2010/08/23

Nowe oznaczenie

Stardoll od dziś wprowadził nowe oznaczenie obok nicku dla osoby która jest SS.



Za pewne ma to związek z niedawną ankietą którą trzeba było wypełnić, jedno z pytań brzmiało " Czy oznakowanie SS jest teraz bardziej widoczne" Ja zaznaczyłam na NIE, i chyba większość z Was również.
Fajnie że admini zaczęli się liczyć z naszą opinią i zmieniają witrynę Stardoll.com na coraz to lepszą..

A co Wy o tym sądzicie? Czekam na opinie.

Nagrodę za komentowanie dostają:
gonia4590  , Bloomka10
 
 ~Gabisia9

35 komentarzy:

  1. Wcześniej nie było widac kto jest SS ;) Teraz jest fjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej nie za bardzo było widać kto jest SS ;D Teraz mi się podoba jest Ok ;~)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie średnio przydatne, ale miło, że stardoll ciągle dodaje nowe rzeczy.
    A propo - chciałbym u was zamówić reklamę, ale gabisi nie ma w ogóle na gg i nie odpisuje. Gdzie mogę się zgłosić po reklamę?

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz jest dużo lepiej widoczne ;) fajnie, że admini liczą się z naszą opinią ;** mam nadzieje, że coraz więcej będzie poprawień i ulepszeń ;d MissIga_

    OdpowiedzUsuń
  5. To miło że się liczą z naszym zdaniem^^

    Osobiście nie ma to dla mnie większego znaczenia czy ta gwiazdka jest czy nie, ale w każdym razie dobrze że starają się ulepszyć stardoll.

    milullaby

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie to mi obojętnie, nigdy się na ten napis jakoś specjalnie nie patrzyłam... ;p ale zgadzam sie z komentami powyzej - to dobrze ze admini się starają ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. po metamorfozie nie mogłam się połapać kilka dni ;p fajnie że dodali gwiazdkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przedtem rozpoznawałam tylko po złotym kolorze ale teraz jest cudownie...


    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, ze tak zrobili (:
    ale i tak moim zdaniem stardoll zmieni sie na o wiele gorsze potej ''wielkiej zmianie 2o1o'' /:

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie :) Dobrze, że pomyśleli też o ss :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz jest o wiele lepiej ; ) Bardziej przejrzyście.

    jucha11133

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, teraz już nikt nie powie, że admini o nas nie myślą ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chyba w ankiecie zaznaczyłam NIE ..

    OdpowiedzUsuń
  14. A co do gwiazdki to fajnie teraz . ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz jest fajnie. Dobrze że dodają nowe rzeczy ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. I dobrze, że tak zrobili :D Fajnie że liczą się z naszym zdaniem...

    .red.truskawka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta nowa opcja jest suuper! Teraz wiem kto jest SS, a kto nie. :PP

    OdpowiedzUsuń
  19. teraz przynajmniej widać kto jest ss XD

    OdpowiedzUsuń
  20. No nareszcie widać co i jak.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z Tobą - w końcu pomyśleli o nas i naszych potrzebach.

    OdpowiedzUsuń