2010/08/28

Hot Buys - pasek

Od dzisiaj można kupić stylowy, sznurkowy pasek z Hot Buys. I do tego wyjątkowo tanio - tylko 5 sd.





Kupicie? Ja tak :)

P.S Tym razem z pośród osób które się wpiszą w komentarz poniżej wylosuję aż 3 osoby które dostaną po 5 sd plus prowizja, także zapraszam do komentowania.

EDIT: W loterii wygrywają: xxemowaxx, ana_0011, daria277


___________________________________________________________________
Reklama
Tu MissPoland2012.Szukam redaktorek na mojego bloga metamo-stardoll.blogspot.com .Więcej informacji na metamo-stardoll.blogspot.com/2010/08/szukam-redaktorek.html Chciałabym zachęcić do odwiedzania bloga naprawdę warto.Codziennie są jakieś konkursy,ciekawe tematy . Ala

170 komentarzy:

  1. Fajnie i też dlatego że pewnie jestem pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 i ładny paseczek :) rokeska

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo druga ^^ Pasek boski ^^ Może wygram ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny. Zaraz go kupię.

    mamba478

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prześliczny!!

    ---
    eluna_95_13

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno kupię :) ładny i tani

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest śliczny już kupiłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny i tani, może kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a i ja zawsze komentuję to i tak i tak byłby mój koment :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny, przypomina mi pasek z ostatniej kolekcji LE ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się nie podoba . Nie w moim stylu :)


    MissKate1302

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny jest xd ;** MissIga_

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest bardzo ładny , stylowy , fajny , tanio ;D
    Też go kupię ;DD

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłabym, ale nie mam kasy. ;d
    0ptymalna

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mój styl, ale dość tanio ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny:) na pewno go kupię
    glupcio

    OdpowiedzUsuń
  17. kupiłabym , ale mam O sd x D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest super, juz go kupiłem, bo jest po pierwsze ładny, a po drugie niezwykle tani.

    OdpowiedzUsuń
  19. na pewno go kupię, bo jest tani i ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ten pasek, jest cudowny :)

    agusia_aga22

    OdpowiedzUsuń
  21. mi się podoba, nawet bardzo :D przyda mi się takie "cuś" w szafie, więc może kupię :D nie zbieram HB, bo nie zawsze mnie stać (:D), ale może zrobi wyjątek, bo jest nawet tani :D
    Pozdrawiam, Fiamma1993

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie mi się podoba :)

    gabcia111998

    OdpowiedzUsuń
  23. jest ok
    weronia_10

    OdpowiedzUsuń
  24. Przępiękny ten pasek,ale szkoda,że nie jestem ss :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Super jest . I taniutki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Hm... może kupię, jeszcze nie wiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie kupię , bo nie jestem ss ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie się podoba ten pasek, pasuje nie tylko do spodni, ale elegancko wygląda na dopasowanej tunice lub sukience. Kolor pasujący do wszystkiego:) Sądzę, że warto go kupić!

    Nutella_Choco

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja go już mam , jest śliczny ; D

    Moniqe-19

    OdpowiedzUsuń
  32. kupiłam już wcześniej :)
    jest bardzo ładny, poza tym fasonem przypomina naszyjnik z ostatniej kolekcji LE :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nawet fajny :)
    Może kupię :*

    OdpowiedzUsuń
  34. sliczny ale nie jestem ss ;(
    kotekciemlubi1

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładny ale nie mam już kasy żeby go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  36. kupilam zanim zobaczylam ze to HB :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładny i masz racje wyjątkowo tani xDD

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow to jest mój styl pasuje mi do ciuchów które mam.

    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny przypomina mi coś z kolekcji LE....;-)

    Natusia515806

    OdpowiedzUsuń
  40. Tanioszka , na pewno kupię , ale jak będzie można już zarabiać . x D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten pasek jest śliczny, ale nie jestem SS więc nie moge go kupić... xD

    SylwuSiiax3

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładny i jaka tania cena! o.O
    To trzeba kupić, bo rzadko kiedy są takie tanie HB. ;)
    MusicMadzia

    OdpowiedzUsuń
  44. Jest fantastyczny! KoFFam go! <<33

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładny ^^
    Ale nie kupiłam x.x

    OdpowiedzUsuń
  46. Hmmm, może być. Chyba go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczny, zdecydowanie kupię..;D

    OdpowiedzUsuń
  48. Nareszcie jakaś przystępna cena HB ;D
    Schatzie22

    OdpowiedzUsuń
  49. Pasek świetny, fajnie będzie wyglądał z jakąś kiecką lub rurkami. ;P Możliwe że kupie , jak uzbieram . :P Bo na razie wszystko wydałam. :)

    Pozdrawiam.

    LaLa67856

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo fajny pasek, na pewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  51. Taki sobie, nie w moim stylu, ale tani ;d

    LilyLily1998

    OdpowiedzUsuń
  52. jest śliczny ^^

    na pewno kupię . jak zarobię trochę sd xd

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajny paseczek na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny i tani, ale ja bardzo rzadko ubieram paski na stardoll, chyba, że wymaga tego stylizacja. Najczęściej taki z ćwiekami ^^ Więc ten mi się raczej nie przyda... Chyba, że ktoś mi w sb coś kupi, to się skuszę xd
    Iwonka11

    OdpowiedzUsuń
  55. Już kupiłam, jest bardzo fajny i tani ; DD

    milullaby

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczny pasek
    napewno zaraz kupię :))
    Aneczka2222

