2010/08/19

Niespodzianka

Witajcie!
Z ogromną radością zawiadamiam Was iż powracam do prowadzenia bloga.
Przerwa była dosyć długa bo były to aż 4 miesiące tęsknoty za Wami , ale tak się złożyło,że jednak wróciłam.
Chcę,żeby moje notki tym razem były jeszcze lepsze, stanę na uszach,żeby tak było.
Tęskniłam za Wami ogromnie , mam nadzieję,że mnie ponownie cieplutko przyjmiecie.
,,Wszystkie drogi prowadzą do domu "

Pozdrawiam,domioka10

PS OD GABI:
Mam nadzieję że przywitacie Domi b. ciepło :) Już za niedługo zawita w naszym nagłówku :)

59 komentarzy:

  1. Świetnie, bardzo cchiałąm żebyś wróciła :))

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, super! witamy Cię spowrotem, bardzo tęskniliśmy!

    OdpowiedzUsuń
  3. super, tęskniłam za Twoimi notkami ;). muszę przyznać, że masz wielkie szczęście pisać na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!Cieszymy się, że wróciłaś Dominiczko!Znów skład w komplecie.Pozdrawiam.Amanda987

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Dominika :)
    Fajnie, że jesteś,tęskniliśmy za Tobą ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuper :PP
    kocham twoje noteczki!!

    domcia22-22

    OdpowiedzUsuń
  7. Super !
    Wasza trójka i ten blog to najlepsze co mogło mnie spotkać na stardoll !

    Cieszę się Dominiko ,e wreszcie wróciłaś! Ty farciaro !. ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się Cieszymy... Przynajmniej ja;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy spowrotem .; ))


    Martinika52

    OdpowiedzUsuń
  10. Bradzo sie ciesz ze wróciłas !!

    olunia_333

    OdpowiedzUsuń
  11. nie było mnie kiedy byłaś na blogu, ale z tego co widać w kategorii domioka10, to jesteś super. Fajnie że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo sie cieszę ! ;]
    Tylko ci pozazdrościć... ;[ ;
    I życzę powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. w takim razie życzę Julitce miłej pracy w dorabianiu Domioki10 do nagłówka^^ xO

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie że wracasz ;)

    xDziom

    OdpowiedzUsuń
  15. No to świetnie! ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj znowu .fajnie byloby tez , gdyby madziara pisala:)
    Ale i tak sie ciesze
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, tęskniłam za jej notkami . :D

    OdpowiedzUsuń
  18. super.! B. się cieszę... =*


    selina2233

    OdpowiedzUsuń
  19. NARESZCIE !!!

    Miałam wielką nadzieję że kiedyś wrócisz, jesteś NAJLEPSZĄ redaktorką. ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super , wiedziałam , że kiedyś wrócisz . ^ ^
    Lubię te Twoje poezje . x D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię teraźniejszy nagłówek , ale jak bez Domi to trzeba zmienić . x D

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie:):):) Witamy ponownie:)

    lolypela5

    OdpowiedzUsuń
  23. cześć!
    świetnie, że na blogu będzie jeszcze jedna redaktorka, bo to oznacza więcej postów! :D

    mam nadzieję, że się poznamy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie, tęskniłyśmy wszystkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. jupi!lubiałam czytać twoje posty:)
    szymex09

    OdpowiedzUsuń
  26. Super że wracasz Domi :)
    Pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Domi fajnie, że wracasz ;D

    Kladia97

    OdpowiedzUsuń
  28. Super że wróciłaś:)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja ulubiona redaktorka wróciła :D
    Na stardoll irving27

    OdpowiedzUsuń
  30. Kto pisze 'już za niedługo'??
    Pisze się 'już niedługo' ...

    OdpowiedzUsuń
  31. no i wreszcie jest normalnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. piszę to za późno wiem xD
    ale doszła i już jej nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń