2010/08/30

Darmowe buty i AURORA DRESS

Wystarczy wziąć udział w konkursie którego link dam niżej.
Podobają się wam? To nie fair że dali Aurorę jako darmową!
Ona była warta ponad 100 stardollarów, a teraz jest warta nic.. ;/


____________________________________________________
Reklama
Witam ! Jestem klaudzia1409 i razem z anita8105 prowadzę bloga.
http://thestardoll-forever.blogspot.com/
Na blogu wiele konkursów, właśnie dzisiaj. Przyjdź i baw się dobrze !

Nagrodę za komentowanie dostaje:
 Kladia97

 ~Gabisia9

48 komentarzy:

  1. może i nie fair ale ja się strasznie cieszę :)
    Ale jestem podniecona, dawno czegoś takiego nie czułam będą na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam tylko buty,a sukienki nie,choć nawet jej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że dali tą sukienkę darmówką !

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się - to niesprawiedliwe :/
    Tak samo było z sukienkami Enchanted. Suknię ślubną zakupiłam za niemałą kasę jakieś 3 miesiące przed tym jak okazała się być darmówką :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się cieszę, bo właśnie dzisiaj miałam ją odkupić opd koleżanki za 150 sd ^^ Ale mam zaciesz xD

    ~ Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  6. Wezmę udział ;] A buty już mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. nom, niesprawiedliwe, ale cieszę się xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście dostałam tylko buty.
    Ale zgadzam się że to jest trochę nie fair ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. no to nie fair - tak jak to , że dają do archive stare hb ... ;/
    ale ja się ciesze , bo moge mieć za darmo tę sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam ją za darmo ;**


    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki żal !! Nie dostałam tej kiecki :(

    Kladia97

    OdpowiedzUsuń
  12. To nie fair ! Ja ją jakieś 3 miesiące temu kupiłam za 150sd ;//

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jej nie dostalam !! ani butow !!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajnie , już się biorę do roboty ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. może i niesprawiedliwe ale mi tak sie podoba :D xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla kolekcjonerów to chyba nie najlepsza wiadomość... Jedyne co ich pocieszy to dzisiejsze LE ;DD

    OdpowiedzUsuń
  17. może niedługo do archive dodadzą stare DKNY i LE... ale by było pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Troche nie sprawiedliwe...Ja jej nie miałam ale sobie ją zrobiłąm .Ładna jest ;DA co to butów to całkiem fajne

    Marti98xDg

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna ta sukienka, biore udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. To nie fer i to bardzo (!), ale ja się okropnie cieszę. Szukałam ją właśnie w sb. =**

    OdpowiedzUsuń
  21. dla mnie to świetnie ale dla osób które wydały na nią sporo sd to już nie tak kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam już :) Ciesze się bardzo, ale buty są takie sobie ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna i już Ja zrobiłam. ;*
    Szkoda, że Ci, którzy już Ją kupili, za bardzo duże pieniądz, teraz patrzą jak Ona jest darmowa. ;/
    Niedługo pewnie będą rozdawać LE z maila. xD
    MusicMadzia

    OdpowiedzUsuń
  24. No nie fair ale fajnie, że jest darmówką ja jej nie miałam :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Już zdobyłam te rzeczy, naprawdę bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się cieszę!
    Wreszcie sensowna darmówka xD
    Kiecka mi się marzyła-i, oto ona, za jedyne wzięcie udziału w konkursie!
    Cadsie123

    OdpowiedzUsuń
  27. Może i niesprawiedliwe ale jeśli ktoś nie miał nigdy w apartamencie tak drogiej sukienki to na pewno jest tak samo szczęśliwy jak ja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. uważam że to nie fair, ale jestem na maksa szczęśliwa!!! zawsze o niej marzyłam, ale była za droga!

    OdpowiedzUsuń
  29. Aurora?! Ale szok - wczoraj niesamowita, rzadka sukienka, a dziś już tylko nic nie warta darmówka! Bez przesady!

    OdpowiedzUsuń
  30. kurde ale fajowo że tylko dla polski a inne kraje muszą poprzez proxy :D:D:D zostaliśmy zauważeni! oł jee :D

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna jest poprostu boskaaaa :) rokeska

    OdpowiedzUsuń
  32. WOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!!!!!!!!!

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też się cieszę , ale nie tak bardzo jak z nadchodzącego LE . : P

    OdpowiedzUsuń
  34. Już dostałam , ale nie umiem projektować , więc zrobiłam ' scenerię ' byle jaką i usunęłam . x D

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne darmówki :-D Już je mam :-P A mój nick na Stardoll to MileyCyrusXXI :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. dobrze że pare mies temu ją sprzedałam..:]

    OdpowiedzUsuń
  37. Uważam że to nie fer . Ale z drugie str . sie ciesze xd

    OdpowiedzUsuń
  38. Niezła jak na darmówkę ;) Dzięki bardzo ;*

    http://fanglestardoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczna ta sukienka za to buty nie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  40. heh, a ja się cieszę, bo nie miałam tej sukienki :) buty takie sobie ale kiiecka booooska!

    OdpowiedzUsuń
  41. fajnie że staRDOLL POMYŚLAŁ TEŻ O NSS

    OdpowiedzUsuń