2010/08/25

Sunny Bunny

W starplazie ukazała się nowa kolekcja Sunny Bunny. Jak wam się podoba? Mi bardzo!
Moim zdaniem najlepsze są spinki, kolczyki, sztuczne rzęsy  oraz zawieszki :) Na pewno je kupię :)

  click to zoom

 __________________________________________
Reklama
Cześć! Z tej strony _angelinaaa. Nie masz pomysłu na apartament? A może po prostu chcesz mieć inny? Żaden problem. Wejdź na bloga http://apartamenty-stardoll.blogspot.com/ zgłoś się, a ja odmienię twój apartament nie do poznania! Najpierw jednak przeczytaj regulamin. Zgłoszenia w drugim poście lub w księdze gości.

Nagrodę za komentowanie dostają:
VenusVirgin , lilian567
 
 ~Gabisia9

49 komentarzy:

  1. sztuczne rzęsy są super :] ale ogólnie wszystko jest fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest fantastyczne. Kupię przynajmniej połowę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko pięknie i wspaniale,ale gdy próbuje je założyć one "odskakują". Pytałam znajomej. Jej także nie działają poprawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne niestety kasy niemam

    OdpowiedzUsuń
  5. Te 2 soczewki od lewej wyglądają jak kozie oczy :P Idę kupić wszystkie, yeah!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie da się brać soczewek =/ Szkoda, że rzęsy tylko do kącików, myślałam, że na całe oczy..

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzęsy wyglądają fajnie, a kolczyki i zawieszki są słiiit <<33

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kupiłam sztuczne rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydałam jakieś 200 sd na rzęsy i wszystkie soczewki, matkoo. A ten 'makijaż' ma oko w kształcie gwiazdy mnie rozwala :P

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne rzeczy, ale nic nie kupię. Ale może skuszę sie na kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. rzęsy są fajne i jak będę miała kase to pewnie je kupie o ile zdąrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja, świetna ta kolekcja, zresztą wcześniejsza też :D kocham ten sklep x3 xd
    Cathy515

    OdpowiedzUsuń
  14. Super są te rzeczy !!!
    Od razu zarabiam i kupuję ;) Uwielbiam takie pierdołki ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. okurat sprzedałam żakiet ELLE za 131 to sobię kupię te rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetne :) Super! na 100% coś kupię ;)
    Wiktoria-10-

    OdpowiedzUsuń
  17. No świetnie! Akurat dzisiaj, kiedy skończyło mi się SS.. ale mam pecha.. tak samo było, jak kupiłam SS a na 2 dzień była promocja! ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko z tego sklepu jest boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wow o 100 % lepszee od tamtej kolekcjiiiii...



    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  20. jest świetnie :)

    Dziewczyny, znacie może działające proxy dla Szwecji i Holandii? jeśli tak, to piszcie do JUSTYNA-14 :) bo chyba wiem jak zdobyć tą 2 sukienkę ze spoilerów, ale nie jest ona dla USA ani dla Kanasdy :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko miodzio , na pewno coś kupię . : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już jestem obserwatorką tego bloga z reklamy z tego postu .

    OdpowiedzUsuń
  23. Darmowa sukienka od Avril .
    1. Wechodzimy na http://webwarper.net/
    2. W okienko wpisujemy http://www.stardoll.com/en/cinema/
    3. Zaloguj się
    4. Sukienka czeka w prezencie od Admina przy szafie ! :)
    ( JEST ŚLICZNA }

    OdpowiedzUsuń
  24. sztuczne rzęsy są suuper!Szkoda ,że jedna kosztuje 6 sd.Zostało mi mało kaski i niestety nie stać mnie ich kupić.

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda ze rzesy nie sa dluuzsze xd

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie słodkie te wszystkie kolczyki, spinki... Na pewno coś kupię, ale najpierw muszę się zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. http://www.stardoll.pl/

    Na tym blogu was kopiuja na maxa

    OdpowiedzUsuń
  28. Od początku jestem fanką tego sklepu :D On jest the best ;P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja kupię białe soczewki i czarne rzęsy
    (górne i dolne)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja kupiłam 2 pary soczewek (zielono-morskie i fioletowe) oraz małą zielono niebieską kokardkę. Póki co tyle, ale mam zamiar jeszcze kupić którąś z gwiazd na oczy i naszyjnik. Może też tęczę... Boże, ten sklep jest fantastyczny, kupiłabym wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  31. dziewczyny, pomóżcie, warena999 ukradła mi konto..

    Justyna14Friend

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja kupię całą kolekcje ;))

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  33. sztuczne rzęsy są cudne ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. KOlczyki i sztuczne rzęsy są super ! ; >

    OdpowiedzUsuń
  35. hm... Czy komuś jeszcze nie chce przenieść soczewek do przymierzalni :< ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne ;d
    sztuczne rzesy sa ladne ;d
    xxemowaxx

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja kupiłam te uszy pandy i czerwone soczewki .

    OdpowiedzUsuń
  38. wow! te są o wiele lepsze niż te poprzednie! boskie zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń