2010/08/26

Darmwa kurtka

Aby ją zdobyć trzeba wziąć udział w konkursie, którego link podałam niżej.
Podoba się wam?


http://img840.imageshack.us/img840/2153/kurtka.png

PS: Zaraz będę losować szczęśliwych komentujących pod każdą notką.
_____________________________________________________________________
Reklama
Cześć jestem xXSoloJoloXx i zapraszam Was na mego bloga ;) Poszukuję redaktorek z doświadczeniem więc zgłoście się u mnie w blogu lub w profilu http://stardolowym-marzeniem.blogspot.com/ Proszę również abyście się dodali do obserwatorów aby móc korzystać z konkursów...W tej chwili trwają konkursy a na blogu pusto mam nadzieje że będziecie aktywni...Pozdrawiam

Nagrodę za komentowanie dostają:
kicia_micia2210 , Eliza_333
 
 ~Gabisia9

94 komentarze:

  1. raczej niezbyt mi się podoba . ale sobie ja zrobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jest nawet spoko gdyby inny kolor i nie ta flaga ;/
    ja jej nie robie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. eee nie będę robić,nie podoba mi się :S

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest okropna, ale i tak ją zrobiłam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. No ba! :D Przecież to St Trinians :)
    Scenerię zrobiłam, nawet się postarałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna nawet mój styl...



    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłam ją ale daŁAM DO SCHOWKA ;D
    XXEMOWAXX

    OdpowiedzUsuń
  8. Blee taka nie ładna :(

    Dałam ją na starbazar z nadzieją że ktoś ją kupi :)



    La_Creeative

    OdpowiedzUsuń
  9. o fajnie że będzie losowanie :P
    a kurta fuj , ale zrobie :p
    kasia88834

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet będzie taka kurteczka^^

    karolina1997rok

    OdpowiedzUsuń
  11. jest fajna mam ją na sobie fajnie wygląda pozdrawiam lilian567

    OdpowiedzUsuń
  12. Eeee, mam już ją ale niestety jestem z polski a nie z niemczech do niczego mni nie pasuje.

    ________________________

    .magic.kolorova

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś była do kupienia. Dobrze że jet znów szansa ją zdobyć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka przeciętna , ale chce ją ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Średnia jest, ale i tak zrobię :D


    malq3a

    OdpowiedzUsuń
  16. już rano o tym wiedziałam, ale innym może się przydać ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. eee .?
    Brzydka ..
    Ale i tak ją zrobiłam . :D xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby fajna ale jakaś taka - nie mój gust ;)
    Lenni185

    OdpowiedzUsuń
  19. taka sobie.. napewno się nie przyda..

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na bloga dolisia-stardoll.blogspot.com , jest tam dużo konkursów ;D.

    A co do darmówki , to taka średnia ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna tylko kurde taka niemiecka ;//


    KlaudiaQueen1

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna:)Napisałaś "Darmwa" zamiast"Darmowa" :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie fajna, ale lepiej jest mieć niż nie :D
    Monalizia

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten blog zamienia się w ŚMIETNIK !Pod każdym postem reklama !! ;//

    OdpowiedzUsuń
  25. haha. Byłaby ok. gdyby nie ta niemiecka flaga na ramieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się. Tylko szkoda, że ma niemiecki znaczek.

    OdpowiedzUsuń
  27. Za bardzo mi się nie podoba, ale zrobie zawsze się może przydać

    OdpowiedzUsuń
  28. Trochę wojskowa, ale nawet OK.

    OdpowiedzUsuń
  29. mi się nie podoba ale i tak zrobię

    OdpowiedzUsuń
  30. kurtka niezbyt mi się podoba ale wierszyk napisałam cudny !!!

    DARMOWA a nie DARMWA ;)

    AisaSi97

    OdpowiedzUsuń
  31. jest jaka jest bo jest z St Trinians xp

    a pozatym była kiedyś w cenie ok 10-15sd

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie wygram :(A kasy brak:(
    :( :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Konkurs nawet :) Kurtka nawet nawet :) Może pierwszy raz wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Normalna kurteczka : )

    Kitka1311

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna kurtka , ale ta flaga Niemiec ...

    OdpowiedzUsuń
  36. Może być... xdd
    _________________
    MissNatuska1996

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna ta kurtka. Zrobię ją sobię ;). ;** Piękny blog gabisiu ...
    stardolllstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. wiąłam udział w tym konkursie a kurtka spoko

    OdpowiedzUsuń
  39. Jedno słowo: Ohydne. Chyba przez tą flagę

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie z ładna no ale jak darmowa?! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurtka zbytnio mi sie nie podoba . ;/
    Może ze względu na flage . ?
    Ale zrobie .

    OdpowiedzUsuń
  42. zapraszam na bloga stardoll-nasza-magia.blogspot.com !!!zapisujcie się do obserwatorów !!!! Dużo konkursów jest tam i darmówek więc naprawde sie opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  43. kurtka taka sobie...ale nie jest taka zła

    OdpowiedzUsuń
  44. może być, chociaż bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  45. w sumie to ona jest taka sobie , ale zrobie sobie ją x D

    OdpowiedzUsuń
  46. brzydka :P
    nie podoba mi się więc nie będę jej robić

    OdpowiedzUsuń
  47. Uuuh niemiecka flaga :\ Nie biorę.

    OdpowiedzUsuń
  48. mi się nie zbyt podoba ale zrobie tą scenerie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie w moim stylu ale na pewno się ona sprzyda. Nie wiem do czego...
    Pozdrawiam.
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  50. gdyby tam była polska flaga to by by było fajnie. a tak to nie wiem czy zrobię.

    OdpowiedzUsuń