2010/08/30

Link do nadchodzącej kolekcji LE

Madziara34 przygotowała dla Nas linka do nadcodzącej nowej kolekcji Limited Edition.


Link jeszcze nie działa, ale co jakiś czas, jeśli macie ochotę możecie go sprawdzać. Ubrania za pewne pojawią się niedługo i poprzez linka można je kupić z parenaście minut wcześniej nim pojawią się w sklepie :)


P.S W klubie Royalty pojawiła się informacja że kolekcja LE będzie już dzisiaj


Podekscytowani? bo ja bardzo :)

Nagrodę za komentowanie dostaje:
 verdi1997

 ~Gabisia9

55 komentarzy:

  1. Podobnież LE ma się pojawić już dziś.

    OdpowiedzUsuń
  2. AAA! A ja jeszcze nie mam SS. Komóra w dłoń i zaraz kupuje członkostwo! Dzięki za news Gosiu :**.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to ja nie jestem na to przygotowana. O.O Nie mam za wiele sd na koncie. ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. verdi1997 ja tak samo ! Niedługo miała mi mam zrobić :DAle super że ma być dzisiaj .To teraz trzeba tylko czekać :D
    Marti98xDg

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mam nieszczęście do tego LE. Zawsze 2-3 za późno mogę sobie doładowywać ss i sd i przez to zostają same najgorsze ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Niedawno sobie ss doładowałam ^^.
    I może jak dokupię troszkę LE to będzie więcej chętnych do kupna mojego konta... No zobaczymy.
    ___

    eluna_95_13

    OdpowiedzUsuń
  7. Pojawią się pewnie koło 17 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurfa tylko nie dzisiaj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się cieszę, bo mam na koncie ponad 3000 sd i kupię kilka najładniejszych ciuszków ^^
    Zaraz zacznę obgryzać paznokcie z tego zdenerwowania xD

    ~ Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie moge sie doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ymm,... chce ktoś może kupić torbę boho deluxe bag, bo kupiłam przez przypadek w bazarze... pisać w mojej KG i za ile byście ją mmm..odkupiły ;)

    Justyna-14

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tylko 100sd, ale trudno xd

    OdpowiedzUsuń
  13. szlak mam 145 sd ;)
    może na jakieś badziewje wystarczy xd

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi link nie działa, nie wiem czemu :( No nic, poczekam.

    Zresztą ja też zawsze siedziałam podniecona przed komputerem i tylko tego LE wypatrywałam, a teraz mnie to absolutnie nie rusza. Ciuchy ładne, niektóre naprawdę śliczne, ale jak dla mnie LE przestało być limitowane... Podczas gdy kiedyś było np. 150 koszulek, teraz jest ich 2000, a cena ta sama :/ Uważam, że to jest po prostu nie fair, tak samo jak wiele innych działań stardolla...

    Pzdr ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uuoooo :> fajnie fajnie juz nie moge sie doczekać ss mam kasi raczej nie brak ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. ;/ A ja nie mam ss a jak pierwszego sobie doładuje to nie będzie już ciuchów no trudno :( No, ale może coś zostanie dla mnie

    MrsWeronika16

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chyba nic nie kupie. ;)
    MusicMadzia

    OdpowiedzUsuń
  18. cholera! Bedzie le a ja mam 252 sd! czemu tak malo?

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej super;D Ale mi serce wali;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę się doczekać! (będzie wyścig xd)

    OdpowiedzUsuń
  21. masakra o__O dlaczego mam wrażenie że wszyscy dostali świra

    "zacznę obgryzać paznokcie z tego zdenerwowania"

    "Ale mi serce wali"

    LOL ;O

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zła.Za wcześnie!Mam 2 sd na liczniku, a kolekcja mimo wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  23. jest już maska - kupiłam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. MissRihanna1902: To 'zaraz zaczne obgryzać paznokcie' było dla żartu, ale skoro masz taakie poczucie humoru to sie nie dziwię że wzięłaś to na serio :/
    Nie jesteś ss więc itak nic sobie z LE nie kupisz.

    ~ Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  25. Maska już jest ale nie kupuje jej!;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Już troszkę rzeczy jest!Jupi!(JUż mam kasę),
    Cadsie123

    OdpowiedzUsuń
  27. No i po co ten link ?! Pff , ja sie tak bardzo nie ekscytuje , bo i tak nie mam kasy! ;0

    OdpowiedzUsuń
  28. bożż jak bym wiedziała że Le będzie to bym nie siedziała w baazarze 2 dni i kupowała hb, stare ciuchy eh -,-
    teraz jestem bez grosza super

    OdpowiedzUsuń
  29. Ymm ja mam stardolary ale raczej nic nie kupię...
    Według mnie kolekcja do ładnych nie należy

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciuchy można już kupić przez link:) Przynajmniej ja moge...

    OdpowiedzUsuń
  31. psiepięknie:))))!!!!!!!!!!!!!!!
    doładuje se sd:)))!!!!!
    extra dzięki za link i info:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ~ Miss.Bou: ciesze się że nie mam takiego poczucia humoru jak ty, bo jak dla mnie chorobliwe wyczekiwanie na wirtualne ubranka i żartowanie sobie ze swoich własnych emocji dotyczących wcześniej opisanego faktu to ostre przegięcie ... ale rób sobie co chcesz to wolny kraj, tylko żebyś czasem z tej podniety nie dostała ataku serca (to żart - w tym momencie ujawniło się moje poczucie humoru) -.-

    OdpowiedzUsuń
  33. MissRihanna102: Tak, gdybyś mnie znała to wiedizałabyś że poczucie humoru mam ogromne. A jak ty mówisz np. 'uduszę cię' to bierzesz to na serio.?
    Widocznie tak.

    OdpowiedzUsuń
  34. a co do SS - szkoda mi kasy wydawać na coś co jest wirtualne xp

    a maskę z LE już sobie kupiłam na innym koncie, także nie bądź taka pewna siebie ;/

    OdpowiedzUsuń
  35. nie wszystkie żarty są śmieszne i z nie wszystkich należy się głupio śmiać -.-

    trzeba odróżniać coś śmiesznego od czegoś żałosnego

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam akurat szczęście do LE , jest akurat wtedy jak mam SD . x D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Niektóre ciuszki są już w Starplazie , cały czas dodają nowe . Lecę sprawdzić po raz .. 4 . x D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zwykle wszystko dla Superstars ;-C

    MileyCyrusXXI - zapraszam do mnie :-]

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne ale nie bardzo mi to działa ja szukkam żeczy LE przez wyszukiwarkę !!! Zapaszam do mojega star bazarku mój nik na stardoll misskopciuszek4

    OdpowiedzUsuń
  41. Nieprawda pare rzeczy jest dla wszytskich,moze to blad nie ss niech sie pospiesza

    OdpowiedzUsuń
  42. fajnie miało być a wyszło niezbyt ... ;/

    OdpowiedzUsuń