2010/08/22

Hot Buys

Od dzisiaj w Starplazie dostepny jest łańcuszek z sową z kolekcji Hot Buys w cenie 8 sd.


Jak dla mnie to trochę zdzierstwo za takie coś, ale oczywiście kupiłam, bo zbieram HB's. A Wy jak sądzicie, czy opłaca się kupić za 8 sd ??? W ogóle podoba Wam się ???



P.S Z pośród osób które się wpiszą w komentarz do godziny 13 wezmą udział w losowaniu 8 sd plus prowizja. Zwycięzcę podam późnym wieczorem, bo mam dziś rodzinne święto i nie będzie mnie przez większość dnia.

EDIT: W losowaniu wygrywa misseczka105

181 komentarzy:

  1. ładny ale troche żdzierstwo

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam jest cudowny ale 8 sd to zdzierstwo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten Hb!
    Kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny ale masz racje ze za drogi powinien kosztować 4-5 sd :D


    na stardoll czarownica97

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny akle trochę drogawy. Może kupię. Jeszcze nie wiem :)

    ola_pattinson

    OdpowiedzUsuń
  6. on nie powinien kosztować 4-5 bo to w końcu hotbuys. wgl. on tyle kosztuje bo naszyjniki z sową, pierścionki i wgl takie inne duperele są teraz modne. jak dla mnie cena jest, ok . i kupiłam od razu. ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie jest śliczny :)
    Ale nieco drogi. Gdy zostanę SS to na pewno go kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupię go jak będzie można zarabiać . x D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny. Oczywiście kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, może kupię tylko mam mało stardolarów xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kupiłam ;)) tak średnio sie oplaca, ale w sumie ladny ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. jest najładniejszym hot buysem w tym miesiącu... kupiłabym go nawet gdyby kosztował 2 razy tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez amierzam kupic , jest super
    :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupię, bo jest śliczny.
    8sd to za dużo za to.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest!
    Jak zwykle, kiedy nie jestem SS to są boskie HB's ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Wisiorek śliczny ale trosze drog.Buźaczki zostawijam.
    Edzia56

    OdpowiedzUsuń
  18. nie podoba mi się i nie warto na niego wydawać aż 8sd, ale zrobię to, bo zbieram HBs - echhh

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie się bardzo podoba:)
    olaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny mimo tego że troszeczkę drogi jak na naszyjnik, ale i tak go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dość oryginalny motyw ;);)
    Bardzo mi sie podoba mm...;*:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wydaje mi sie trohce on zadrogi a co do hb w ramadam byl hb
    olokret

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny ^^ Również kolekcjonuję HB :) Może pierwszy raz w życiu coś wygram..

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny , ale za drogi jak dla mnie bo i tak mam mało kaski ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Za drogi, nie stać mnie xD
    Ale całkiem fajny.
    Cadsie123

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja go kupiłam ;) ale i tak jest trochę drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. taki sobie zastanawiam się czy go kupić

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nie jestem teraz SS ;(
    jest taki sobie, i trochę drogi....

    gabriella5gabi

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest taki nawet, nawet .. ;) ;P
    Jeszcze się zastanowię ; p

    OdpowiedzUsuń
  31. na pewno kupię, też zbieram. :) a swoją drogą to jest on drogii jak na łańcuszek, ale cóż, :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziś obchodzę 13 urodziny, więc zorganizuję mnóstwo MK na wasz-stardoll.blogspot.com Zapraszam Was - Gosia, Gabi, Domka oraz innych :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładny ja myślę że się opłaca

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest bardzo ładny ale ja mam tylko 3 sd ;((
    A też zbieram HB ;((

    OdpowiedzUsuń
  35. ładny, ale trochę drogi

    Madziuniaxx96

    OdpowiedzUsuń
  36. ładny <333 T
    rochę drogi, ale to wkońcu HB :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi się naszyjnik podoba ale cena... oczywiście kupię mimo ze to zdzierstwo ;p

    OdpowiedzUsuń
  38. ładny, ale nie wiem czy sie opłaca...

    OdpowiedzUsuń
  39. on jest sliczny, ale masz racje nie oplaca sie, nawet i tak teraz nie mam kasy

    OdpowiedzUsuń
  40. zdziarstwo ja bym za take coś dała 4sd a nie 8sd


    Selena19982

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładny

    olusia868

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny, ale na taki łańcuszek to trochę za drogo. Waham się, może kupię.

    LilyLily1998

    OdpowiedzUsuń
  44. ładny Ale za drogi ; )

    Kesha096 - na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładny jest, ale ta cena... stanowczo za drogi.

    OdpowiedzUsuń
  46. jest śliczny ale tak cena ?!
    mógł by kosztować z 5 sd

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładny , kupiłam ;)

    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  48. strasznie mi się podoba! :) zale 8sd to za dużo... ;/ ale i tak go kupie..

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  49. mi się podoba, już go kupiłam
    Helutek98

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi on osobiście się nie podoba.

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga - glenera

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczny łańcuszek taki słodki :)
    Wart swojej ceny...

