lime Cat Eye Sunnies - 39 sm
30. Neon Yellow Beaded Necklace - 2 sd
31. Gold Latex Leggings - 15 sd
32. Damask Print Jacket - 103 sm
33. Violet Feather Earrings - 40 sm
34. Cheerleader Dress - 128 sm
35. Neoprene Sandals - 10 sd
36. White High Tops - 53 sm
37. Original Future Leggings - 160 sm
38. Pink Yarn Necklace - 48 sm
39. Steamers Necklace - 47 sm
40. Wood Peg Necklace - 49 sm
41. Native Top - 78 sm 
42. Blue Fire Shorts - 68 sm
43. Creamsicle Stripe Skirt - 14 sd
44. Fence Print Shirt - 102 sm
45. Freestyle Top - 11 sd


Stylizacje:


1. Kurtka - Original Future, Torba - Antidote, Spodnie - Bonjour Bizou, Bluzka - Basics, Szpilki - Pals, Okulary - Mr.
2. Spodnie - Original Future, Bluzka - Bonjor Bizou, Pasek - It Girls, Narzuta - Saint Laurent Paris, Torba - Fallen Angel, Czapka - Nelly.com, Buty - Nelly.com


3. Spodenki - Original Future, Narzutka - Pretty n' Love, Bluzka - Basics, Korale - Rio, Okulary - Wild Candy, Kopertówka - Callie's Picks, Buty - Millionaire Mansion Fashion
4. Spodnie - Original Future, Szpilki - Pals, Płaszcz - Strike a Pose, Podszewka - Wild Candy, Torba - Royalty, Naszyjnik 1 - Nelly.com, Naszyjnik 2 - PPQ, Sweter - Basics


Jak odnosicie się do tego sklepu? Jaki sklep chcielibyście zobaczyć następnym razem? Podzielcie się opiniami :)

18 komentarzy:

  1. Bardzo tanie i świetne rzeczy! nr. 25 jest najlepszy do wykorzystania ;))
    pierwsza stylizacja - Jest fajna ;) Ale nie jest najlepsza ! ^^
    druga stylizacja - Moja ulubiona ;) Nie jest nudna wydaje mi się !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzecia stylizacja - nie podoba mi się ;) Pomieszanie z poplątaniem
      Czwarta stylizacja - Fajna ale ciężka stylizacja ;) Spk 3/5

      Lubię ten sklep :D

      Usuń
  2. Świetny artykuł, na pewno z niego skorzystam! Szczerze mówiąc, lubię ten sklep, szkoda, że tak rzadko są nowe kolekcje. Genialne stylizacje. A co do kolejnego postu - może It girls? :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Original Future. Z przedstawionych rzeczy sporą część posiadam, jednak widzę, że nie kupiłam nr 45, a jest piękny :3 Stylki przeciętne. Druga trochę się wyłamuje i jest zdecydowanie najlepsza, chociaż brakuje tam trochę dodatków w niej. Dobrze, że zmieniłaś wygląd posta. Czytałam opisy, jednak zdecydowanie lepiej jest bez nich.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie nie lubię Original future, więc... jak dla mnie świetnie, że coś wykombinowałaś z artkułami z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post ,świetne stylizacje ostatnia jest według mnie najlepsza ^^ :) rzeczy są świetne i tanie do niektórych nie miałam zastosowań ale dzięki temu właśnie artykułowi zawdzięczam kilka nowych stylizacji które za jakiś czas zagoszczą u mnie w apartamencie :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre kolekcje z Oryginal Future są naprawdę fajne, lubię ten sklep.
    Stylizacje moim zdaniem średnie:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh na prawdę mi przykro, że nic nie zmieniłaś, bo post jest spory, znowu. Przy nazwach ubrań wymiękłem już przy 12 rzeczy, a tu jeszcze 33 rzeczy :/ Ogólnie poleciłaś same dobre i bardzo lubiane rzeczy co bardzo mnie cieszy, bo wiesz co dobre :D Ale mam jedno ale xD Mogłabyś robić więcej stylizacji. Tu pojawia się ten sam problem co poprzednio, post jest zbyt duży. Serio radzę Ci go podzielić na mniejsze części, bo taki duży to i dużo pracy dla ciebie i dużo czasu na czytanie go dla czytelników :/ Stylki są fajne, najbardziej podoba mi się 3. W dodatku połączenie torby z kurtką w pierwszej stylce jest epickie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mis ie 2 i 4 stylizacja a sklep jest ogółem w porządku:) julkabulka11

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mis ie 2 i 4 stylizacja a sklep jest ogółem w porządku:) julkabulka11

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam jakiegoś szczególnego upodobania do tego sklepu
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka rzeczy z tego sklepu. A co do stylizacji to świetne.

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie jedynie podobają się 24, 25, 26 i 29 :)
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne stylizacje :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacje :) Mam kilka ubrań z tego sklepu jednak nigdy nie zaglądałam tam :)
    dziuniaxdxp

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne stylizacje ! :) Osobiście, nie przepadam za bardzo za tym sklepem. ale wiele rzeczy naprawdę jest fajnych :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń