2010/08/29

Z kalendarza ...

Dzisiaj w kalendarzu można kupić świecę za 3 stardollary.
Kupujecie? Ja nie, bo mi się nie przyda.

Kalendarz Ramadan

http://img828.imageshack.us/img828/6973/kalendarz.png

________________________________________________
Reklama
Niezapomniane wrażenia , niespodziewane zwroty akcji i garść nowinek o stardoll tylko u nas. Wejdź koniecznie na nasz blog www.stardollowy-swiat-wg-paulaigocha.blogspot.com. Odwiedź Nas zabierzemy Cie w nasz magiczny świat.

Nagrodę za komentowanie dostaje:
madzia2pac

 ~Gabisia9

28 komentarzy:

  1. Nie kupię, po co mi? Pewnie będzie leżeć w schowku :D

    ~ Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też stwierdziłam że mi się nie przyda więc nie kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna jest, nadaje mrocznego klimatu ;D ja bym kupiła gdybym miała 3 sd xP

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy kupić ;/
    xxemowaxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna, ale ja jej nie potrzebuję. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna, ale oszczędzam na reklamę na Waszym blogu ;D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja kuzynka juz to kupila kilka dni temu, nie jestem pewna czy dokladnie taka swieczke, ale kupila tewz z hallen angel i za 3 sd ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. a i mam kilka podobnych w schowku

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już ja mam kiedyś była w swith shopie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie mogę kupić, bo nie mam SD ;-( Ale gdybym miała to zamiast tej świecy wolałabym sobie kupić coś fajniejszego :-* xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Halo ona już była w na stardolllu mam dwie i nie zgadzam się z Wami jest bardzo ładna ! Ale w końcu każdy ma inny gust

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. A no właśnie , przecież ona już była na Stardoll to jakim cudem znalazła się w kalendarzu Ramadan . ??

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie potrzebna mi kolejna rzeczy do schowka ;]

    OdpowiedzUsuń