    OdpowiedzUsuń
  52. Mnie się niezbyt podoba, ale i ta nie kupię bo nie jestem SS ;) Ale zapewne jutro będą lepsze HB ;) Więc się wstrzymam ^^

    lost0angel

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. 8sd za wisiorek?? jak by nie był Hb to mniej na pewno by było :p

    Justa_16166

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo ładny, kupiłabym ale nie mam kasy. ;]

    OdpowiedzUsuń
  56. Mi się podoba ale 8 sd za takie coś to straszna przesada no i tak go kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo mi się podoba więc napewno kupię , ale macie racje 8 sd to troche dużo za to .
    Kadysia14

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ładny, ale dosyć drogo nie wiem czy kupie chyba tak =)

    ewunia1200

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajny ;)
    Pomysłowo zrobiony ;]

    Ale ja też się zgadzam - 8 sd jak na taki wisiorek to nieco za dużo.

    Pozdrawiam, cajlineczka1522

    OdpowiedzUsuń
  60. średnio mi się podoba , ale też zbieram HB i też kupie ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. Mi się strasznie podoba, trochę drogi, ale kupiłem, bo zbieram HBs

    _angelinaaa

    OdpowiedzUsuń
  62. Jest taki sobie ;/
    Nie kupuję go.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale ładny ...
    Mój login to morela767

    OdpowiedzUsuń
  64. faajny ;D
    ale za tę cenę spodziewałabym się czegoś więcej ;-P

    OdpowiedzUsuń
  65. To prawda jest troche drogi , ale nawet ciekawy , niestety nie kupie go bo ostatnio wydalam wszystkie Stardollary ;)
    kicusia_83

    OdpowiedzUsuń
  66. fajny ale nie kupilam bo nie mam pieniedzy ;(

    OdpowiedzUsuń
  67. Łańcuszek jest śliczny:*

    Ale moim zdaniem nie jest warty swojej ceny. Chyba że ktoś kolekcjonuje Hot Buys`y :):p

    Pozdrawiam Serdecznie :*
    paulus114

    OdpowiedzUsuń
  68. Ładny, ale nie wiem czy kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Mi się podoba, bardzo. Czekałam na niego. Tylko dla mnie jest ciut za drogi.. powinien kosztować 4 sd, to by się opłacało. Ale jest ok ;]

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja też ale mi brakuje kaski ;p lubię HB

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja nie kupię, bo zbieram na penthouse ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja się zakochałam w tym wisiorku. xd

    OdpowiedzUsuń
  73. Jest bardzo ładny.Lubie takie życzy nosic.

    tolzuza

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo ładny, ale dosyć drogo nie wiem czy kupie chyba tak =) demi114

    OdpowiedzUsuń
  75. No, troszkę drogi ale b. ładny ;**
    MissIga_

    OdpowiedzUsuń
  76. Widziałam identyczny w H&M :)
    Mi się bardzo podoba, ale mógłby być trochę tańszy ...

    OdpowiedzUsuń
  77. ładny ale trochę drogo ;///

    Privo0099

    OdpowiedzUsuń
  78. Fajnie to jest bardzo korzystne ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Mi się nie podoba;) Zbieram tylko te ładne HB;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zwykle kupuję wszystkie HB, ale tego raczej nie ;/
    hedi_1997

    OdpowiedzUsuń
  81. a fee ochyda x.x
    nie opłaca się ;P

    OdpowiedzUsuń
  82. ładny jest , ale trochę słono jak za wisiorek ..

    OdpowiedzUsuń
  83. Fajny, ale go nie kupie ;/ ;p
    Pozdro :)
    PrincesSsEmo089

    OdpowiedzUsuń
  84. Mi się bardzo podoba :)
    Może dlatego że mam taki sam w realu ^^

    kizia80

    OdpowiedzUsuń
  85. ŚlicznY:D
    Na stardoll juti11166

    OdpowiedzUsuń
  86. Właściwie to miałam bo mi się porwał łańcuszek :/

    OdpowiedzUsuń
  87. śliczny, ale niestety nie mam już ss i nie kupie go :(

    OdpowiedzUsuń
  88. Jest fajny, ale troche zdzierstwo jak dla mnie. xdd

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo mi się podoba oczywiście mam na koncie 3 sd ;)
    Ale napewno kupie ,o ile się niemyle to chyba sówka ,prawda?
    Ale ja niewiem czy to takie zdzierstwo ,według mnie warte swojej ceny z trzech powodów:
    -to hot buys
    -czy hot buys było kiedyś tanie?
    -jest przesliczne ^^

    Pozdrawiam i całuje!