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny jest! Naprawdę bardzo mi się podoba, zaraz idę go kupić :D

    malq3a

    OdpowiedzUsuń
  58. szkoda że nie mam sd ;(

    ------------------
    na stardoll sysy5

    OdpowiedzUsuń
  59. fajny , lecz nie dlamnie bo brak ss
    kasia88834

    OdpowiedzUsuń
  60. pasek bardzo fajny :) :)
    olcia21031

    OdpowiedzUsuń
  61. fajnie i super pasek ^^ Ania1707

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak wygram to napewno sobie kupie :)

    La_Creeative

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowny ten pasek! Jeden z najładniejszych pasków z HB ^-^
    Aszlei10

    OdpowiedzUsuń
  64. Basek jest śliczny nie wiem dlaczego ale na początku mi się nie podobał ;]

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo tanio, a jest b.ładny ;)

    kokakola111

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny :) i taniooo ;dd

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajny ten pasek, tylko szkoda że nie mogę go kupić :( [ dzisiaj mam imieniny xD]

    OdpowiedzUsuń
  68. świetny ... tylko nie wiem do czego będę go ubierać

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie podoba mi się.
    Nie kupuję :P

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny jest, nawet tani, jak na inne hb. Przypomina trochę ąłńcuch z ostatniej kolekcji LE :)

    ~ Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  71. 5 sd? Hb? ; o
    to tanio! bardzo! jak na HB, to aż się zdziwiłam..
    pasek mi się bardzo podoba, ale tak czy siak bym go kupiła gdyż "kolekcjonuję HB", narazie jest ich mało ale się staram, ale nie mam SS, bo mi ostatnio wygasło ;(

    OdpowiedzUsuń
  72. tani i ładny
    -lauraa122

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczny pasek! Niestety mam tylko 3 SD ;/ A chętnie bym go kupiła xD :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja kupuje na pewno xd

    weronika8377

    OdpowiedzUsuń
  75. J pewnie kupie bo jest wyjątkowo tani

    malutkamisia

    OdpowiedzUsuń
  76. ładny i tani :)
    już go kupiłam :)

    Madziuniaxx96

    OdpowiedzUsuń
  77. ładny jak wygram to kupie a jak nie to sie zastanowie

    OdpowiedzUsuń
  78. Jest boski i na dodatek tani. ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Jak dla mnie nie opłaca się kupować:PP

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  81. pasek czadowy ;D zaraz go kupię ;*;* na stardoll jestem PrincessaKA24

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam wszystkich! Sam w sobie pasek całkiem, całkiem ale podoba mi się pomysł z tuniką . Można by nim przewiązać luźną ( jakby napompowaną -chyba wiecie o co mi cho? ;-)) tunikę nieco w stylu hippie ciemne rurki albo dżeginsy i będzie full wypas gites majonez jakby to określiła moja koleżanka. A nóż widelec taki paseczek się przyda w szafie.
    Szkoda że nie jestem ss bo bym kupiła jak na HB to jest tanioszny.
    A co myślicie o połączeniu go z brązowymi kowbojskimi kozakami lub botkami, jasnymi rurkami, bluzce i beżowym bolerku? Może i całkiem z klasą by wyszło. A ostatnio w starpalzie widziałam dużo kowbojskich ciuszków to może by się coś wyszperało.
    Pozdrawiam Diva-patulka XD

    OdpowiedzUsuń
  83. mnie nie specjalnie się on podoba.

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo ładny pasek również z bardzo ładną ceną :) Nie jestem do końca pewna jak on wygląda ale zarz idę do Starplazy i obejrzę go dokładnie a następnie MOŻE kupię :) Pozdrawiam Superoliwka908 .

    OdpowiedzUsuń
  85. No ja zobaczę...Ale fajny nawet ;)


    gosia_59

    OdpowiedzUsuń
  86. ja chyba raczej go nie kupie... średnio mi sie podoba..

    Fajne te konkursiki :D

    Tylko że szkoda że nigdy w życiu w żadnym nie wygrałam :(:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  87. ja go kupiłam jest świetny:))

    OdpowiedzUsuń
  88. ja nie kupuje .
    jak jest losowanie to wszyscy komentują ;DD

    OdpowiedzUsuń
  89. Kupię jest prześliczny :)
    Nick na stardoll : Rusalka123

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja też kupię ^^
    ___________________
    MissNatuska1996

    OdpowiedzUsuń
  91. nawet ladny, ale trudno go bedzie dopasowac do czegos.. ; p

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo ładny ten pasek ;**
    Mika.love

    OdpowiedzUsuń
  93. do Patrycja:

    o__O
    jak można pisać tak długo o jakieś śmiesznej pierdułce ?? myślisz że jak napiszesz długi komentarz to masz większą szansę na wygraną, czy co??

    "A co myślicie o połączeniu go z brązowymi kowbojskimi kozakami lub botkami, jasnymi rurkami, bluzce i beżowym bolerku?"

    otóż myślę że pisanie o tym pasku w więcej niż 1 zdaniu jest głupie.. i to strata czasu..

    niemniej jednak życzę ci powodzenia ;O

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja na pewno kupię, jest śliczny :)

    Cathy515

    OdpowiedzUsuń
  95. Już go kupiłam - jest śliczny. =*

    OdpowiedzUsuń
  96. Do MissRihanna1902
    Mogę pisać ile mi ślina słów na język przyniesie XD A ja wcale nie chciałam wygrać bo raz już wygrałam i na razie mi tyle starczy.
    chciałam tylko prosić o radę ale jeśli mnie wyśmiano to ja dziękuje, no trudno ...
    Pozdrawiam wszystkich Diva-patulka

    OdpowiedzUsuń
  97. ja nie zdążyłam na loterię xd
    pasek mi się średnio podoba..

    OdpowiedzUsuń