2010/08/20

Rozwiązanie konkursu

Zaszyfrowany tekst to :
Drogie Czytelniczki
Na początku naszego listu chciałybyśmy serdecznie podziękować Wam za to,że czytacie naszego bloga.
Dzięki Wam staje się on coraz lepszy.
Mamy nadzieję,że będziecie z nami do końca świata i jeden dzień dłużej.
Pozdrawiamy serdecznie , redaktorki bloga.

Zwyciężczynią konkursu zostaje : MissPaulaa1112 - gratulacje !! 
Zgłoś się do mnie z treścią reklamy na pasku bocznym :) 
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za trud włożony w rozszyfrowanie tekstu , następnym razem się uda !

26 komentarzy:

  1. O to po co ja się tak starałam ;( dominika wiesz ile to czasu zajęło ? Mogłabyś chociażby jakieś prezenty przesłać dla uczestników .. a le gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zaznaczć żę wtekscie jest błąd. w cyfrach. Brakuje jednej litery w słowie. Naszego - Wygląda onao tak ; Nasego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tzn. Nie było. Ale widzę że poprawiłyśćie. ; c

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję.
    Chciałam tylko powiedzieć, że w tekście są 2 błędy.
    Słowo 'naszego' nie miało 'z'
    bo widzę, że już poprawiłyście)
    a słowo 'dzięki' zaszyfrowane jest jako 'dzieki'.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na końcu powinno być jeszcze ' pozdrawiamy serdecznie, redaktorki bloga '.

    OdpowiedzUsuń
  6. sorry za off-topa, ale chciałam powiadomić Was o pewnym 'błędzie': http://yfrog.com/n4degtdsp

    OdpowiedzUsuń
  7. No i moje starania poszły na marne , istna norma ;((

    OdpowiedzUsuń
  8. AsNnIiTtAaaa- błąd został już naprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni !!!
    ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahah a ja nie zauważyłam że już jest odpowiedź i wysłałam xdd
    Ale gapa ze mnie .
    Gratki ;* ;DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym tym co przesłali wysłała jakiś prezent chociaż na Twoim miejscu , bo to z pewnością nie zajęło 30 sekund ...

    OdpowiedzUsuń
  12. już nie zdąrzyłam :(

    gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń