2010/08/27

Dzisiejsze spoilery

Podobają się wam? :) Ciuchy są z filmu ''Seks w wielkim mieście''.

Uff, obrazek robiłam chyba z pół godziny...

http://img85.imageshack.us/img85/7241/spoileryx.png

Tutaj ciuchy w realu:
http://i.pinger.pl/pgr410/34652f02001d762c4b20e7bc/Sex-And-The-City-2-First-Poster-Revealed.jpg

http://assets.nydailynews.com/img/2009/09/10/alg_carrie_miranda_satc2.jpg

http://blog.deezee.pl/wp-content/uploads/2010/06/sjps_hat_steals_the_spotlight_at_sex_and_the_city_2_uk.jpg

http://gfx.filmweb.pl/wv/28/92/22892/22892.2.jpg?l=1270791076000

http://www.zeberka.pl/img/lei/732.jpg



http://img.metro.co.uk/i/pix/2010/05/27/article-1274982920614-09BC5D38000005DC-508154_636x351.jpg

_____________________________________________
Reklama
Z wielką chęcią chcemy Was zaprosić na bloga www.stardoll-bez-nudy.blogspot.com. Są tam metamorfozy, nowości oraz sposoby na zdobycie darmówek ! Bardzo chciałybyśmy aby liczba obserwatorów wynosiła co najmniej 80 obserwatorów. Mam nadzieję że wszystko się uda ;) Nie zwlekaj, dodaj się do obserwatorów i komentuj najnowsze posty ;) Glenera & daria_ja

Nagrodę za komentowanie dostają:
 
 ~Gabisia9

38 komentarzy:

  1. brzydkie ładne tylko 2 lub 3 ;d

    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Dużo ich, ładne nawet ;)


    cajlineczka1522

    OdpowiedzUsuń
  3. takie sobie... większośc powinna iść do darmówek....

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre ładne, niektóre nie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. super są te torby z rękami ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dla Ciebie informację na bloga : w starplazy jak się wchodzi to ikonki sklepów mają nową grafikę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo się namęczyłaś robiąć ten obrazek:D

    Dużo ich:DD
    Takie sobie:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Są cudowne....Kocham "Sex w wielkim mieście". Trzeba będzie załadować sobie ss :P.
    Szkoda że tego nie zrobiłam jak była promocja...wrrrr

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę fajne na pewno cos kupię...



    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest całkowicie mój styl no niektóre...



    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  11. Nomć.. moim zdaniem niektóre ładne i niektóre brzydkie ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Biała sukienka i beżowa bluzka na jedno ramię są świetne. Poza tym super buty! Spoilery są fantastyczne, nie mogę się doczekać! [:

    OdpowiedzUsuń
  13. Te torby są zajefajne , na pewno kupię . x D

    OdpowiedzUsuń
  14. Może będzie jakaś darmówka z tego filmu ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się tylko koszula w kratę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam suknię w kolorze limonki!
    i czarne obcasy! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się podobają niektóre torebki i luźna sukienka. ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  18. Extra wygląda ta ręka z zakupami . Ogólnie w serialu i filmie 'Sex w wielkim mieście' postacie prezentują niesamowite poczucie stylu , dlatego jest to nieuniknione że te ciuchy są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektóre rzeczy są fajne ale nie które troche nie w moim stylu a torby z rękami są extra...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się 3 sukienka z 2 rzędu może jakaś etniczna bransoletka do tego i rzymianki lub coś w tym stylu i będzie full wypas gites majonez.

    Na stardollu znalazłam długą spódnice którą można nosić jako sukienkę. jest ona granatowa i można ją kupić w sklepie Voile. Znajduje się ona na 3 piętrze i jest na ostatnim manekinie. Można pomyśleć że to sukienka bo w połączeniu z tamtym gorsetem wygląda jakby nią była. Aha i kosztuje ona 5 stardollarów i jest też DLA NIE SS !! polecam do niej srebrną bransoletkę która jest w tym samym sklepie i na tym samym piętrze jako pierwsza na półce i kosztuje ona 2 stardollary i także jest dla wszystkich. Do tego srebrne sandałki i super strój gotowy ;-)czytałam ze Selena Gomez tak właśnie nosi długie spódnice i nie tylko XD
    Pozdrawiam Diva-patulka

    OdpowiedzUsuń
  22. Dlaczego ręce z torbami mająróżowe paznokcie :l A co do ubrań, to nic mi się nie podoba. Jak zobaczyłam bluzkę z napisem 'Adore Dior' to myślałam, że będzie nowy Tribute shop z Diorem, ale nowa kolekcja Diora wygląda inaczej, swoją drogą jest cudowna :D Szkoda, że nie ma jej na sd.

    OdpowiedzUsuń
  23. dużo tych spoilerów.
    Niektóre nawet fajne. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Niektóre rzeczy na prawdę ładne ; ]

    OdpowiedzUsuń
  25. dużo ich x-d ale dla mnie niektóre naprawdę są meega ;** MissIga_

    OdpowiedzUsuń
  26. mi się podoba czerwona torebka ; biała sukienka ; zielone bransolteki i czarne buty na obcasie :)

    OdpowiedzUsuń