2010/08/29

Błąd?

Kochani możecie mi powiedzieć czy Wy też tak macie. Zabrałam się za zmienianie wnętrza w apartamencie i jak mam ustawione już jakieś wnętrze to nie mogę w danym pokoju zmienić na zwykłą farbę.


Na czerwono zaznaczyłam z którymi pokojami mam problem :/

______________________________________________
Reklama
Jeżeli kręci Was moda, szafiarstwo ; jeśli uśmiech na waszej twarzy wywołują ubrania i dodatki - proszę wejdźcie do świata mojej garderoby http://www.niekontrolowana.blogspot.com obejrzyjcie moje zdjęcia, przeczytajcie to co mam do powiedzenia i jeżeli Wam się spodoba.. dodajcie do obserwujących. Dziękuję! ; *

Nagrodę za komentowanie dostaje:
misseczka105

 ~Gabisia9

36 komentarzy:

  1. musisz jeszcze kliknąć na te wnętrze, które masz (tam koło kolorów farb) i będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też
    i chyba pierwsza xd
    xxemowaxx

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S: musisz kliknąć na te wnętrze, które masz w pokoju gdzie chcesz, żeby farba była...

    OdpowiedzUsuń
  4. spróbuj otworzyc pokój...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wystarczy, że klikniesz na wnętrze które masz ustawione w danym pokoju i już :D

    Patrycja.H

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam dodatkowych więc nie... ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Patt - faktycznie, dzieki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też miałam taki problem ;/


    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  9. carolcia ma racje trzeba kliknac jeszcze raz na to samo wnetrze:D

    OdpowiedzUsuń
  10. I_am_collector . Znalazłam nową kopię bloga jest to blog www.stardolll-i-myy.blogspot.com . Ta osoba kopiuje od was co popadnie , nawet nazwe .

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm nie mam pojęcia... :/
    _________________________________
    Marzysz, aby zostać CG ? Twoje marzenie może się spełnić ! Wystarczy, że wejdziesz na bloga : stardoll-emii.blogspot.com i weźmiesz udział w konkursie!. Pamiętaj, aby wziąć udział w konkursie musisz być obserwatorem bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. to trzeba te wnetrze odkliknac jakby xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Jam tez mam tak jak ty, ale jak kilkne na wnetrze jakie mam w tym pokoju to moge zmienic kolor ;d Ale widze, ze juz wczesniej ci to wytlumaczyli i masz wszystko ok ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehe, też tak wczoraj miałam ,ale potem kliknęłam jeszcze raz i dało się ustawić kolor ; ]

    OdpowiedzUsuń
  15. musisz kliknąć na dane wnętrze , ale nie w apartamencie , tylko tam gdzie ci się wszystko pokazują.

    OdpowiedzUsuń
  16. też tak miałam ale skapnęłam się , że musisz nacisnąć jeszcze raz na wnętrze , które masz w pokoju i potem ustawić farbe .

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam w tych samych pokojach jak ty problem ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. też tak mam :D ale wiemy już co zrobić, żeby tak nie było :)
    Dziewczyny, jutro kończy mi się ss, więc robię wyprzedaż :) - w pokoju z projektami, mam wszystko co chcę sprzedać, jeśli coś Wam się podoba, napsizcie w KG, a wystawię to.

    Justyna-14

    OdpowiedzUsuń
  19. Musisz jeszcze raz nacisnąć wnętrze jakie masz w pokoju (odkliknąć je) i tyle. Potem możesz zmieniać kolor farby:)Myśle że pomogłam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja nie wiem czy to błąd czy nie błąd ;-] :-P

    Zapraszam do mnie, mój nick na Stardoll to MileyCyrusXXI :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. _Carolciaaa ma rację.

    1. Kliknij w edytorze pokoju na wnętrze, które w nim jest. Wnętrze zniknie.
    2. Kliknij na farbę, jaką chcesz w pokoju.


    I już ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam taki sam problemik... ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. no po co mówić skoro wyżej już pisali =]

    OdpowiedzUsuń
  24. hahaha a ja nie mam takiego problemu xD

    OdpowiedzUsuń
  25. normalnie klikasz na kolor farby jaką chcesz, ale musisz być w tym pomieszczeniu

    OdpowiedzUsuń
  26. mi też nie działa :((

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się tak nigdy nie zdarzyło , bo póki co nie zmieniam wnętrz ...

    OdpowiedzUsuń
  28. n jb ghbvgbvhjkbhjkn

    OdpowiedzUsuń
  29. ja nie mogę teraz zobaczyć.. ;/
    =.=

    OdpowiedzUsuń