    OdpowiedzUsuń
  90. Średno mi się podoba ten naszyjnik, a 8 sd to stanowczo za drogo! Nawet jak n bluzkę czy spodnie to wygórowana cena!!! MissTilda1999- to mój nick na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  91. Mi się bardzo podoba.
    Ale z ceną to przesada :/

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo ladny, ale drogi ;/
    Jeszcze się zastanowię czy kupić, bo troche szkoda kasy ;[

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo ładny .:]
    Ale nie kupię, bo uważam że za drogi.
    Nie chcę tracić na niego tyle kasy..;/

    OdpowiedzUsuń
  94. Mi się podoba ta sowa =))

    hogasia

    OdpowiedzUsuń
  95. Troszkę za drogi. Mogliby zniżyć cenę do sześciu stardolarów, co do jego kupna mam trochę mieszane uczucia. Ale sowa bardzo mi się podoba, kolory świetnie dopasowane.


    Amanda-95

    OdpowiedzUsuń
  96. mi się bardzo podoba jest po prostu piękny

    OdpowiedzUsuń
  97. Jest śliczny ;p Od razu go kupię gdy zostanę ss :) No cena jest wysoka no, ale stardoll takie ceny ustala :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Łańcuszek jest świetny, ale rzeczywiście trochę za drogi ;]

    OdpowiedzUsuń
  99. zgadzam się z poprzedniczką : trochę za drogi ;/ ale ogólnie to fajny !

    OdpowiedzUsuń
  100. fajny, ale go nie kupię, bo się nie opłaca za 8 sd chodź mam 523 sd. ;ddd.


    Caliope14
    www.star--stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. no ładny, ładny ale troche drogi jak na łańcuszek ;p

    by: LaDy_GaGa_27

    OdpowiedzUsuń
  102. misię niezbyt podoba.

    kamilka2519

    OdpowiedzUsuń
  103. Mi bardzo się podoba i na pewno go kupię ;DD

    jucha11133

    OdpowiedzUsuń
  104. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  105. Na blogu stardoll-for-poland.blogspot.com BloOondinaaa zmałpowała wasz pomysł ...
    lol o.0

    OdpowiedzUsuń
  106. Ja już kupiłam . :D Mi się podoba. Ale fakt, mógłby być trochę tańszy :/



    agus23_96

    OdpowiedzUsuń
  107. ładny, ładny ale nie taki świetny.
    wcześniej były ładniejsze łańcuszki z hot buys.

    Mixa15

    OdpowiedzUsuń
  108. Jak dla mnie to nie jest taki zły ale 8 stardolarów to troche za dużo

    OdpowiedzUsuń
  109. mi się strasznie podoba! Na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  110. Mi bardzo się podoba ;) Niestety nie jestem SS więc go nie kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  111. Mam pytanie! Dlaczego zrobiłaś taką samą loterie co Lucas na swoim blogu i to w tym samym poście?

    PS. Kupie sobie ten naszyjnik! Jest boski! Tylko, że 8 sd to przesada 6 by wystarczyło!!

    OdpowiedzUsuń
  112. Daria patrz na godzinę !.

    To Gabi i reszta redaktorek to wymyśliła a inni sobie to skopiowali !.

    OdpowiedzUsuń
  113. Może w realu bym chciała, bo nie jestem fanką takiej biżuterii na stardoll. I jak zwykle, znowu nie zdążyłam na losowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  114. Lol ! Zmienili datę !.
    Teraz jest 10:12 a wcześniej było 12:00 !.
    żal bo nie dość,że kopiuje posty obrazki itp. to jeszcze to kryją !
    Obrazki kopiują z tego bloga a potem dodają swój nędzny znak wodny !.
    Ale tupet ...

    OdpowiedzUsuń
  115. zdzierstwo i wyzysk, jest okropny!

    OdpowiedzUsuń
  116. fajny ale drogi ... ja nie kupuje .

    OdpowiedzUsuń
  117. Głupi i nie kupie takiego czegoś

    OdpowiedzUsuń
  118. misseczka105 dzięki że na to zwróciłaś uwage, blog lukasa faktycznie skopiował tą loterie odemmnie i ejszcze podał tą samą godzine :/

    szczyt chamstwa

    OdpowiedzUsuń
  119. Daria ja robie loterie na HB's już od jakiegoś czasu, nie moja wina że inni nie mają pomysłów i kopiują

    OdpowiedzUsuń
  120. Przykro mi :( Nie jestem ss ,a co do losowania ,to nie wygram ,więc nie biorę u działu ,a tak wogóle nie jestem ss ,więc odpadam :(

    OdpowiedzUsuń
  121. Zauważyliście ,że w Słonecznej
    Sonny Demi miała podobny łańcuszek ? :D
    Kupiłam ,ale troche drogi ;>

    OdpowiedzUsuń
  122. Jest Śliczny:)Może Kupie..:)

    OdpowiedzUsuń
  123. Kupię bo zbieram HB ! .
    A tak wgl . to KUPIĘ ABBEY DAWN ! .
    mój nick ;
    CzarnaBlondyna_

    OdpowiedzUsuń
  124. Kolekcjonuje HB już to oczywiście mam.

    OdpowiedzUsuń
  125. super mam taki w realu a w ogóle szukam lalki Edwarda Cullena do apartamentu ci co chcą ją sprzedać mogą pisać w księdze gości liannaaleksa na stardoll.com

    OdpowiedzUsuń